Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Administratief medewerker

Werken voor Rotterdam - 13-04-2024 Naar vacature  

Jouw precisie, onze trots! Word Medewerker Vastgoed Administratie en houd onze data scherp!
€ 3014 - € 4244 bruto p.m.
36 uur per week
Onbepaalde tijd
Solliciteer t/m
14 mei 2024

Recruiter :
Voeg vacature toe aan favorieten

Jouw rol

We hebben als gemeente een enorme vastgoedportefeuille. Van het Stadhuis aan de Coolsingel tot de Stadswinkel aan het Eudokiaplein. Het beheren en onderhouden van al deze gebouwen vraagt om grote nauwkeurigheid in het bijhouden en beschikbaar stellen van informatie in Oracle en Cognos. Als geen ander weet je veel verschillende administratieve werkzaamheden in goede banen te leiden! Als medewerker vastgoed administratie ben jij van ordening, transparantie en overzicht. Met jouw passie en ervaring zorg jij er in goede samenwerking met je collega’s voor dat onze vastgoed data op orde is en blijft.

Denk hierbij aan:
  • Op orde houden van onze vastgoed administratie, denk aan; opstellen/aanmaken van nieuwe contracten en veelvoorkomende mutaties correct verwerken;
  • Dat alle gegevens perfect worden opgeslagen in de dossiers;
  • Het filteren van data uit de conversie en wijzigt (opschonen) deze waar nodig;
  • Ondersteunen/meedenken met nieuwe ontwikkelingen en/of aanpassingen.

Dit bieden we naast je salaris

Flexibel in te richten werktijden
Flexibel in te richten werktijden. Bijv. 36u = 4x9 of extra vakantie- opbouw bij 40u p/w.
17,05% keuzebudget
17,05% keuzebudget bovenop je salaris in te zetten voor aanschaf extra vakantiedagen, sportschoolcontributie, extra cash, fietsvergoeding of reiskostenuitruil.

Werk thuis of op een locatie
Mooie mix van werken op locatie, in de stad of vanuit huis. Waarbij het uitgangspunt niet kantoor is, maar de plek waar jij jouw werk het beste kunt doen. Voor iedere dag dat je volledig thuiswerkt, ontvang je een thuiswerkvergoeding.

Optimale (thuis)werkfaciliteiten
Optimale (thuis)werkfaciliteiten, zodat jij thuis of onderweg je werk goed kunt uitvoeren.
Dienstverband
Je start met een contract voor bepaalde tijd, die kan worden omgezet naar onbepaalde tijd.
OV-mobiliteitskaart
De reiskostenregeling sluit aan bij hybride werken en stimuleert gezond en duurzaam reizen. Reizen met het OV gebeurt met de OV-mobiliteitskaart en wordt 100% vergoed. Voor reizen met de fiets, deelvervoer en zelfs wandelen ontvang je tevens een vergoeding.

Opleidingen & trainingen
Aantrekkelijk opleidings- en ontwikkelprogramma.
Goede ABP Pensioenregeling
Waarbij gemeente Rotterdam voor ambtenaren 70% van de pensioenpremie betaalt en de werknemer 30%.

Dit bieden we naast je salaris

Flexibel in te richten werktijden
17,05% keuzebudget
Werk thuis of op een locatie
Optimale (thuis)werkfaciliteiten
Dienstverband
OV-mobiliteitskaart
Opleidingen & trainingen
Goede ABP Pensioenregeling
Bekijk alle voorwaarden
Rotterdam is de aanjager van de economie in de hele regio. Het aantal inwoners en bezoekers, maar ook de hoeveelheid banen en bedrijven groeit. Voor onze specialisten betekent dit nieuwe kansen zien en inspelen op de laatste ontwikkelingen.

Jouw profiel

Jij beschikt over een proactieve en ondernemende instelling en biedt een frisse blik op bestaande procedures en werkwijzen. Verder werk je ontzettend nauwkeurig en voel jij je verantwoordelijk voor het correct invoeren van gegevens. Je doet dit vanuit een samenwerkende houding, je bent niet alleen op de vakinhoud van toegevoegde waarde maar ook op collegiaal vlak. Dit uit zich doordat je niet alleen zelfstandig te werk gaat, maar bijvoorbeeld ook actief deelneemt aan overleggen. Je bent een enthousiaste professional en bovendien weet je wat je kunt, dus ben je in staat om zowel samen- als zelfstandig te werken, weet daarin ook creatief te zijn. Door jouw doortastendheid en flexibele instelling t.a.v. de werkzaamheden waarop je wordt ingezet weet je resultaten te bereiken. Verder beschik je over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.

Wij voeren graag een sollicitatiegesprek met je, als jij:
  • Een mbo of hbo-diploma hebt;
  • Meer dan 2 jaar relevante werkervaring op het gebied van administratieve verwerking (wanneer je ervaring hebt met het verwerken van inhuur/verhuur contracten of andere vastgoed ervaring, is dit een pre);
  • Planmatig, nauwkeurig en resultaatgericht werkt. Kwaliteit staat hoog in het vaandel. Je bent scherp op details;
  • Communicatief sterk, niet bang om mensen aan te spreken;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Basis kennis van excel;
  • Bij voorkeur ervaring hebt met Oracle of vergelijkbare financieel administratieve systemen.

Daarom werken voor Rotterdam

Bij een stad die je elke dag uitdaagt en het beste in jou naar boven haalt, hoort een eigentijdse overheid die meebeweegt met de energie van de stad. Zo’n organisatie wil de gemeente Rotterdam zijn. Daarom bieden we je ruimte en kansen om Rotterdam en daarmee jezelf vooruit te blijven helpen. Wij creëren de voorwaarden zodat jij de ruimte ervaart om te groeien: in de stad en binnen de eigen organisatie. In een omgeving met collega’s die veilig en vertrouwd voelt. Waar we samen beslissen en samen aanpakken.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Werken voor Rotterdam
Meer Administratief medewerker vacatures