Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Office Assistant / Backoffice Medewerker
Functieomschrijving:
Ben jij accuraat, haal jij voldoening uit het effectief invullen van administratieve processen en heb jij daarnaast interesse in vitaliteit en wil je een indirecte bijdrage leveren aan de mentale gezondheid en inzetbaarheid van mensen?
Insieme bestaat al ruim 23 jaar, we zijn een organisatieadviesbureau dat gespecialiseerd is in gezondheidsmanagement. Dit betekent dat wij organisaties helpen om medewerkers duurzaam inzetbaar te houden. Onze klanten bevinden zich zowel in de publieke als private sector. Dit doen we met een team van 12 bevlogen en betrokken mensen.In deze rol ben je samen met jouw collega’s van de backoffice verantwoordelijk voor het ondersteunen en ontzorgen van onze behandelaren (psychologen, coaches, arbeidsdeskundigen). Jouw taken bestaan voornamelijk uit:
- Verwerken van rapportages inclusief de controle op taalgebruik, spelling en lay-out;
- Verrichten van projectadministratie en opdrachten vertalen naar ons cliëntvolgsysteem;
- Ondersteuning bieden bij planningswerkzaamheden zoals het inplannen van afspraken, het versturen van afspraakbevestigingen en boeken van diverse spreekruimtes;
- Verwerken van verkoop- en inkoopfacturen middels Exact Online.
Wat maakt dat onze mensen graag bij ons werken?
We hebben eenplatte organisatiestructuur
en de sfeer kenmerkt zich alscollegiaal en gemoedelijk
. Collega’s zoeken elkaar daardoor ook gemakkelijk op. In jouw rol heb je regelmatig persoonlijk (telefonisch) contact
met zowel collega’s als cliënten en opdrachtgevers. Vanuit het team kun je rekenen opwaardering
en je haaltvoldoening
uit het feit dat je hen ontzorgt. We geloven ineigenaarschap
als het gaat om de invulling van jouw rol. Omdat we verbinding belangrijk vinden, organiseren we regelmatig teambijeenkomsten.Functie-eisen:
Wij vragen
- Aantoonbare ervaring in een vergelijkbare rol in een zakelijke en professionele omgeving;
- Woonachtig in regio Den Bosch (straal max. 15 km);
- 24-28 uur per week beschikbaar, daarbij zijn maandag en woensdagen vaste werkdagen. De overige dag(en) is / zijn in overleg in te vullen;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Accuraat, dienstverlenend, integer en in staat om verbanden te leggen;
- Uitstekende kennis van Ms-office: Word, Excel, Outlook;
- Ervaring met het werken in een boekhoudpakket, bij voorkeur Exact;
- Interesse in vitaliteit en een indirecte bijdrage willen leveren aan de mentale gezondheid en inzetbaarheid van mensen.
Arbeidsvoorwaarden:
Wij bieden
- Een collegiaal, enthousiast en professioneel team;
- Zelfstandigheid in de uitvoering van je werk;
- Een omgeving waar je jezelf persoonlijk en professioneel kunt ontwikkelen;
- Werk waarbij je echt een bijdrage kan leveren aan het welzijn van anderen;
- Goede balans tussen werkdruk en ontspanning;
meer...
Meer vacatures van Bink Hr