Inloggen - Registreer  

Directie Assistent (32 uur per week) min. 4 dagen

Igefa - Zaandam - 26-02-2024 Naar vacature  

Als totaalleverancier heeft Hazet als partner van igefa en INPACS een groot internationaal netwerk. Wij leveren door heel Nederland schoonmaakmiddelen, professionele reinigingssystemen, producten en diensten, persoonlijke beschermingsmiddelen zoals: moderne bedrijfskleding, werkschoenen en veiligheidsartikelen. Ons hoofdkantoor bevindt zich in Zaandam en ons logistiek centrum in Purmerend. Op beide locaties werk je 2 dagen en kan bij afwezigheid van directeuren gecombineerd worden met thuiswerken.

Ons directieteam (m & v) is op zoek naar een energieke, flexibele en nauwkeurige duizendpoot! Als assistent werk je in uitersten. Van ondersteunende, commerciële, ad-hoc en creatieve taken tot en met in alle rust werkend aan formele, analytische en strategische werkzaamheden. Geen dag is hetzelfde! Zoek jij deze uitdagingen in het werk, dan zoeken wij jou!

Beschrijving

Als zelfstandige, ervaren en professionele assistent ben jij de rechterhand van ons directieteam. Jij bent een energieke en proactieve persoonlijkheid die enerzijds anticipeert op lopende zaken en anderzijds participeert in langlopende projecten. Jij beschikt over een gave om te organiseren en te ontzorgen. Als Directie Assistent heb je dan ook een zeer afwisselende functie.

Je hebt veel verantwoordelijkheidsgevoel en je bent gewend om zelfstandig te werken, prioriteiten te stellen en snel te schakelen. Vanzelfsprekend ben je communicatief vaardig en werk je op een prettige en doortastende manier om zaken gedaan te krijgen. Dit doe je met de nodige humor.

De werkzaamheden zijn divers en bestaan onder andere uit:
  • beheren van de mailbox van jezelf en de directeuren
  • beheren van de diverse agenda’s met in- en externe afspraken
  • oppakken van acties die hieruit voortkomen (denk hierbij aan het boeken van een vlucht of treinreis tot het regelen van een lunch)
  • voorbereiden en notuleren van management- & leidinggevendenteammeetings
  • bieden van ondersteuning t.a.v. commerciële activiteiten
  • deelnemen in diverse projectgroep(en)
  • organiseren van in- en externe lunches/diners/vergaderingen
  • aankopen van originele (relatie) geschenken, bijhouden en bestellen van kantoorartikelen
  • bestellen en registreren van kantoormeubilair
  • (mede)beheren van ons wagenpark
  • bewaken van de voortgang van de uitvoer op de te nemen acties
  • ondersteuning bieden aan de afdeling HR bij het organiseren van personeelsactiviteiten
  • assisteren bij (innovatieve) projecten o.a. op het gebied van duurzaamheid
Hazet als familiebedrijf maakt onderdeel uit van igefa SE (en het Internationale netwerk INPACS). Jij slaat bruggen tussen Hazet en igefa SE. Dit gaat gepaard met veel data- en informatieoverdracht. Dit doe je bij voorkeur in het Duits en in voorkomende gevallen in het Engels. Jij bent in staat om (complexe) Duitse documenten te lezen en compact in het Nederlands samen te vatten, al dan niet met de ondersteuning van een vertaalbureau. Ook lever jij rapportages aan bij igefa SE en INPACS.

Wij bieden:

  • Een bruto maandsalaris dat ligt tussen € 3.500,= en € 4.000,= (bij een 40-urige werkweek en is afhankelijk van de ervaring die je meebrengt)
  • Een verantwoordelijke functie in een hecht team en groeiende onderneming
  • Een breed pakket aan werkzaamheden waarbij geen dag hetzelfde is (dynamiek vs stilte/adhoc vs structureel)
  • Ruimte voor initiatief
  • Informele werksfeer
  • 28 vakantiedagen per jaar bij een 40-urige werkweek
  • De mogelijkheid om extra vrije dagen in te kopen
  • Een mooie en uitgebreide pensioenvoorziening
  • Vakantietoeslag van 8%
  • Een vaste maandelijkse reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer
  • Een fietsleaseregeling als je bij ons je arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd hebt getekend
  • Periodiek terugkerende bedrijfsactiviteiten, zoals een vrijdagmiddagborrel op een van onze vestigingen, een periodieke teamlunch, een personeelsfeest, stoelmassages, een sinterklaasfeest en een kerstactiviteit
  • Toegang tot het online leerplatform Goodhabitz, zowel zakelijk als privé in te zetten
  • Een uitdagende baan met uitzicht op een vast dienstverband

Wij vragen

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau
  • Het vermogen om structuur te creëren en toe te passen
  • Flexibiliteit om te werken vanuit zowel onze vestiging Zaandam als Purmerend
  • 32 uur per week beschikbaar
  • Affiniteit met duurzaamheid is essentieel
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, bij voorkeur kennis van Duits, kennis van Engels
  • Goede beheersing van MS Office, waarbij een excellente beheersing van Excel!

Wie zijn wij?

Hazet is naast een vakgroothandel in hygiëne- en veiligheidsoplossingen een typisch no-nonsense Zaans familiebedrijf, opgericht in 1931. Ons team bestaat uit zo’n 90 medewerkers. Hazet denkt mee en – vooruit met haar B2B klanten en adviseert en innoveert in de breedste zin des woords. We hechten veel waarde aan verduurzaming van zowel onze processen als onze producten en nemen daarbij graag onze maatschappelijke verantwoording. Het assortiment bestaat uit schoonmaakmiddelen, – materialen, professionele reinigingsapparatuur, bedrijfskleding, persoonlijke beschermingsmiddelen en zo veel meer.

Wie zijn onze klanten?

  • Schoonmaakbedrijven
  • Zorginstellingen
  • (Food) Industrie
  • Horeca
  • Leisure
De missie van Hazet is om voor de professionele gebruiker een betrouwbare en betrokken vakgroothandel op het gebied van hygiëne en veiligheidsoplossingen te zijn. Met respect voor mens, milieu en maatschappij werken wij met plezier aan wederzijds succes.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Igefa