Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Allround medewerker Burgerzaken
Allround medewerker Burgerzaken
Utrecht (Part-Time)Korte Omschrijving
Duur
: 3 maandenOptie tot verlenging
: Mogelijk, maar nog niet bekendUren per week
: 28 tot 32 uurStart
: Zo spoedig mogelijkOpleidingsniveau
: MBORegio
: UtrechtVerloopt op
: vrijdag 2 juni 2023Schaal:
€2.545-€3.612Schaal 7 CAO Gemeenten
ZZP/Freelance:
mogelijkBij Recrewters vinden we het belangrijk om je te helpen naar de juiste baan op je eigen niveau of liever zelfs hoger. Een baan waar je voldoening uit haalt. Voor degenen die erom vragen zijn er genoeg uitdagende banen. Recrewters is daarnaast ook NEN 4400-1 en VCU gecertificeerd.
Waar werken we aan in de gemeente
Werken voor de gemeente betekent werken voor onze 47.000 inwoners. Als gemeente ondersteunen we de samenleving op allerlei gebieden. Wij werken aan de leefbaarheid van onze gemeente en kijken daarbij naar de lange termijn. Op dit moment werken we o.a. hard aan de energietransitie voor een duurzame, toekomstbestendige gemeente. Ook bereiden we ons voor op de inwerkingtreding van de Omgevingswet. Verschillende bouwprojecten zijn in ontwikkeling en we stimuleren sporten met verschillende projecten.Dit zijn wij
We vormen samen met 275 professionals onze organisatie. Ons doel is een toekomstbestendige organisatie te zijn en mee te bewegen met wat de samenleving nodig heeft. Dat vraagt om flexibele, lerende professionals en leidinggevenden die hen daarin stimuleren, faciliteren en de ruimte geven. Daarom staan onze medewerkers centraal; zij leveren de resultaten aan onze inwoners, ondernemers en bestuur. Werken aan een toekomstbestendig gemeente doen we volgens onze drie kernwaarden:samen
(met collega’s, bestuur, samenleving en partners), metvertrouwen
in elkaar en daarbijleren
we van de dingen die we doen en van onze omgeving.Als gemeentelijke organisatie werken we voor een diverse samenleving. Daarom vinden we het belangrijk dat onze organisatie net zo divers is.
Opdracht
- Het verrichten van alle voorkomende balie werkzaamheden, zoals het aanvragen en uitreiken van reisdocumenten en rijbewijzen, uittreksels BRP en afschriften burgerlijke stand, verklaring omtrent het gedrag (VOG), opmaken kas.
- Het behandelen aangiften verhuizingen
- Het behandelen van verzoeken om informatie
- Het behandelen van adresonderzoeken
Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare kennis van de wet BRP opgedaan door relevante werkervaring of een cursus;2. Aantoonbare werkervaring met key2burgerzaken.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Een afgeronde vakopleiding BOBZ (35 punten);4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als allround medewerker Burgerzaken (40 punten);
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Key2Burgerzaken (25 punten).
Competenties
- Klantgericht;
- Nauwkeurig;
- Stressbestendig;
- Enthousiast;
- Proactief;
- Flexibel;
- Resultaatgericht;
- Communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk;
Meer vacatures van Recrewters