Inloggen - Registreer  

HR Officer

Vacatureland - Rotterdam - 17-04-2024 Naar vacature  

Alphatron Medical Innovations B.V.

Geplaatst op

16/04/2024

Standplaats

Rotterdam

Werklocatie

Rotterdam

Provincie

Zuid-Holland

Aantal uren per week

40 uur

Dienstverband

Vast

Carriereniveau

Ervaren/Midcareer

Opleidingsniveau

HBO

FUNCTIEOMSCHRIJVING

32-40 uur per week
Wij zoeken een gedreven en integere collega die het een sport vindt om de administratie tot in de puntjes geregeld te hebben en die samen met de andere HR Officer de HR afdeling verder gaat professionaliseren!

Alphatron Medical is volop aan het groeien. Hierdoor zijn we voor onze HR afdeling op zoek naar een HR Officer. Het betreft een functie voor 32-40 uur in de week, die wordt uitgevoerd vanuit ons mooie hoofdkantoor op het luchthaventerrein Rotterdam - The Hague Airport.

Jij bent een administratieve en organisatorische duizendpoot met veel kennis op HR gebied. Afhankelijk van je kennis en ervaring krijg je de verantwoordelijkheid over een breed takenpakket. Allereerst zorg je voor een up-to-date personeelsadministratie. Daarnaast zal je samen met de andere HR Officer diverse HR gerelateerde projecten oppakken zoals o.a. Performance Management, Automatisering HR Processen en Employer Branding.

Wat ga je doen bij ons?

  • Ondersteunen in het wervingsproces door vacatures te plaatsen, cv's te beoordelen en sollicitatiegesprekken te coördineren.
  • Bijdragen aan of verantwoordelijk zijn voor verschillende HR verbeter projecten.
  • Onderhouden van personeelsdossiers, zorg ervoor dat alle informatie nauwkeurig en up-to-date is. Het bijhouden van elektronische en fysieke HR-bestanden.
  • Het (administratief) coördineren en zorgdragen voor alle procedures en juiste documenten rondom instroom, doorstroom en uitstroom
  • Verantwoordelijk voor het regelen van IT zaken voor (nieuwe) medewerkers zoals laptop en telefoon en indien van toepassing leaseauto’s.
  • Bijhouden van gedeelde mailboxen zoals recruitment en HR inbox
  • Uitvoeren en toepassen van richtlijnen, regels en procedures in lijn met het HR beleid en conform wet- regelgeving
  • Medewerkers aanmelden voor diverse opleidingen en waar nodig een studieovereenkomst opstellen
  • Bijhouden van het verzuim- en verlofsysteem

Wie zijn wij?

De patiënt centraal stellen, dat wil elke zorgprofessional. Maar in de praktijk blijkt dat soms moeilijk uit te voeren. De verschillende specialismen, systemen en software werken vaak nog onvoldoende samen. Toch hebben ze veel gemeen. Verbind je die overeenkomsten, dan benut je de volle kracht. Daarom halen we de obstakels weg, verbinden de puntjes en stroomlijnen werkprocessen met onze hard-, soft- en workware. Zo zorgen we voor flow op de werkvloer. Met als resultaat: betere zorg, meer tijd voor de patiënt en meer werkplezier.

Onze motivatie? De kwaliteit van de zorg verbeteren. Liefst met maximaal rendement, tegen een minimale investering. Want bij goede zorg is iedereen gebaat, nu én later. Daarom draaien we al 25 jaar zinvol mee en zijn we vandaag de dag marktleider met ruim honderd betrokken medewerkers en honderden blijvende opdrachtgevers in binnen- en buitenland.

Wat mag je van ons verwachten?

Een afwisselende en flexibele baan binnen een dynamisch, toonaangevend en groeiend Medisch technologisch bedrijf waarbij je in een leuk, klein team komt te werken. We denken graag met je mee en bieden ruimte voor ontwikkeling. Er is veel ruimte voor initiatief en zelfstandig werken. Wij hebben standaard 25 vrije dagen, een goede pensioenregeling, collectieve verzekeringen en reiskostenvergoeding (voor eigen vervoer of OV). Tijdens de lunch eten we gezamenlijk in het bedrijfsrestaurant waar elke dag wordt gekookt.

Wat vragen wij van jou?

Om succesvol in deze functie te zijn vragen wij een afgeronde HBO opleiding ren werkervaring als HR-professional. Het is belangrijk dat je goed kunt communiceren, nauwkeurig bent en snel kunt schakelen. Ervaring in projectmatig werken is een pré.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Vacatureland
Meer HR Officer vacatures