Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Klantenservice Medewerker Nestl
Klantenservice Medewerker Nestlé
Aantal uren per week 24-40
Opleidingsniveau
Standplaats
Capelle aan den IJssel
,
Rotterdam
Type vacature
Service
Contactpersoon
Habibe010 288 1600
In dit bijzondere klantenservice project word je uitgedaagd met verschillende vragen over de uiteenlopende merken van Nestlé. Of het gaat over voeding, babyvoeding, dierenverzorging, chocola, koffie of water, jij weet waar je over praat. Voel jij je aantetrokken tot dit mooie veelzijdige merk? Lees dan snel verder, misschien ben jij wel onze nieuwe klantenservice medewerker Nestlé!
Een kleine impressie van de merken van Nestlé: Nescafé Dolce Gusto, Kitkat, Maggi, Felix, en Wagner Pizza, jij weet bij elke merk de klant het juiste gevoel mee te geven en de vragen met aandacht voor het verhaal te behandelen
.
Wat jij doet
Jij bent het visitekaartje van Nestlé en kan verschillende vragen verwachten via telefonie, mail, social media en live chat. Je weet in elk contact als geen ander de ‘tone of voice’ van de merken te raken.Door de veelzijdigheid aan merken die jij vertegenwoordigd ontvang je ook veel verschillende vragen. Dit maakt de functie zeer afwisselend. Denk bij de vragen aan:
- Er is een nieuwe KitKat variant op de markt, waar kan ik deze kopen?
- De smaak van de chocola is veranderd, wat is er precies anders?
- Ik ben allergisch, kan ik dit product nu wel eten?
- Hoelang kan ik dit product in de koelkast bewaren?
- Sponsorverzoeken
Dit staat jou te wachten
- Om je zo goed mogelijk voor te bereiden voor de werkzaamheden krijg je een uitgebreide training met een goede verhouding tussen training en praktijk. Inclusief producttraining om je kennis te laten maken met de producten van Nestlé.
- Zolang het advies thuiswerken blijft zal dit bij Nestlé, tenzij het niet anders kan, ook zo zijn. Zodra het advies veranderd gaan we weer lekker vanuit kantoor werken!
- Flexibele werktijden door de ruime openingstijden van maandag t/m zondag van 08:00 – 22:00 uur.
- Je bent minimaal 24 uur beschikbaar, met een maximum van 36 uur.
Wat wij bieden
- Een uitgebreide training op maat gemaakt, je start met 1 week fulltime;
- Een salaris van € 11,57 euro per uur, 8% vakantietoeslag en vakantiedagen (o.b.v. aantal gewerkte uren).
- Een 7 maanden contract met 1 maand proeftijd uiteraard met zicht op een onbepaalde tijd contract;
- Je krijgt vaste uren op jouw contract, dus sowieso garantie van werk;
- VANAD Group biedt meer dan 130 online trainingen aan via GoodHabitz om je persoonlijke ontwikkeling een boost te geven!
- Je bent de baas over eigen uren. Flexibele uren op basis van beschikbaarheid
- Een goede reiskostenvergoeding als je verder dan 10km van ons kantoor woont.\
- Een marktconforme thuiswerkvergoeding.
- Wist je dat 75% van onze teamleiders doorgegroeid is vanuit klantenservice medewerker functies?
- Meld jij je niet ziek? Dan krijg je extra vakantiedagen!!
- Overuren netjes ieder kwartaal uitbetaald!
Wat wij vragen
- Het allerbelangrijkste wat wij zoeken is iemand met empathie en een luisterend oor voor de klant
- Je bent in staat de klantvraag snel op te lossen en denkt hierbij altijd verder en levert de plus in het contact
- Het juist registreren van het contact is uiteraard essentieel
- Affiniteit met de Nestlé producten is een pre
- Ben jij een ster op Social Media en creatief in je antwoorden, dan is dat mooi meegenomen
Wie zijn wij?
VANAD Engage is een facilitair engagementcenter en onderdeel van VANAD Group. Wij geloven in werknemerstevredenheid en persoonlijke ontwikkeling. De klant staat centraal, maar de ontwikkeling van onze medewerker eveneens. We werken vanuit ons hoofdkantoor in Capelle a/d IJssel.meer...
Meer vacatures van Vanad Engage