Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Backoffice MedewerkerICT Infrastructuur
Capelle aan den IJssel
|
MBO
|
ICT Infrastructuur
|
Capelle aan den IJssel
|
MBO
|
The best of ICT with a human touch. Het zijn de medewerkers die elke dag opnieuw het versc...
Solliciteer direct
Backoffice Medewerker
Solliciteer direct
The best of ICT with a human touch. Het zijn de medewerkers die elke dag opnieuw het verschil maken bij Axians.
Wat je doet?
Axians groeit en is breed actief in de ICT! Op het gebied van ICT-infrastructuren richten we ons op Networking, Datacenter-oplossingen, Unified Communications en Security. Het aantal publieke klanten neemt toe, daarom groeit deze Business Unit en zijn wij op zoek naar een Backoffice Medewerker , die het team kan versterken.
Hoe ziet jouw uitdaging eruit?
Voor deze functie geldt dat je nauw samenwerkt met je Inside Sales collega’s, die hun werk aan je overdragen om het af te handelen in diverse systemen, je zorgt voor het opvolgen van eventuele openstaande acties en regelt de facturatie. Je volgt contracten op en checkt of hiervoor support van derden ingekocht moet worden, je wordt betrokken bij het onboarden van nieuwe klanten en hun contracten, om ervoor te zorgen dat deze klant op de juiste wijze wordt geholpen.
De offertes verwerk je administratief in CRM en SAP (Codex);
Je bereidt orders voor, verwerkt deze en zorgt voor de juiste begeleiding door de organisatie;
Je maakt en verstuurt facturen op basis van de orders die je verwerkt;
Je doet de voorbereidingen voor de maandelijkse rapportages;
Je werkt in het klantenteam Educatie;
Je bent verantwoordelijk voor eigen set klanten.
Wat vragen wij van jou?
Je bent gewend te werken in een dynamische, ondernemende omgeving en hebt drive en passie voor je vak;
Je bent enthousiast die graag als spin in het web fungeert;
Je beschikt over minimaal MBO werk- en denkniveau;
Je hebt enige ervaring met de genoemde, administratieve werkzaamheden en je beschikt over goede communicatieve en administratieve vaardigheden;
Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
Je hebt ervaring met ERP, CRM en Office;
Ervaring in onze branche is een pre;
Klantgerichtheid is voor jou vanzelfsprekend;
Je neemt je verantwoordelijkheid;
Werkzaamheden voer je nauwkeurig en accuraat uit;
Je bent 40 uur per week beschikbaar;
Je bent een teamplayer, je bent toegankelijk en mensen komen graag naar je toe.
Wat bieden wij jou?
Als je bij Axians aan de slag gaat, bieden we je het volgende:
Een goede werksfeer en korte communicatielijnen;
Een afwisselende baan in een gestaag groeiende, professionele ICT organisatie met marktconforme voorwaarden;
Een fulltime dienstverband (40 uur per week);
Goede opleidingsmogelijkheden aan de VINCI Energies Academy;
Serieuze waardering en beloning voor jouw ontwikkeling en je bijdrage aan de groei van Axians;
25 vakantiedagen, met de flexibele mogelijkheid meer dagen op te bouwen (bij een aanstelling van 36 – 40 uur per week);
Prima secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een laptop, een pensioenregeling en de mogelijkheid om VINCI aandelen te kopen tegen een gereduceerd tarief.
meer...
Meer vacatures van Axians