Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Loket Medewerker Overheid IND

Start People - Den Haag - 11-04-2024 Naar vacature  

Ben je op zoek naar een boeiende positie binnen de overheid voor avondwerk? Blijf dan zeker lezen!
Voor de Immigratie en Naturalisatiedienst (IND) in Den Haag zijn wij opzoek naar Medewerkers Ondersteuner Loket.
Als Medewerker ondersteuning aan het loket verricht je alle werkzaamheden rondom documentuitgifte en de afname van biometrische gegevens bij klanten. Verder verricht je werkzaamheden rondom in- en uitgaande post en voor de betalingen aan het loket (het innen van leges zowel contant als pin). Je controleert contant geld op echtheid en maakt aan het begin en einde van de dag de kas op. Je handelt af en/of draagt zorg voor de administratieve afhandeling van de zaak in Indigo. Verder zorg je als Ondersteuner Loket voor administratieve verwerking van de informatie over het klantcontact. Bij dit alles ben je verantwoordelijk voor de juiste identificatie van de persoon en diens rechtsbewijs.

Belangrijk voor deze vacature is dat er een flexibele inzetbaarheid wordt verwacht voor de avond opstelling tot 20:30 uur.
“Een dag bij het loket is nooit saai. Samen met mijn collega’s zorgen we ervoor dat de klanten goed en snel worden geholpen. Geen dag en geen klant is hetzelfde. Daar krijg ik energie van!''

Wat is biometrie en hoe wordt het afgenomen? Bekijk het filmpje van Djino:

Wat we je bieden

  • Een leuke en afwisselende baan voor parttime minimaal 24 uur of fulltime 36 uur per week;
  • Bruto uurloon van € 16,64 en € 20,77 (BBRA schaal 6 - inschaling is op basis van jaren relevante werkervaring);
  • Volledige reiskostenvergoeding wanneer je reist met het OV, met de auto €0,07 per km en met de fiets €0,20 per km;
  • In eerste instantie een tijdelijk contract van 6 maanden met een kans op verlenging bij goed functioneren;
  • Een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) zal moeten worden aangevraagd, dit zullen wij voor je regelen;
  • De mogelijkheid om vele cursussen en trainingen te volgen via ons online platform Goodhabitz en OnlineAcademy.

Functie-eisen


Herken jij jezelf hierin en heb je:
  • Je hebt een mbo werk- en denkniveau, bij voorkeur in een administratieve richting of havo;
  • Je houdt ontwikkelingen bij van wet- en regelgeving en van interne werkwijzen;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden in de Nederlandse en Engelse taal. Hier zullen we tijdens het gesprek ook aandacht aan besteden;
  • Je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken;
  • Je hebt aantoonbare ervaring en affiniteit met het werken in een digitale werkomgeving en kunt jezelf goed redden met digitale middelen;
  • De flexibiliteit om op één van de expatcentra, behorend bij jouw standplaats, te werken en incidenteel op een andere landelijke locatie;
  • Betreft inzet in de avonduren tot 20:30, min 3 avonden in de week en daarnaast de mogelijkheid/flexibiliteit om dagdiensten te draaien.

Over het bedrijf

De Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) is een Nederlandse overheidsinstantie die verantwoordelijk is voor het uitvoeren van het immigratiebeleid en het verlenen van verblijfsvergunningen aan mensen die zich in Nederland willen vestigen. De IND beoordeelt aanvragen van buitenlanders die naar Nederland willen komen om verschillende redenen, zoals werk, studie, gezinshereniging of asiel. Daarnaast behandelt de IND naturalisatieverzoeken van mensen die de Nederlandse nationaliteit willen verkrijgen. De dienst voert zijn taken uit met het oog op zowel de veiligheid van Nederland als het respecteren van de rechten van individuen. Dit omvat zorgvuldige screening van aanvragers en het bieden van bescherming aan degenen die internationale bescherming nodig hebben. Met een toegewijd team van medewerkers speelt de IND een cruciale rol in het vormgeven van het migratiebeleid en het bevorderen van een rechtvaardig en efficiënt immigratieproces in Nederland.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Start People