Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Solution Architect Modern Workspace
Heb jij als Modern Workspace Solution Architect een uitgesproken visie op de “Werkplek van de toekomst” en ben jij bedreven in het verder uitwerken en uitdragen van onze werkplekpropositie? Wil jij klanten voorzien van de beste werkplek en wil je daarbij aan de slag met innovatieve Cloud oplossingen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
In deze functie werk je voor Gridly, onderdeel van de Intermax Group. Ons kantoor is gevestigd in Utrecht.
Dit ben jij
Als Solution Architect ben jij een vitaal onderdeel van ons team en draag je direct bij aan het succes van Gridly. Zo ben je niet alleen de coach en mentor voor nieuwe medewerkers, maar ben je dat dus ook voor de klant. Dit zodat jij en “wij als Gridly” waarde toevoegen voor de klant door eenvoud, goed luisteren en hen mee te nemen op een tempo dat bij hen past. Techniek omdat het helpt, in plaats van techniek omdat het kan.In je dagelijks werk gebruik je het nieuwste en het beste dat Microsoft te bieden heeft.
- Je ontwerpt de Modern Workplace oplossingen voor klanten van Gridly (technische productontwikkeling),
- Implementeert deze samen met het team op een Agile wijze,
- Onderzoekt nieuwe features en mogelijkheden binnen de bestaande omgevingen,
- Onderzoekt hoe een organisatie nog efficiënter kan werken,
- En ben je een Modern Workplace evangelist bij onze klanten, onze partners en binnen het team.
Klinkt veelbelovend, maar hoe dat eruitziet in het dagelijks leven? Nou, zo ongeveer.
‘s ochtends na de stand-up ben je gestart met het begeleiden van de junior teamleden. Zij zitten middenin een project waar
500 werkplekken
geoptimaliseerd moeten worden voor het gebruik van de verscheidene
Microsoft365
oplossingen.
Wanneer je hun voortgang hebt besproken en nog wat advies hebt gegeven ga je aan de slag met je eigen werk. Vandaag ga je verder met het ontwerp van de nieuwe
Modern Workplace
omgeving voor de klant. De klant heeft niet eerder in de Cloud gewerkt en is erg huiverig om deze stap te nemen. In het pre-sales traject heb je de klant uitgebreid meegenomen in de voordelen van een moderne werkplek. Ook heb je de klant met behulp van een P.o.C. laten zien hoe de te bouwen oplossing komt te zien. Daarbij gebruikte je je uitgebreide kennis en ervaring om de klant gerust te stellen en te overtuigen. Eind deze week gaat de eerste versie live, je kan niet wachten om te zien hoe deze upgrade bevalt.
Terwijl je je spullen inpakt denk je al aan het onderwerp waar je vrijdag mee aan de slag wilt gaan. Je kijkt er naar uit om je vast te bijten in het onderwerp wat bij
Ignite
werd besproken.
Wat hebben wij jou te bieden?
- Een omgeving met een heldere visie op Modern Workplace, maar zeker ook met de ruimte voor jou om dit vorm te geven en te laten groeien.
- Een uitdagende baan in een bedrijf met een goede werksfeer en ruimte voor goede ideeën
- Nagenoeg oneindige ontwikkelmogelijkheden, daarnaast alle ruimte om trainingen of workshops te volgen. Jouw ontwikkeling betekent ook dat wij onze klanten nog beter kunnen helpen.
- Bij ons is iedere vrijdag "Tinker"friday een volledige dag gericht op het ontdekken en ontwikkelen van nieuwe technologie.
- Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
- Een pensioenregeling, 8% vakantiegeld.
- Je krijgt een lease auto.
- Je krijgt een laptop en iPhone.
- 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband en de mogelijkheid om per jaar 10 vakantiedagen bij te kopen.
- Vitaliteit en gezondheid vinden wij belangrijk. Daarom bieden wij je een sportvergoeding.
- Vind jij internet net zo belangrijk als wij? Wij komen je tegemoet in de kosten voor jouw privé internetverbinding.
- Een leuk informeel en zelfsturend team.
Meer vacatures van Intermax