Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Klantenservice medewerker vanuit huis

Direct Klantcontact - Arnhem - 08-01-2022 Naar vacature  

24 – 32 uur uren per week
Thuis en op kantoor
€11,22 tot €14,42 per uur
MBO 4
Ben jij op zoek naar een
klantenservice baan
waarbij je ook lekker
vanuit huis
kunt werken met een salaris tussen de €11,22 en €14,42 per uur? Dan ben je bij
DIRECT Klantcontact
op de juiste plek. Als klantenservice medewerker doe je werk dat er toe doet. Jij zorgt dat mensen zich gehoord voelen, een passende oplossing op hun vraag en probleem krijgen en blij worden. Deze klantenservice vacature is op het lijf geschreven voor een zelfstandige klantenservice expert in spé.

Dit doe je als Klantenservice medewerker?
Als medewerker klantenservice zul je
binnenkomende telefoongesprekken
van verschillende klanten (en dus van verschillende bedrijven) aannemen. De service die je biedt is ontzettend divers evenals ons portfolio aan klanten. Met

ruim 850+ klanten
kan je te maken krijgen met facturenvragen, productvragen of klachtenmanagement. Alles wat jij met klanten bespreekt leg je vast in de systemen van onze klanten. Voor onze medewerker klantenservice vanuit huis vacatures zoeken we veelzijdige personen met

een gigantisch empathisch vermogen
. Want jij bent dé zorgdrager van alle klanten die je spreekt en tovert altijd een lach op hun gezicht. Dit alles typeert jou als medewerker klantenservice. Besluit ook af en toe op kantoor te werken, dan zul je zien dat drukke werkdagen worden

beloond
met
relaxte pauzes
en dat we regelmatig
gezellige borrels
organiseren na werk.
"Op zoek naar een baan in klantcontact? Versterk ons team."

Dit is wat we verwachten van een Klantenservicemedewerker die ook vanuit huis werkt:
Je hebt
minimaal een mbo 4 werk- en denkniveau
;
Je bent van nature
empathisch
en werkt
oplossingsgericht
;
Je bent super handig met verschillende
online systemen
;
Je hebt al affiniteit met
klantenservice baan
, waar dan ook;
Je beheerst de
Nederlandse taal
erg goed. Zowel in woord als in schrift;
De
Engelse taal
spreek- en schrijf je op
B1 niveau.
Idealiter vind het inwerktraject plaats op onze locatie in Arnhem. Woon je niet in Arnhem en omstreken, dan kan dit ook vanuit huis, maar dan zijn er aanvullend de volgende vereisten voor deze klantenservice vacature:

Voor het thuiswerken heb je nodig:

 Een goede (niet te oude)
laptop/computer
(geen Apple of Chromebook)*;
Je hebt een
headse
t
  • ;
Je hebt een
snelle internet
verbinding;
Je hebt een
rustige werkplek
om aan te werken.
  • Op een MacBook en een Chromebook werkt onze software niet. De headset moet voldoen aan de door ons gestelde normen.
Vind het inwerktraject bij ons op locatie plaats en woon je niet te ver van onze locatie, dan ontvang je deze spullen in bruikleen en mag je dit na het inwerktraject mee naar huis nemen.

Wat zijn jouw voordelen?

Ga je aan de slag als klantenservice medewerker dan bieden we je het volgende aan:
Je krijgt
een bruto uurloon tussen €11,22 en €14,42
per uur (excl. toeslagen);
Je krijgt de mogelijkheid om
hybride
te werken, dit betekent dat je de helft van je rooster ook graag op kantoor zien;
Je krijgt
reiskostenvergoeding van €0,19 per km met een maximum van 36 km
per dienst óf
een volledige OV-vergoeding
wanneer je naar kantoor komt;
Je krijgt de training tijdens
het inwerktraject volledig
door ons
betaald
én je wordt begeleid door een buddy;
Je ontvangt een
niet-ziek-zijn-bonus
waardoor
je vakantiedagen kunnen oplopen tot 27 dagen per jaar
op fulltime basis;
Je ontvangt
8% vakantiegeld
over je verdiende salaris;
Je kunt meedoen met een
actieve personeelsvereniging
die verschillende (intern en extern) activiteiten organiseert.
3 redenen waarom deze functie (n)iets voor jou is!

Je bent empathisch

Je bent niet mensenschuw en houdt ervan om te praten. Je hoort graag nieuwe dingen en denkt ook vaak mee. Jij helpt graag een ander, want dat zit in je DNA. Een geboren klantenservice expert.

Je bent zeer zelfstandig

Je bent een teamspeler maar bent ook graag op jezelf gesteld. Je werkt graag in alle rust om je zo goed mogelijk te focussen. In jouw rol als klantenservice medewerker werk je graag vanuit huis.

Je bent een ondernemer

Je bent een ondernemer in hard in nieren. Jij weet wat eigenaarschap inhoudt, je voelt je verantwoordelijk en zorgt ervoor dat elke vraag tot een goed einde wordt gebracht.

Dit is waar je uiteindelijk komt te werken
is een organisatie van 120+ gemotiveerde service medewerkers verspreid door heel Nederland, Zuid-Afrika én Suriname. De meeste van onze klantcontact medewerkers werken vanuit kantoor in Arnhem. Maar er werken ook een hoop zelfstandige klantenservice medewerkers vanuit huis. Werk je bij DIRECT dan werk je voor ruim 850 verschillende bedrijven met diverse expertises. Zo verzorgen wij de klantcontact voor bouwbedrijven, zorginstanties, administratieve dienstverleners en meer. Je wordt dus automatisch een exclusieve klantenservice expert, vanuit huis. Binnen DIRECT Klantcontact kennen we géén strenge hiërarchie en vinden we het belangrijk dat je als service medewerker het heft in eigen handen neemt. Om jou verder te laten groeien, bieden we altijd

aan. We zijn direct, laagdrempelig en super informeel. Een klantenservice vacature die je niet links kunt laten liggen.
Zo ziet je werkweek eruit als je aan de slag gaat als Klantenservice Medewerker vanuit huis.

10.00 uur

E-Learning basissystemen

12.30 uur

Meebellen met de basisgesprekken

15.00 uur

30 minuten evaluatie met je buddy

15.30 uur

De dag zit erop! Bedankt voor je inzet

08.30 uur

E-Learning gesprekstechnieken en tone-of-voice

10.00 uur

Mee bellen met de basisgesprekken

12.30 uur

Korte pauze van 15 minuten

12:45 uur

15 minuten evaluatie met je buddy

13:00uur

Examen e-learning modules. Spannend!

14:30 uur

Einde dienst: afsluiten dan maar!

Hele dag

Vrij!

09.00 uur

Evaluatie met een teamleider

10.00 uur

E-Learning technische klantgesprekken

12.30 uur

Mee bellen met de basis- en technische gesprekken

14.00 uur

Einde dienst. Bedankt voor je hulp vandaag!

16.30 uur

E-Learning technische klantgesprekken

18.30 uur

Mee bellen met technische klantgesprekken

20.30 uur

Mee bellen met basisgesprekken en technische klantgesprekken

21.30 uur

Einde dienst: bedankt voor je hulp!

Hele dag

Vrij!

09.30 uur

Mee bellen met basisgesprekken en technische klantgesprekken

12.30 uur

Korte lunchpauze

12.45 uur

Mee bellen met de basis- en technische klantgesprekken

15:00 uur

E-learnings volgen voor onze bouw klanten

15:00 uur

Einde dienst: je bent vrij!
Solliciteren op de Klantenservice vacatures vanuit huis

Je solliciteert:

Door een korte motivatie en CV toe te voegen, ben je helemaal compleet.

Ons eerste contact:

Wanneer we nieuwsgierig zijn geworden, krijg je een mail met een uitnodiging voor een verdiepend gesprek.

Je doet een assessment:

Mochten we veel potentie in je zien, dan nodigen we je graag uit om een assessment te doen. Dit is een speciale test waarbij je op vier onderdelen wordt getoetst: gedrag en persoonlijkheid, werkhouding, communicatie en taal.

We zijn een match:

Het assessment geeft ons direct inzichten in de resultaten. Concluderen we dat we voor meer dan 70% een match zijn, dan willen we je graag verwelkomen in ons team.

Buddytraject en e-learnings:

Jouw opleidingstraject bij DIRECT Klantcontact start. Je zult worden gekoppeld aan jouw buddy.

Nulmeting met een teamleider:

Je hebt inmiddels het assessment gedaan, een buddytraject gevolgd én e-learnings afgerond. Eén van onze teamleiders doet een zogeheten nulmeting.

Gefeliciteerd, je bent een DIRECT’er:

We mogen je feliciteren met jouw nieuwe functie bij DIRECT Klantcontact. Het rooster zal nu met je worden afgestemd en je wordt ingepland voor je werkweek.

meer...



Meer vacatures van Direct Klantcontact