Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Ervaren financieel administratief medewerker

Roel Kiers - Utrecht - 30-03-2021 Naar vacature  

We zijn een jong bedrijf wat vrij hard groeit. Dat betekent dat we een ervaren financieel administratief onderlegde collega voor 20-28 dagen bij ons team willen nodig hebben. Een collega die een brede functie wil, want je naast alles rond de administratie ben je ook veel bezig met zaken te regelen en af te stemmen. Het is mogleijk dat het aantal uren wordt uitgebreid wanneer er meer werk op jou af komt en je dit ook wilt doen.

Ben jij een ervaren allround financieel administratief medewerker én organisatietalent tegelijkertijd, die snapt dat 'al die kleine dingen' helemaal niet zo klein zijn? Die aan één woord genoeg heeft, vooruitdenkt en met oplossingen komt, nog voordat er een vraag ontstaat? Ben je pas tevreden als de boel op rolletjes loopt? Hou jij met gemak overzicht in veel verschillende taken en verzoeken? Dan hebben wij jouw nieuwe baan!

Wat ga je doen?

Dankzij jou is onze financiële administratie tiptop in orde. Je controleert, verwerkt en maakt inkoop- en verkoopfacturen aan in Exact Online en bent thuis in debiteurenbeheer. Een deel van onze administratie wordt op dit moment uitbesteed, maar het is onze wens dit deel weer in eigen beheer te nemen. Hierin ligt een interessante taak voor jou. Eigen initiatief en verantwoordelijkheid zijn dan ook van belang.

Daarnaast ben jij de spin in het web binnen onze Academy. Je assisteert de manager van de Academy met de coördinatie, organisatie en administratie van trainingen. Jouw organisatietalent wordt hierbij op de proef gesteld. Tot slot heb jij samen met je collega van het secretariaat altijd de binnenkomende verzoeken en taken goed in beeld, zodat jullie deze op tijd en juist afhandelen. Plan je complexe externe afspraken slim en tijdig in en beheer je de agenda voor enkele collega’s. Loopt alles op kantoor op rolletjes doordat jullie er samen voor zorgen dat intern alles goed is geregeld en onze consultants ontlast worden.

Een afwisselende, uitvoerende en onmisbare ondersteunende rol dus!

Wie zijn wij?

MedicalPHIT (
) staat als onafhankelijk adviesbureau voor betere zorg door innovatieve toepassing van IT; van het concretiseren van de visie tot de aanschaf en implementatie van informatiesystemen. Ruim 20 consultants werken dagelijks aan toonaangevende projecten voor maatschappelijk relevante opdrachtgevers zoals VZVZ, het ministerie van VWS, RIVM en vele ziekenhuizen en laboratoria. Voor het versnellen van de implementatie van onze Zorg-ICT projecten bij klanten zorgen 6 gepassioneerde IT collega's.

We delen onze kennis via onze PHIT-academy. Dat doen we jaarlijks voor honderden professionals met bijna 30 verschillende cursussen. Ook organiseren we een aantal congressen waarin vakgenoten worden bijgepraat door gezaghebbende sprekers.

Wanneer pas je bij ons?

  • Je hebt oog voor detail, die alle puntjes op de i zet om een nauwgezette administratie neer te zetten.
  • Je hebt een talent voor organiseren en regelen en houdt altijd overzicht.
  • Je vindt het leuk om te bedenken hoe je slimmer en efficiënter te werk kan gaan, zodat je onze Academy en adviseurs optimaal kan ondersteunen.
  • Je neemt initiatief, denkt vooruit en hebt een resultaat- en kwaliteitsgerichte instelling.
  • Je inlevingsvermogen helpen je om een onmisbare allround collega te zijn.
  • Je bent een teamspeler want je maakt deel uit van een professionele en gezellige groep collega's -voornamelijk adviseurs- en werkt nauw samen met je collega op het secretariaat, waarmee je bij aanvang een duobaan hebt met ieder een eigen werkgebied
  • Je communiceert makkelijk op verschillende niveaus, bent goed in staat een afweging te maken tussen verschillende belangen, kunt prioriteren en doet wat je belooft.
  • Je bent flexibel en tenminste op 3 verschillende dagen per week beschikbaar.
  • Je hebt een afgeronde opleiding op tenminste MBO-niveau 4+ en enkele jaren financieel administratieve en secretariële ervaring, bij voorkeur bij een adviesbureau,
  • Je kunt je prima redden met Microsoft Office applicaties, kennis van Exact online is een pré.
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift en je kunt je redeleijk redden met Engels.

Wat bieden we jou?

  • Enthousiaste en gedreven collega’s!
  • De ruimte om jezelf te ontwikkelen.
  • Informele en collegiale werksfeer met zeer korte lijnen en veel ruimte voor eigen initiatief.
  • Vrijheid om je werk zelf in te richten, we verwachten wel flexibiliteit.
  • Marktconform salaris en bijkomende arbeidsvoorwaarden.
  • Reiskostenvergoeding.
  • Meedenken en werken aan de groei van het bedrijf.
  • Samen met ons impact maken in de Zorg!

Meer weten?

Bel Roel 06-53335844 tussen 09:00 en 21:00 uur of app wanneer je terug wilt worden gebeld.
meer...



Meer vacatures van Roel Kiers