Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Receptionist(e) office manager
Mogema in ’t Harde, werd in 1956 opgericht als familiebedrijf en is sinds 2001 onderdeel van het beursgenoteerde Aalberts NV. Mogema is als hightech toeleverancier en main supplier expert in lassen, verspanen en vacuümtechnologie. Ook zijn we specialist in hoogwaardige engineering en assemblage. Mogema produceert hiermee complexe mechatronische modules, mechanische samenstellingen, vacuümsystemen en nauwkeurige machineframes voor o.a. de halfgeleider-, optische- en energie-industrie.
functie omschrijving
In deze functie ben jij het eerste aanspreekpunt en daarmee het visitekaartje van onze organisatie. Je weet als geen ander (telefonische) vragen te beantwoorden. Je ontvangt met een glimlach onze klanten, bezoekers en leveranciers. Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van post en pakketten, beheert de vergaderruimtes en ondersteun je verschillende afdelingen door administratieve werkzaamheden voor hen te verrichten.Daarnaast ben je in deze functie verantwoordelijk voor:
- Beheer info/receptie email Mogema;
- Boeken van
- Beheer aanwezigheidslijsten personeel/bezoekers;
- Verzorgen van lunches voor bezoek;
- Beheer/inkoop/uitgifte kleding en PBM (schoenen, brillen etc.);
- Beheer/inkoop/uitgifte kantoorartikelen;
- Beheer/contact leveranciers facilitaire zaken;
- Coördineren schoonmaak;
- Bestellingen levensmiddelen.
functie eisen
We zijn op zoek naar een dienstverlenende collega met een proactieve en flexibele instelling. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en je hebt ervaring binnen een vergelijkbare functie.Daarnaast heb je:
- Minimaal MBO werk en denkniveau;
- Minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
- Ervaring met administratieve werkzaamheden;
- Communicatief vaardig in de Nederlandse en Engelse taal, woord en geschrift (kennis van de Duitse taal is een pré).
Verder ben je:
- Probleemoplossend en vriendelijk;
- Dienstverlenend en ondersteunend;
- Zelfkritisch en organisator;
- Op korte termijn beschikbaar.
Bovendien herken je jezelf in onze kernwaarden:
- Be an entrepreneur
- Take ownership
- Go for excellence
- Share and Learn
- Act with integrity
arbeidsvoorwaarden
Je kunt rekenen op een veelzijdige, en afwisselende job met de nodige verantwoordelijkheid. Waarbij we eigenaarschap stimuleren. Daarnaast bieden wij jou:- Een goed, marktconform salaris,
- 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen,
- Opleidingsmogelijkheden, goede begeleiding en dus volop kansen om jezelf te ontwikkelen!
Meer vacatures van Aalberts.com am