Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Managementassistent
Je solliciteert direct bij
Je sollicitatie wordt direct door deze organisatie behandeld.
- Snelgroeiende, informele en zeer professionele organisatie
- Alle ruimte om jezelf te blijven ontwikkelen, binnen en ook buiten je vakgebied
- Meer dan 100 hele gezellige collega's die ook van een feestje houden
- Fijne, inspirerende werkomgeving
Als Managementassistent ben jij de spin in het web
Onze organisatie is sterk groeiende en volop in beweging. Als Managementassistent ben jij de spin in het web binnen deze dynamisch organisatie en bent verantwoordelijk voor alle secretariële en management ondersteunende activiteiten voor de management teamleden van FYEO. Je schakelt daarbij met alle verschillende lagen van de organisatie. Flexibiliteit is jou dus op het lijf geschreven.Je zet je dagelijks in voor:
- Voorbereiden, bijwonen en notuleren van (directie) overleggen
- Eerste aanspreekpunt van het management team voor administratieve taken, verwerken en uitwerken van correspondentie, screenen en afhandelen van emails.
- Agendabeheer.
- Het plannen en organiseren van diverse bijeenkomsten.
- Initiëren, coördineren en regelen interne events.
- Verwerken van diverse presentaties/documenten in MS Office en het zelfstandig uitvoeren van projectmatige werkzaamheden.
- Pro-actief uitzetten en oppakken van verschillende acties en bedrijfsactiviteiten.
Duizendpoot in actie
Het is van belang dat jij vooral communicatief vaardig bent alsmede nauwkeurig, integer, proactief en representatief. Voor jou betekent het de uitdaging om een unieke rol van duizendpoot binnen een snelgroeiend en warm bedrijf te vervullen. Jij krijgt bij ons de kans om hét verschil te kunnen maken! En niet te vergeten, je enthousiasme werkt aanstekelijk om iedere werkdag met veel plezier aan de slag te gaan. Voor jezelf en je collega’s.Waar worden wij blij van:
- Ca. 3-5 jaar ervaring in soortgelijke functie bij een commerciële organisatie.
- HBO werk- en denkniveau.
- Ruime kennis van het MS-Officepakket (inclusief Powerpoint).
- Je hebt een uitstekend gevoel voor taal.
- Je bent accuraat, zelfstandig en proactief.
- Je hebt een dienstverlenende instelling en een hands-on mentaliteit.
- En tenslotte houd je van een uitdaging! Wij zijn volop aan het groeien en in verandering. Daar horen uitdagingen bij en daar ga jij vol positieve energie mee om.
Een fijne werkplek waar je, je thuis en gewaardeerd voelt
Iedereen floreert in een inspirerende en open werkomgeving. Daarom is het belangrijk dat je je thuis voelt. Wij werken graag met én voor elkaar werken en besteden veel aandacht aan het vieren van mooie bijzondere momenten, zoals verjaardagen en behaalde successen.Daarnaast krijg je ook nog:
- Alle ruimte om jezelf te blijven ontwikkelen, binnen en ook buiten je vakgebied
- Een goed salaris, afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring
- Een jaarcontract voor 40 uur per week, daarna een aanstelling voor onbepaalde tijd
- Deelname aan de pensioenregeling bij het Pensioenfonds Detailhandel
- Reiskostenvergoeding van 0,19 per km (ongelimiteerd)
- En niet te vergeten… goede koffie en dagelijks vers fruit in onze Beachclub
Is dit jouw droombaan?
Klik dan snel op de "Direct solliciteren"-knop en stuur ons je cv met foto en motivatiebrief. Of wil je eerst nog wat vragen? Bel dan met Mariken Klaassen, HR-Manager via 0497-360 860.Meer weten over deze functie?
Neem direct contact opMariken Klaassen
HR Manager
Bewaren
Vacature delen
Je solliciteert direct bij
Je sollicitatie wordt direct door deze organisatie behandeld.
FYEO
Wij zijn de grootste privékliniek op het gebied van brilvervangende chirurgie in Nederland. Sinds de oprichting in 2002 hebben meer dan 50.000 tevreden cliënten behandelingen als ooglaseren en het implanteren van lenzen ondergaan.Onze werkwijze is gefundeerd op 3 essentiële kernwaarden:
eerlijkheid
,
comfort
en
beste
resultaat
. Iedereen die bij FYEO werkt staat achter deze kernwaarden en draagt deze, naar zowel onze cliënten als elkaar, uit.
meer...
Meer vacatures van Werken in de Regio