Inloggen - Registreer  

Teamlead Interim Management

Berenschot - via Consultancy.nl - Utrecht - 21-03-2024 Naar vacature  

Berenschot Interim Management heeft een sterke positie als het gaat om het vinden van tijdelijke management oplossingen voor organisaties in met name de publieke en semipublieke sector. Met interim management bieden we onze opdrachtgevers een drie-eenheid van adviseren, operationeel managen en het implementeren van de vereiste veranderingen of verbeteringen. We doen dit snel en zorgvuldig. Berenschot levert.

Voor het team Interim Management zoeken wij een teamlead die goed thuis is in het werkveld van tijdelijk management en opgedane kennis en ervaring weet te vertalen naar heldere, strategische keuzes voor Berenschot. Namens Berenschot spreek je met onze opdrachtgevers.

Als expert op jouw vakgebied maak je gebruik van je grote netwerk en ben je een boegbeeld naar buiten toe. Je innoveert het productenportfolio en je werkt marktgericht om de positie van Berenschot verder uit te bouwen bij zowel het Rijk als bij decentrale overheden. Je vertaalt marktontwikkelingen naar een meerjarenplan én bijhorende begroting. Om de beste resultaten te boeken werk je multidisciplinair samen met collega-adviseurs. Je richt je expliciet op meer verbinding tussen interim-management en advies. Je werkt samen met collega’s binnen je eigen adviesgroep People Services & Solutions (Reward & Performance, Assessment & Ontwikkeling, Executive Search en Berenschot Academy) en je stimuleert en onderhoudt verbinding met collega’s van de andere Berenschot adviesgroepen, zoals bijvoorbeeld Openbaar Bestuur.

Als teamlead Interim Management ben je verantwoordelijk voor het richting geven en verder ontwikkelen van ons enthousiaste en ervaren team dat bestaat uit 7 collega’s. We hebben een duidelijke groeidoelstelling en zoeken een teamlead die hierin het voortouw kan nemen en anderen kan motiveren en enthousiasmeren. Je zorgt ervoor dat jouw teamleden het beste uit zichzelf kunnen halen en elkaar op essentiële momenten weten te vinden. Ook ben je degene die de persoonlijke ontwikkelings- en beoordelingsgesprekken voert.

Naast jouw leiderschapsrol ligt de focus op het bieden van interim oplossingen op concrete vragen van onze opdrachtgevers.

Jouw profiel

  • Je hebt academisch werk- en denkniveau.
  • Je hebt minimaal 8-10 jaar werkervaring op het gebied van bemiddeling en begeleiding van interim management opdrachten.
  • Je hebt ervaring in het leidinggeven aan professionals en hebt een feilloos gevoel voor interne verhoudingen.
  • Je bent een gedreven ondernemer die kansen ziet in de markt, de positie van Berenschot Interim Management daarin weet te versterken, vooroploopt in het verzilveren van die kansen en daarbij deuren opent, projecten acquireert en anderen daarin meeneemt.
  • Je hebt ervaring met accountmanagement en een duidelijke visie op het ontginnen van een markt of sector.
  • Je hebt een relevant netwerk op hoger management niveau in de publieke en semipublieke sector en bent bereid dit te delen met collega’s.
  • Je hebt ervaring in het verkrijgen van opdrachten via aanbestedingen.
  • Je bent een stevige persoonlijkheid die keuzes durft te maken en knopen doorhakt.

Wat krijg je van ons?

Wij bieden een uitdagende fulltime functie bij één van de beste adviesorganisaties van Nederland. Je krijgt veel eigen verantwoordelijkheid en dus vertrouwen, waarbij je een hoge mate van vrijheid hebt bij de invulling van jouw werk. We werken hybride (op kantoor en vanuit huis) en we beoordelen je op je resultaten, niet op processen, procedures of aanwezigheid.

Daarnaast krijg je:
  • een marktconform salaris dat past bij jouw kennis en ervaring
  • 27 vakantiedagen (met de mogelijkheid om er 20 bij te kopen)
  • een laptop en een mobiele telefoon
  • een leaseauto
  • een goede pensioenregeling
  • een thuiswerkvergoeding
  • opleidings- en ontwikkelmogelijkheden. Laat zien wat je in je hebt en we faciliteren je graag.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Berenschot