Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Support administrator

Sltn - Hilversum - 08-02-2021 Naar vacature  

Als 7×24 engineer bij SLTN bewaak jij de omgevingen van al onze klanten en voer je proactief beheersactiviteiten uit. Kan de hoofdleverancier van een grote supermarktketen niet in het leveringssysteem? Gelukkig zie jij al snel waar het mis gaat en weet je de juiste mensen in te schakelen om het snel op te lossen. Hiermee voorkom je lege schappen, boze klanten en gestreste supermarktmanagers.

Wat ga je doen?

Je kent de systemen en ziet dan ook snel dat er iets mis is; hierdoor kun je proactief handelen. Daarnaast voer je reguliere beheeractiviteiten uit en staat klanten telefonisch te woord. Als 24×7 engineer heb jij genoeg kennis, ervaring, rechten en ruimte om dit zelfstandig uit te voeren en indien nodig de juiste partij in te schakelen.

Onze klantomgevingen draaien voor een groot deel in ons eigen datacenters. Als 24×7 engineer bewaak je al deze klantomgevingen en ondersteun je eindgebruikers. De werkzaamheden vinden op ons hoofdkantoor in Hilversum plaats.

  • Registreren, beoordelen en oplossen van calls binnen de afgesproken dienstverlening
  • 1ste en/of 2e lijn (remote) ondersteuning
  • Monitoren van systemen
  • Uitvoeren van reguliere beheeractiviteiten
  • Bewaken van incidenten
  • Uitvoeren standaard wijzigingen
  • Ondersteunen van de systeembeheerders bij routine taken
  • Signaleren van veel voorkomende vragen, problemen en reacties

Wat hebben we je te bieden?

Bij SLTN hebben we collegialiteit en arbeidsvoorwaarden hoog in het vaandel staan. Ons hoofdkantoor zit in Hilversum, je komt te werken met prettige collega’s en een goede sfeer. Daarnaast ontvang je:

  • Aantrekkelijke leaseauto-/mobiliteitsregeling
  • Contract voor onbepaalde tijd.
  • 25 vakantiedagen, en de mogelijkheid tot bijkopen van 10 dagen (o.b.v. full time).
  • Eigen bruine kroeg, game floor o.a. een VR race simulator, tafelvoetbal en een biljarttafel.
  • Actieve personeelsvereniging met leuke uitjes en events
  • Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden
  • Fitness ruimte op ons kantoor
  • Een informele, gezellige maar uiterst technisch cultuur
  • Werken aan de gaafste IT projecten van Nederland
  • Ruime keuze voor diverse opleidings- en studiemogelijkheden
  • Telefoon en laptop van de zaak.

Welke talenten en vaardigheden zien we graag?

  • Je hebt een MBO3/4 diploma
  • Ervaring als servicedesk medewerker in een zakelijke omgeving
  • Je kunt nauwkeurig werken en je werkzaamheden nauwkeurig administreren
  • Rijbewijs B
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift
Fluent Dutch is a requirement for this position

Wie is SLTN?

SLTN is een van de grotere ICT bedrijven van Nederland, met een sterke focus op Datacenter, Cloud, Infrastructuur-, Applicatieservices en Consultancy, bedient SLTN meer dan 1.400 klanten. Met ruim 500 medewerkers groot is SLTN flink aan het uitbreiden in zowel onze klantenpropositie als onze interne medewerkers.

SLTN is gespecialiseerd in het compleet ontzorgen van de uitdagingen die spelen m.b.t. ICT infrastructuur.
meer...



Meer vacatures van Sltn