Inloggen - Registreer  

Support engineer

Accommodatiehuur - Deurningen - 02-03-2024 Naar vacature  

Ben jij iemand die graag anderen helpt met hun vragen over ons product en helpt om het proces bij de klant excellent in te richten? Dan zijn wij op zoek naar jou! Bij Accommodatiehuur ontvangen we dagelijks vragen over verschillende functionaliteiten van ons systeem, en jij zult het eerste aanspreekpunt zijn om deze vragen snel en correct te beantwoorden. Als dit interessant klinkt, lees dan snel verder voor meer informatie.

Missie en toekomst

Onze missie is;
“Het op duurzame wijze toegankelijk maken van accommodaties”
. Dit breiden wij verder uit door onze applicaties nog beter te laten presteren.

Impact

Onze software wordt gebruikt op bijna 1.000 locaties in Nederland en België waaronder een groot aantal gemeentes. We hebben koppelingen met meer dan 50 betaalproviders, boekhoud-, kassa-, toegangscontrole-, verlichting- en gebouwbeheersystemen. Ons team is continue aan het optimaliseren om accommodaties beter beheerbaar en toekomstproof te maken.

Het komende jaar breiden wij verder uit. Daarom zoeken we versterking op veel fronten binnen onze organisatie. Met een team van 15+ collega’s groeien we snel en willen we flexibel en schaalbaar blijven. Als je een goed idee hebt, kunnen we het vandaag uitdenken, morgen testen en overmorgen realiseren.

Hoe ziet jouw werk eruit?
Als 1
ste
lijns support engineer ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden van vragen die binnenkomen in ons ticketsysteem. Daarnaast zul je ook telefonisch vragen beantwoorden van onze klanten.

Overzicht van jouw rol en verantwoordelijkheden:
Je pakt zelfstandig openstaande support vragen op en zorgt voor een correct antwoord in zowel Nederlands als Engels.
Je beoordeelt of een vraag beantwoord kan worden aan de hand van onze kennisbank-artikelen, of dat er een persoonlijk antwoord moet worden gegeven.
Je denkt mee met verzoeken of wensen die via support-tickets worden ingediend.
Je herkent wanneer er in een openstaand support-ticket melding wordt gemaakt van een systeemafwijking, en past de juiste escalatie toe.
Je hebt de mogelijkheid om creatief te denken en out-of-the-box oplossingen te bedenken, omdat niet elke oplossing voor de hand ligt.
Je kunt beknopt en duidelijk uitleggen hoe een klant zijn of haar probleem kan oplossen.
Je hebt kennis van verschillende tools die klanten kunnen gebruiken om bijvoorbeeld verheldering te geven over een gemeld probleem.
Je zorgt voor een goede connectie met de klant die het support-ticket heeft ingediend, waarbij je een informele, maar toch nette communicatiestijl hanteert.

Je hebt geen probleem met het telefonisch te woord staan van klanten met diverse vragen.
Je zorgt voor heldere en duidelijke communicatie over de telefoon.
Je denkt mee over verbeteringen voor het afhandelen van support-vragen.
In het begin begrijpen we dat je nog niet alle ins en outs weet van Accommodatiehuur, daarom word je ondersteund door een collega van de 1
ste
lijns support. Na verloop van tijd wordt er echter van je verwacht dat je bovenstaande verantwoordelijkheden zelfstandig kunt uitvoeren, waarbij een grondige kennis van het systeem essentieel is.

Wie ben je?

Je hebt een afgeronde MBO-opleiding in ICT of een vergelijkbare functie als Support Engineer.
Je bent klantgericht en zorgt ervoor dat de klant optimaal gebruik kan maken van het systeem.
Je kunt je inleven in de configuratie van het systeem voor elke individuele klant.
Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en basiskennis van het Engels is gewenst.
Je bent stressbestendig, geduldig, zelfstandig en flexibel.
Je bent leergierig, aangezien je vragen zult ontvangen over alle aspecten waar Accommodatiehuur mee te maken heeft, zoals boekhouding, kassa, verlichting, toegangscontrole en gebouwbeheersystemen.

Je hebt het inzicht om klantvragen te vertalen naar technische vragen.
Je neemt verantwoordelijkheid voor klanten en handelt professioneel in moeilijke situaties.
Je bent nauwkeurig in je werk en legt taken en uitgevoerde acties goed vast, en indien nodig, volg je ze op.

Wat bieden we?

  • Werken in een informele sfeer waar kwaliteit en het ontzorgen van de klant belangrijk is.
Flexibele werktijden.
Werklocaties: Deurningen (Ov)
Mogelijkheid om daadwerkelijk mee te denken over de toekomst van het product en ons bedrijf.
Een gloednieuw kantoor in Deurningen en in Utrecht.
Om de week een bedrijfsborrel.
Weekend weg.
Je bent vrij op je verjaardag!
Fietsvergoeding, voor als je op de fiets naar je werk komt.
Er is kinderopvang beschikbaar naast het kantoor Deurningen.

Solliciteer bij Accommodatiehuur

Heb jij zin in een nieuw avontuur en wil je meer weten over de functie? Neem dan contact met ons op.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Accommodatiehuur