Inloggen - Registreer  

Ambtelijk Secretaris/ Beleidsondersteuner Tijdelijke Ondernemingsraad Zuyderland

Zuyderland - via Jobsonline - Heerlen - 19-03-2024 Naar vacature  

Als ambtelijk secretaris bied je (secretariële) ondersteuning aan de TOR. Daarnaast adviseer je de TOR over (beleids-)inhoudelijke en (juridische) procedures m.b.t medezeggenschapsvraagstukken. De ambtelijk secretaris van de TOR werkt in voorkomende situaties samen met de ambtelijk secretarissen van de Cure (ziekenhuis) en de COR (Centrale Ondernemingsraad Zuyderland).

Wil jij een bijdrage leveren aan de organisatie van de medezeggenschap binnen de Care? Solliciteer dan snel op onze vacature!

Jouw nieuwe baan

Voor de Tijdelijke Ondernemingsraad (TOR) van Zuyderland Care zijn wij op zoek naar een ambtelijk secretaris. In het kader van de ontwikkeling naar de inrichting van één Zuyderland Care zijn op 1 januari 2024 de ondernemingsraden van de OR Thuishulp, de OR Thuiszorg en de OR Zorgcentra, samengevoegd tot de Tijdelijke Ondernemingsraad Zuyderland Care.

Op 1 juni vinden verkiezingen plaats, waarna de TOR verder zal opereren als OR Zuyderland Care.
In het kader van de samenvoeging van de drie ondernemingsraden is er, naast de huidige ambtelijke secretaris, ruimte voor de aanstelling van een ambtelijk secretaris voor 20 - 26 uur per week.

Een greep uit je takenpakket:
  • Beleidsvoorbereidende en adviserende ondersteuning;
  • Organiseren en plannen vergaderingen en trainingen;
  • Versturen van de benodigde stukken en notuleren vergaderingen; 
  • Verzorgen van de afhandeling van uit de vergadering voortkomende opdrachten;
  • Verzorgen van in- en uitgaande correspondentie en stelt brieven op;
  • Ondersteunen bij de organisatie van OR-verkiezingen;
  • Opstellen van advies en jaarrapportages.

Wat neem je mee?

  • HBO werk en denkniveau, aangevuld met een vakopleiding ambtelijk secretaris;
  • Je bent punctueel, bezit sterke communicatieve vaardigheden en hebt een groot organisatietalent;
  • Je bent sterk in het op schrift stellen van advies;
  • Je kunt relevante wet- en regelgeving (WOR) toepassen in de praktijk; 
  • Je bent integer, betrouwbaar en een teamspeler die zelfstandig opdrachten kan uitvoeren;
  • Je bent handig met Office 365, Teams, Ibabs.

Wat krijg je ervoor terug?

  • Een contract voor de duur van één jaar met uitzicht op een vast contract bij goed functioneren en onveranderde arbeidsomstandigheden;
  • Een werkweek van gemiddeld 20 - 26 uur;
  • Een salaris in FWG 45 met een bruto maandsalaris van € 2.832, - tot € 3.824, - (€ 4.015, - m.i.v. 1 juni) bij een fulltime dienstverband van 36 uur per week. De inschaling is afhankelijk van jouw relevante werkervaring;
  • Een aantrekkelijke vakantietoeslag (8,33%) en eindejaarsuitkering (8,33%), CAO-ziekenhuizen.

Wat bieden wij jou nog meer?

  • Reiskostenvergoeding en een goede pensioenverzekering (PFZW);
  • Collectieve korting op een aanvullende ziektekostenverzekering (CZ, IZZ of Menzis) en diverse verzekeringen bij Centraal Beheer/AON;
  • Een voordelige arbeidsongeschiktheidsverzekering (Loyalis);
  • Naar keuze deelname aan de personeelsvereniging met kortingen op concerten, vakanties en interessante workshops/cursussen;
  • Mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken. Jouw thuiswerkplek wordt ingericht. Je ontvangt een thuiswerkvergoeding van 2 euro per dag;
  • Initiatieven voor Zuyderland medewerkers zoals loopbaanadvies en andere leuke activiteiten.
‘Met een
verfrissende
blik en
aandacht
voor anderen staan wij
samen
voor de beste zorg’

Meer weten?

Wil je meer informatie of heb je nog enkele vragen? Neem dan gerust contact op met
Erna Hoevenaars
via 06-53330597.
Een referentiecheck en screening kunnen onderdeel zijn van de procedure. Voor alle functies binnen Zuyderland wordt een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) gevraagd.

Voorrangskandidaten krijgen, bij gelijke geschiktheid, voorrang op interne en externe kandidaten.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Zuyderland