Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Teamleider Customer Care

Swiss Sense - 06-09-2021 Naar vacature  

  • Teamleider Customer Care
Ben jij die ervaren en inspirerende teamleader met een sterke klantfocus en people skills? Mooi, dan hebben wij een match!

Wat ga je doen?

Binnen Swiss Sense staat service centraal en zijn wij altijd bezig om onze klanttevredenheid te verbeteren. Vanuit dit streven is ook deze rol ontstaan. Naast de twee teamleiders zoeken wij een extra teamleider Customer Care om onze medewerkers nog beter te kunnen coachen en begeleiden. Binnen het totale team Customer Care zijn een zeventigtal collega’s dagelijks bezig om onze klanten met al hun vragen optimaal te helpen. Hierbij werken wij met een vast kernteam en een flexibele schil om mede de avonden, weekenden en pieken op te vangen.

Jij krijgt hierbij de verantwoordelijkheid over het kernteam van een 20 – 25 medewerkers, die met hun veelal jarenlange expertise minder op de inhoud gecoacht hoeven te worden, maar met name op hun persoonlijke ontwikkeling en competenties.

Jij bent een resultaatgerichte en gedreven Teamleader Customer Care met oog voor kwaliteit. Je weet de verschillende capaciteiten van jouw teamleden optimaal in te zetten en motiveert het team om zich continu te verbeteren. Als sterke people manager ben je in staat veranderingen door te voeren en daarvoor draagvlak te creëren binnen het team. Dit uiteindelijk alles met maar één doel: het realiseren van de best mogelijke klantervaring. Hoe gaaf is dat!

Natuurlijk is bij ons geen dag hetzelfde, maar deze verantwoordelijkheden maken jouw job nog leuker:

  • Geeft leiding aan een team van 20 – 25 medewerkers
  • Bent verantwoordelijk voor het realiseren van de vastgestelde team KPI’s en performance
o NPS en E-NPS en onderliggende lead KPI’s
o HR-KPI’s: loonkostenbudget, ziekteverzuim, verloopcijfer.
  • Jij coacht en ontwikkelt jouw team van medewerkers op hun competenties om zo het beste uit zichzelf te halen.
  • Je geeft medewerkers ruimte en verantwoordelijkheid voor initiatief, eigenaarschap, ontwikkeling en faciliteert ze hierin. Je stelt kaders en stuurt op het gewenste resultaat.
  • Ook bespreek je actief de korte en langere termijn ontwikkelmogelijkheden binnen en buiten de afdeling Customer Care.
  • Doet voorstellen voor systeem - / (afdelingsoverstijgende) procesverbeteringen
  • Frequente quality monitoring, 1 op 1 coaching, groeps kalibraties
  • Adviseren in afdelings- of organisatie brede verbeterprojecten

Wat vragen wij van je:

  • Min 3 – 5 jaar ervaring als leidinggevende binnen klantcontact
  • Ervaring met werken onder druk van Targets en KPI’s
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Bestand tegen werken onder druk van Targets en KPI’s;
  • Je kan motiveren, confronteren en coachen op menselijke ontwikkeling en resultaat
  • Ben klant - en resultaatgericht
  • Weet hoe je sterk team kunt bouwen
  • Kunt out of the box denken

Wat hebben wij jou te bieden?

  • De mogelijkheid om een goede balans te vinden tussen het flexibel thuiswerken en op kantoor
  • In deze tijd waarin medewerkers het merendeel vanuit huis werken hebben wij een thuiswerkregeling in het leven geroepen waarbij het mogelijk is om thuiswerkdagen en de tools die je nodig hebt voor je werk vanuit huis te declareren
  • 25 vakantiedagen op fulltime basis
  • Een reiskostenvergoeding van €0,18 ct per km, ongeacht reisafstand
  • Je kunt via ons gebruik maken van de volgende collectieve aanbiedingen en verzekeringen
  • Zilveren Kruis Achmea & CZ zorgverzekering
  • Korting op verzekeringen via Centraal Beheer
  • Korting op allerlei producten via Corporate Benefits
  • Korting op een nieuw bed en accessoires in een van onze filialen
  • Korting op het sporten bij een van de vele aangesloten fitnessclubs bij jou in de buurt
  • Een goede pensioenregeling en de mogelijkheid tot het afsluiten van een collectieve zorgverzekering
  • Een top werksfeer met gratis fruit, een versbereide lunch, teamactiviteiten en een informele energieke club met dito collega's

Voel je thuis bij Swiss Sense

Werken bij Swiss Sense betekent werken in een prachtig familiebedrijf van Nederlandse bodem. Met de vierde generatie van familie Diks aan het roer, is Swiss Sense de laatste vijftien jaar uitgegroeid tot een gerenommeerd merk in Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk. De internationale groeiambities van onze jonge, bevlogen directie maakt dat we continu vooruit bewegen. Ons succes? Al 100 jaar produceren en verkopen we met hart en ziel een groot assortiment stijlvolle slaapsystemen. Onze deskundigheid, ambitie en vooral onze mensen maken het verschil.

Met ruim 1100 medewerkers in vier verschillende landen staan wij graag dichtbij onze klanten en elkaar, door dicht bij onszelf te blijven. Creativiteit, elkaar uitdagen en kansen creëren zijn hierin sleutelwoorden. Bij Swiss Sense hebben wij aandacht voor talent en mag je doen wat jij het beste kunt. Dat geeft de energie die je kunt gebruiken om je dromen waar te maken, samen met ons als onderdeel van onze familie. Daar kom jij je bed voor uit!

meer...



Meer vacatures van Swiss Sense