Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Directiesecretaresse
Directiesecretaresse
Wij zijn op zoek naar een
Directiesecretaresse
voor 24 uur
Ben jij een secretaresse die geniet van organiseren en regelen en als spil wil fungeren op een secretariële afdeling? Ben je enthousiast en open en vind je het prettig om in een interessante werkomgeving te werken? Lees dan verder en kijk of jij past in onderstaand profiel.Laten wij onszelf eerst even voorstellen…..
Wij zijn Huisartsenposten Oost-Brabant. Wij verlenen acute huisartsenzorg tijdens de avonden, nachten, weekenden en op feestdagen. De organisatie telt zo’n 320 medewerkers. Daarnaast hebben circa 600 huisartsen zich aangesloten bij onze posten. Zij worden bijgestaan door doktersassistenten, assistent verpleegkundigen, junior triagisten, assistenten visiteteams en balie assistenten.
Waar zijn we te vinden? Het hoofdkantoor is gevestigd in ’s-Hertogenbosch. In het verzorgingsgebied wonen circa 1,2 miljoen mensen. De zorg wordt verleend vanuit zeven plaatsen, Eindhoven, Geldrop, Helmond, ’s-Hertogenbosch, Oss, Uden en Hedel. In de eerste vier plaatsen is de huisartsenpost gevestigd in het ziekenhuis bij de Spoedeisende Hulp waarmee intensief wordt samengewerkt.
En wat ga je doen als secretaresse?
In deze functie ben je samen met je collega-secretaresse verantwoordelijk voor het bestuurssecretariaat van onze organisatie. Je draagt zorg voor het leveren van continuïteit van de diverse werkzaamheden. Je werkt intensief en nauw samen met de Raad van Bestuur en het management van de huisartsen- en triageposten.
Wij zijn op zoek naar een persoon die,
- zowel de Raad van bestuur, de secretaris als de managers van huisartsen- en triageposten
- complexe vergaderingen plant
- diverse overleggen zoals de Ledenraad, de Raad van Bestuur en de Raad van Commissarissen
- de organisatie ondersteunt bij diverse projecten
- bijeenkomsten en conferenties organiseert
- ondersteuning biedt aan andere afdeling zoals de afdeling Kwaliteit.
En wat heb je in huis voor ons?
- Een relevante opleiding op secretarieel gebied op HBO-niveau
- Uitstekende kwaliteiten op het gebied van organiseren (wat onder ander naar voren
- Integriteit, wat voor zich spreekt
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel mondeling als schriftelijk
- Een aantal jaren ervaring in een soortgelijke functie
- Dat je snel kunt schakelen en dit ook leuk vindt
- Dat je handig bent in het werken met diverse digitale systemen
- Ervaring met papierloos werken en vergaderen.
Genoeg over wat wij willen,
what’s
init
for
you
?Je komt te werken in een boeiende werkomgeving met een prettige sfeer. Bij ons werk je volgens de principes van Lean werken in een Lean organisatie. We mogen je een tijdelijke arbeidsovereenkomst (1 jaar) voor 24 uur per week aanbieden met uitzicht op een overeenkomst voor onbepaalde tijd.
De functie is momenteel ingedeeld in schaal 6 conform CAO Huisartsenzorg.
Ben je enthousiast geworden en wil je je mouwen opstropen? Dan ontvangen we graag voor 31 oktober 2022 jouw sollicitatiebrief en cv!
meer...
Meer vacatures van Huisartsenposten Oost-Brabant