Inloggen - Registreer  

IT Customer Support

Ccs - Woerden - 09-06-2022 Naar vacature  

€ 2.600 - € 3.600 per maand
Support Services
1e en 2e lijns, Customer experience, Hybride, IT, Information Technology, Insurtech, Junior, Middenniveau, Software, customer service, customer support, helpdeskmedewerker, support, tickets

Vacature details
Solliciteren

Omschrijving

CCS Connects

Stap op de trein die CCS heet.
CCS is hét toonaangevende Insurtech-bedrijf, met een sterke aanwezigheid in de Benelux en ambitieuze plannen om verder uit te breiden naar andere delen van Europa. En daar hebben wij jou bij nodig. Want iedereen telt bij CCS en met jouw enthousiasme, kennis en ideeën kan jij écht bijdragen.

Kom je ook? De trein rijdt al.

Jouw missie bij CCS

Jij helpt onze klanten met 1e en 2e lijn supportwerkzaamheden. Onze klanten gebruiken onze software voor hun administratieve processen van hun verzekeringsproducten. Jij bent de spil tussen de klant en onze interne organisatie en helpt ze om optimaal gebruik te kunnen maken van onze software door het oplossen van complexe vraagstukken, vragen en het geven van advies.

Jouw persoonlijke ontwikkeling

Bij ons start je de eerste maanden in een opleidingstraject waarbij je de basiskennis mee krijgt van onze software (CCS Level, Roundcube en Marketplace). Vervolgens start je met de eerste tickets in behandeling nemen waarbij je wordt ondersteund door één of meerdere collega's. Wanneer je de 1e lijn support onder de knie hebt, kan je 2e lijn support oppakken. Zo raak je bij ons nooit uitgeleerd!

Wat je gaat doen

  • Je houdt je bezig met verschillende verzoeken en vragen die door onze klanten via het klantportaal worden aangemeld en na de intake door de Service desk medewerker worden doorgezet. 
  • De vragen komen binnen via ons Service Management systeem, daarnaast zullen er ook incidenten zijn die je verder moet uitzoeken en waar je jouw collega’s voor inschakelt!
  • Je werkt intensief samen met de 2e lijn specialisten en je onderhoudt de kennis database, zodat je andere collega's weten wat zij moeten doen als zij dezelfde vragen in de toekomst krijgen.

Wie jij bent

Jouw talenten en achtergrond

  • Jij bent graag anderen van dienst en lost graag complexe puzzels op.
  • Jij kan goed luisteren, je bent nieuwsgierig en leergierig; jij wilt graag weten waar je de klant mee kan helpen.
  • Je kan goed analyseren en gaat de meest complexe vraagstukken niet uit de weg.
  • Je hebt minimaal een MBO-4/ HBO Associate Degree richting IT/ Servicemanagement/ Applicatie beheer.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Ccs
Meer IT Customer Support vacatures