Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Medewerker Servicedesk ICT
, onderdeel van de stafdienst
Informatisering & Automatisering (I&A)
ontstaat een vacature voor een enthousiasteMEDEWERKER SERVICEDESK ICT
voor 36 uur per weekWat ga je doen?
In een team van enthousiaste medewerkers ben je het eerstelijns aanspreekpunt voor klanten, zowel telefonisch als per e-mail. Je draagt zorg voor een correcte en snelle registratie en afhandeling van vragen, verzoeken en incidenten. Je bent goed in staat om de prioriteit van de binnenkomende meldingen vast te stellen. Meldingen die je niet zelf op kunt lossen, speel je in een heldere omschrijving door naar een collega. Door deze samenwerking met ervaren collega’s vergroot je je kennis die je vervolgens weer kunt toepassen bij het afhandelen van nieuwe binnenkomende meldingen.Wat zijn jouw kwaliteiten?
Je beschikt over een ICT-opleiding MBO-4 niveau en hebt ervaring op een servicedesk.Je bent enthousiast, leergierig, klantgericht en kunt zelfstandig werken en inschatten of incidenten met grote gevolgen of andere problemen van operationele aard geëscaleerd moeten worden. Je kunt effectief samenwerken en je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden.
Daarnaast heb je ervaring met het Microsoft Officepakket.
Wat bieden wij?
Wij bieden je een uitdagende functie verspreid over 5 dagen in een organisatie die volop in beweging is en mogelijkheden biedt.De aanstelling is voor een jaar met uitzicht op een aanstelling voor onbepaalde tijd.
Wij bieden goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
.
Wij houden ons aan de afspraken uit de
.
Hoe ziet de afdeling eruit?
De afdeling Informatisering & Automatisering bestaat uit 5 teams, te weten; ICT Servicedesk, Functioneel & Applicatiebeheer, Technisch beheer en Informatie- en Projectmanagement.Wil je meer informatie?
Meer informatie is te verkrijgen bij het afdelingshoofd Jolanda Bossink op dinsdag en donderdag via telefoonnummer 078-6547194.meer...
Meer vacatures van Werken en leren