Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker inkoop & facilitair

Surplus - Zevenbergen - 03-04-2024 Naar vacature  

Gewenste startdatum: 1 juli 2024
Pastoor van Kessellaan 7
CAO: Verpleeg- verzorgingshuizen en thuiszorg (VVT)
Einddatum reactie: 31 mei 2024
Ben jij een duizendpoot die graag de handen uit de mouwen steekt en in een dynamische omgeving werkt? Zoek je een rol waarin je samen met een gedreven team het verschil kunt maken? Bij Surplus zijn we op zoek naar een energieke medewerker inkoop & facilitair, die niet alleen alles wil aanpakken, maar ook klaarstaat voor collega’s en een flinke dosis humor met zich meebrengt. Klinkt dit als jouw ideale baan? Lees dan snel verder!

Jouw Avontuur als medewerker inkoop & facilitair:

Duik in de wereld van inkoop en ondersteun in inkoopactiviteiten door leveranciers en prijzen te analyseren. Je moet hierbij denken aan maatwerk producten of opdrachten. Van speciale bedden voor bewoners, het organiseren van groenonderhoud, drukwerk voor promotieartikelen of speciale pleisters voor mevrouw Janssen. Maar, maatwerk zorgt ook dat je in moet spelen op actuele behoeftes. Bijvoorbeeld, tijdens COVID het faciliteren van beschermingsmaterialen. Of, denk eens aan het wagenpark die steeds uitgebreider moet worden binnen Surplus? Jij bereidt de inkoop voor en zorgt ervoor dat de juiste middelen op het juiste moment beschikbaar zijn door bestellingen te plaatsen. Je werkt nauw samen met de inkoopadviseurs aan leveranciersbeoordelingen, contractbeheer en artikelmanagement.

Voor de facilitaire zijde van de functie, moet jij denken aan onderstaande taken:
  • Los facilitaire storingen en meldingen op met jouw probleemoplossend vermogen.
  • Coördineer en plan onderhoud en keuringen als een echte regelaar.
  • Beheer met gemak het toegangssysteem en zorg voor een vlekkeloze administratie.
  • Verwelkom met een glimlach bezoekers op onze locatie in Zevenbergen.

Jouw Teamavontuur:

Samen met een hecht team van drie inkoopadviseurs en drie Medewerkers Inkoop & Facilitair vorm jij de essentiële schakel binnen de afdeling Vastgoed en Facilities. Hier staat samenwerken, humor en collegialiteit centraal!

Wat zoeken wij in jou als medewerker inkoop & facilitair?

Jij bent energiek en gedreven om altijd het beste resultaat te behalen! Daarnaast heb jij goede communicatieve skills en ben je klantvriendelijk. Flexibel in werktaken als werkbereidheid en bereid zijn om elke uitdaging met 2 handen aan te pakken is wat jou omschrijft. Het allerbelangrijkste vinden wij dat jij bereid bent om te leren en die motivatie er is. Als echte teamplayer sta jij altijd klaar voor je collega’s, mét een goede dosis humor! Lachen is gezond, toch?!

Daarnaast beschik jij over een:
  • MBO+ werk en denkniveau met kennis van inkoop en/of facilitaire zaken. De meeste zaken leren we je, maar het is van belang toch zeker een bepaalde ervaring opgedaan te hebben!
  • Ben jij (minimaal) 24 uur per week beschikbaar.

Wat bieden wij jou?

  • Een aantrekkelijk salaris tussen de € 2399,49 en € 3256,53 per jaar op basis van 36 uur, volgens CAO VVT FWG 35.
  • Per 1 oktober een salarisverhoging van 2,5%!
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering, vakantiegeld en meerkeuze arbeidsvoorwaarden. Wil jij meer verlofuren kopen, bijdragen aan het studiegeld van je kind of een (elektrische) fiets kopen? Hier geniet jij van fijne fiscale voordelen!
  • Een dienstverband van een jaar, met de intentie voor onbepaalde tijd, voor gemiddeld 24 uur per week.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Surplus