Inloggen - Registreer  

Theater Film Café Lieve Vrouw Online Marketeer

Lievevrouw - via Culturele - Amersfoort - 27-04-2024 Naar vacature  

Theater Film Café De Lieve Vrouw

in

Amersfoort

zoekt een

Online Marketeer

voor

16 tot 24 uur per week


| Vacature voor een Betaalde functie, Freelance/ZZP, Parttime | Sluitingsdatum:

12-05-2024

De Lieve Vrouw is het levendige culturele huis van Amersfoort waar jaarlijks zo’n 100.000 bezoekers elkaar ontmoeten en ontspanning, schoonheid én verdieping vinden. In onze zalen krijgen zowel grote namen van nu, maar vooral ook jonge makers het podium dat ze verdienen. Dagelijks vertonen we de nieuwste (internationale) kwaliteitsfilms en docu’s. Onze theaterzaal wordt bespeeld met eigentijdse podiumkunsten zoals theater, dans en muziek. Het zijn makers die zich – op een bijzondere manier – verhouden tot maatschappelijke ontwikkelingen. Ze werpen een creatieve blik op de grote thema’s van onze tijd. Op de ongebaande paden verrassen we onze bezoekers met een glimlach, inspiratie of een inzicht. De Lieve Vrouw verandert je blik op de wereld en zet je aan.

De Lieve Vrouw zoekt een

Online Marketeer

16 tot 24 uur per week

De functie

De data- en online marketeer maakt deel uit van het team publiciteit en marketing. Je stemt met het team (twee collega-marketeers gespecialiseerd in theater- en filmvoorstellingsmarketing) en het hoofd van de afdeling af en voert je werkzaamheden binnen een jaarplan uit. Samen met het team bereik je je doelen en verdient niet alleen de voorstelling zelf, maar ook jij een applaus na afloop.

Jij weet hoe je met actuele technische marketingkennis en -vaardigheden ons aanbod nog geliefder gaat maken bij huidige, maar ook nieuw te bereiken bezoekers. Je bent in staat je inzichten en ervaring snel toe te passen in de praktijk. Jouw werk draagt bij aan het vergroten van onze zichtbaarheid en een hogere conversie van onze online producten. De middelen waarmee wij momenteel werken zijn een nieuw CMS met veel mogelijkheden tot doorontwikkeling, CRM- en e-marketingsoftware om publiek beter naar voorkeur te bedienen en een in ontwikkeling zijnde datadashboard (gestuurd door PowerBi).

Wat ga je doen

  • Je ontwikkelt, coördineert en zet samen met je collega’s binnen de strategie campagnes uit voor voorstellingen, (nieuwe) projecten en producten. Gebaseerd op een combinatie van marktkennis, creativiteit, analyse en leidend tot een meetbaar resultaat.
  • Je gaat aan de slag om onze online-kanalen beter aan te laten sluiten op de belevingswereld van onze doelgroepen. Kunnen we onze SEO automatiseren middels Chat GPT? Welke landingspagina’s kunnen we schrijven voor een groter bereik? Hoe vergroten we onze online verkoop? Hoe gaan we om met cookies, ai en privacy? Jij hebt daar ideeën over en krijgt ruimte hieraan te werken.
  • Je gaat samen met de andere marketeers op de afdeling de online kalender herzien.
  • Je gaat online en social advertising het beleid geven dat ze verdient.
  • Wat je doet, test je en je bent nieuwsgierig naar de impact. Je bevraagt systemen, maar ook bezoekersgroepen.
  • Je verzorgt de analyse en rapportages en weet deze in heldere taal te presenteren.

Wat vragen wij van jou

  • Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring en/of bij voorkeur een opleiding afgerond in de online marketing of bent in bezit van relevante certificering.
  • Je bent analytisch en weet op basis van data te sturen op conversie en resultaat.
  • Je bent bekend met programma’s als Google Analytics 4, Google en Meta Ads, Google Tag Manager en Google Search Console.
  • Je hebt affiniteit met theater en film en wil je graag betrokken voelen bij ons aanbod.
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden om geregeld in samenwerking sterker werk te kunnen maken.
  • Je bent expert op het effectief inzetten van online en social media kanalen. SEO, SEA en CMS/ CRM weet jij doelgericht in te zetten.
  • Je hebt kennis van en ervaring met marketing automation en e-mailmarketing.
  • Je bent op de hoogte wat er speelt en op komst is in jouw vakgebied en weet hiermee jezelf en je collega’s te inspireren tot vernieuwing.
  • Je houdt van pionieren op het gebied van online marketing en het toepassen van data. Aan welke knoppen wil je gaan draaien? Dit sluit mooi aan op onze growth hacking werkwijze.

Wij bieden

  • Een afwisselende functie, met veel vrijheid en flexibiliteit om je werkzaamheden en werkuren doeltreffend in te zetten.
  • De mogelijkheid om in dienst of freelance te starten. Startdatum in overleg (rond 1 juli 2024).
  • Een organisatie en team waar je je snel thuis voelt.
  • Ruimte om je eigen ideeën vorm te geven.
  • Werkzaamheden die bijdragen aan een creatieve en culturele samenleving.

Wanneer je in dienst komt:

  • Een contract van een jaar met uitzicht op een langere periode.
  • Salaris op basis van de cao Nederlandse Podia, schaal 6, minimaal € 2.657,12 tot maximaal € 3.710,46 bruto per maand bij een fulltime dienstverband (=36 uur).
  • Mogelijkheid om je middels trainingen en workshops verder te ontwikkelen als marketeer.
  • Een vrijkaartenregeling voor onze voorstellingen.

Zoeken we jou?

Enthousiast om bij ons aan de slag te gaan als online marketeer? We maken graag kennis met je! Stuur ons je cv en motivatie toe voor maandag 13 mei en wie weet zien we elkaar dan snel. Je kunt je sollicitatie richten aan Miriam Lokhorst – personeelszaken@lievevrouw.nl.

Wil je eerst meer weten over de functie? Neem dan per mail contact op met Saskia Tuijp, hoofd Publiciteit en Marketing,
.
De Lieve Vrouw is van en voor iedereen. Daarom zoeken wij actief collega’s met een verscheidenheid in afkomst en achtergrond. Ongeacht waar je bent geboren, waar je in gelooft, hoe je eruit ziet en van wie je houdt: we horen graag van jou !

  • De gesprekken zijn gepland op donderdag 23 mei (eerste gesprek) en maandag 27 mei (tweede gesprek).
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Lievevrouw
Meer Theater Film Café Lieve Vrouw Online Marketeer vacatures