Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Projectleider verbeteren personeelsplannin
Wij zoeken een ervaren projectleider voor de integratie en optimalisatie van ons personeelsplannings- en registratieproces. Doel is zowel beleidsaspecten als het ondersteunende systeem te actualiseren en te integreren, in vervolg op diverse fusies. Dit vanuit de visie dat Certe een wendbare en schaalbare organisatie wil zijn, evenals een aantrekkelijke werkgever waar medewerkers zelf ‘aan de knoppen zitten’. Dat vraagt gezamenlijke visievorming, een zorgvuldige impactanalyse en een professionele projectaanpak, met aandacht voor communicatie en opleiding.
Wij zoeken een projectleider met:
- een bewezen track record op het gebied van personeelsbeleid, (zelf)roosteren, uren- en reiskostenregistratie;
- goede communicatievaardigheden op zowel operationeel als strategisch niveau;
- hands-on mentaliteit;
- planmatige en gestructureerde aanpak;
- ervaring in de zorg (is een pré).
Wat verwachten wij van de projectleider:
- Als opdrachtnemer verantwoordelijkheid nemen voor bovengenoemd project, in nauwe samenwerking met onze interne coördinator van de afdeling Planning en de afdeling HR;
- Opstellen, bewaken en realiseren planning (scope, kwaliteit, tijd, geld);
- Afstemming met diverse interne en externe stakeholders en zorgvuldige belangenafweging;
- Vormgeven communicatie richting toekomstige gebruikers, inclusief eventuele opleidingen.
Meer vacatures van Certe