Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Inkoopmedewerker, 32-40 uur p/w

Apg Europe - Uithoorn - 19-05-2022 Naar vacature  

APG Europe is een ambitieuze verkooporganisatie in verpakkingsmateriaal voor de farmaceutische en cosmetische industrie. Bij APG Europe doen we er alles aan om de beste te zijn. Ons team bestaat uit enthousiaste professionals die barsten van de energie. Bij ons staat de klant echt voorop en werken we samen aan optimale klanttevredenheid. Onze technische vaardigheden stellen ons in staat om te innoveren en onze klanten te ondersteunen bij het bereiken van hun doelen.

Wil jij ons ervaren team aanvullen met jouw talent? Dat is mooi! Met het creëren van een ultieme klantbeleving zorg jij ervoor dat de organisatie nog harder gaat groeien dan ze momenteel doet.

Voor onze locatie Uithoorn zijn we per direct op zoek naar een enthousiaste:
Inkoopmedewerker

Wat ga je doen?

Als gedreven inkoopspecialist ga je elke dag met veel energie aan de slag. Jouw werkzaamheden hebben veel impact, want jij gaat een belangrijke bijdrage leveren aan het verder professionaliseren van alle inkoop- en communicatieactiviteiten voor APG. Jij bent de persoon waar de leverancier en klant blij van wordt.

Als B2B inkoper ondersteun je vanuit het inkoopteam het verkoop- en magazijnteam voor onze vestigingen in Nederland, België en Duitsland. Als inkoopprofessional draag je bij aan het waarborgen van onze leverbetrouwbaarheid binnen de farmaceutische- en cosmetische markt. De inkoopfunctie omvat veel vrijheid voor creativiteit en uitdaging met doorgroeimogelijkheden in een informele organisatie.

Bij APG draait alles om partnership en systematisch samenwerken. Jij weet als geen ander de juiste tone-of-voice te vinden en moeiteloos met onze leveranciers te communiceren. Alles draait bij ons om tevreden klanten en tevreden leveranciers. We doen wat we zeggen en zeggen wat we doen.

Het ene moment koop je de handelsgoederen in op basis van directe klant orders of voorraadbehoefte en het andere moment verzorg je de informatievoorziening naar verkoop en logistiek ten aanzien van levertijden, (potentiële) leverproblemen, productwijzigingen, e.d. Daarbij maak je dagelijks gebruik van SAP B1, SugarCRM en Qlikview business intelligence. Volledig geïntegreerde systemen voor een centraal overzicht van actuele leverancier- en klantinformatie, rapportages en slimme workflows.

Wat kan je?

Je hebt een vriendelijke- en dienstverlenende instelling zonder eigen doel te verliezen. Daarom weet je goed wat er speelt in de markt om de juiste communicatieve oplossingen aan te kunnen bieden. Je bent analytisch, systematisch, accuraat en communicatief sterk in Nederlands en Engels, Duits is een pré.

Wat neem je mee?

  • Een gedreven en enthousiaste instelling
  • 32 tot 40 uur werken per week
  • Hbo-opleiding (hbo kennis- en denkniveau gewenst)
  • Uitstekende beheersing van moedertaal; Nederlands, Engels of Duits
  • Vloeiend in een vreemde taal; Nederlands, Engels of Duits
  • Microsoft Office programma’s zijn voor jou gesneden koek
  • Nevi 1+2 is een pré, dan wel bereid opleidingen hiertoe te volgen.
  • Nima A of B is een pré
  • Aantoonbaar inkoopervaring
Ben je een starter op hbo-niveau en perfect voor deze functie? Ook dan horen wij graag van je!

Wat bieden we jou?

Een superleuke uitdagende baan in de procurement met een goed salaris, winstdeling/bonusregeling, reiskosten vergoeding, solide pensioenregeling, fietsplan, collectieve verzekeringen, 25 vakantiedagen met de mogelijkheid om er 10 extra te kopen. En bij goed functioneren mag je in vaste dienst treden!

We creëren veel ruimte voor jouw persoonlijke en vakinhoudelijke ontwikkeling. Bij APG hebben we een doordacht intern en extern training traject afgestemd op jou behoefte, team behoefte en organisatorische behoefte. Uiteraard behoort scholing en zelfstudie tot de mogelijkheden.

De primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn keurig netjes geregeld en vastgelegd in ons geïncorporeerd arbeidsreglement. We hanteren flexibele werktijden. Je werkdag op kantoor start tussen 08:00 en 09:00 uur, tussen 12 & 1 heb je een half uur lunchpauze en de dag sluit je af tussen 16:30 en 17:30 uur. Mogelijkheden tot flexibel werken is bespreekbaar (thuis/kantoor).

Solliciteren?

We hopen dat we jou nieuwsgierig hebben gemaakt. Is de functie van Inkoopmedewerker op jouw lijf geschreven dan zouden we natuurlijk graag van jou horen.

Maak kennis met één van de meest dynamische verpakkingsbedrijven in de Benelux. Pak je mobiel en whatsapp met Ronald van Haaften 06-52411193. Je motivatiebrief met CV stuur je per e-mail naar Wendy Koolmoes

meer...



Meer vacatures van Apg Europe