Inloggen - Registreer  

Klantmanager

Ijbouw - Amsterdam - 13-04-2024 Naar vacature  

Looking for a new legend! Word de drijvende kracht achter het succes van onze onderhoudsafdeling door deskundig werk te verwerven, implementeren, operationaliseren en optimaliseren, alles binnen de grenzen van ons contract en gericht op het behalen van onze bedrijfsdoelen!”

Over deze legendarische job..

Als Klantmanager ben jij de stuurman van onze onderhoudsafdeling, waarbij je de GOTIKV-factoren – Geld, Organisatie, Tijd, Informatie, Kwaliteit en Veiligheid – nauwlettend in de gaten houdt. Tegelijkertijd bewaak je de belangen van zowel onze afdeling als ons bedrijf. Als Klantverantwoordelijke neem je ook de leiding over de financiële prestaties. Hierbij niet alleen aandacht voor het ontwikkelen van marges, maar ook voor nauwkeurige verslaglegging voor onze gewaardeerde klanten. Met jou samen, zetten we koers naar succes!

Wat maakt jou onze Legend?

Iedereen is in onze ogen uniek. Wij zijn op zoek naar iemand die het verschil maakt bij de klanten samen met het team. De organisatie is enorm in verandering, het is van belang dat je proactief en zelfstartend de handen uit de mouwen steekt!

Jij krijgt energie van..

  • Eindverantwoordelijk zijn voor één of meer toebedeelde Klanten in de rol van Klantverantwoordelijke;
  • Adviseren en/of participeren in tenderfase over onderhoudsstrategie, kostprijs en Plan van Aanpak;
  • Adviseren en/of participeren in implementatietrajecten;
  • Procesmatige ondersteuning van meldingaanname, meldingopvolging inclusief planning en facturatie;
  • Kwaliteitscontrole in de praktijk (gevraagd en ongevraagd) inclusief vastlegging hiervan;
  • Voorzitter van afdelingsoverleg met in overleg met directie vastgestelde agenda;
  • Verantwoordelijk voor kwalitatieve en kwantitatieve inzet en afstemming van CAO- en UTA-capaciteit (in nauw overleg met directeur die verantwoordelijk is voor de afdeling Onderhoud);
  • Borging van uniforme werkmethodes conform ISO handboek;
  • Borging van veilige werkplekken conform VCA-eisen en Contractmanagementplan;
  • Actieve risicobeheersing nastreven, aansturen en opvolgen op zowel klant- als afdelingsniveau;
  • Borging van adequate financiële bewaking van alle contracten, zowel precontractueel als na opdracht;
  • Borging van leerpunten uit inspecties, in- en externe evaluaties in werkprocessen inclusief de implementatie en opvolging hiervan;
  • Actief betrokken bij sollicitatiegesprekken voor nieuw aan te nemen personeelsleden voor de afdeling Onderhoud;
  • Leindinggeven, coachen en ontwikkelen van medewerkers op de afdeling inclusief monitoring hiervan.

Wat jij als Legend van ons kan verwachten?

  • Een leuke job voor 5 dagen in de week (40 uur);
  • Elke dag een verzorgde lunch;
  • Een gloednieuwe iPad
  • Een werkplek bij IJbouw.
Maar uiteraard ook..
  • Een auto;
  • Vakantiegeld wat je maandelijks krijgt uitgekeerd (8%);
  • Vakantiedagen.

Over United Legendz

Binnen de groep United Legendz vallen op dit moment 6 labels: Biltz, IJbouw, Meerbouw, Mouton, TBK en Fixzed. Door de krachten te bundelen staan we sterk. Doordat we de toekomst met elkaar tegemoet gaan, vergroten we onze kansen. United as one: samen creëren we slagkracht in de markt. Als 1 sterk front.

Jouw HR plekje bij IJbouw

IJbouw is een aannemer in de civiele en utilitaire bouw in zowel projecten als onderhoud. Ons onderscheidend vermogen zit in het meedenken met de klant bij transformatie, renovatie en uitbreidingsprojecten, maar zeker ook bij instandhouding, verduurzaming en aanpassingen. Wij denken graag mee met en voor onze klanten en daarom komen ze graag terug bij ons.

Wij bieden een inspirerende werkomgeving in een snel groeiende organisatie, waar je de mogelijkheid krijgt om jezelf te ontwikkelen. We houden van hard werken, maar ook van gezellige personeelsuitjes.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Ijbouw
Meer Klantmanager vacatures