Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Senior Medewerker BAG
4 maanden geleden geplaatst
- Solliciteren is gesloten
Opdrachtnummer:
X 20316Gemeeente Amsterdam
Voorde Gemeente Amsterdam
zoeken wij een
Senior Medewerker BAG
Functieomschrijving
Beheer en registratie binnen het register ten behoeve van de uitvoering van de wet BAG.
Werkzaamheden
Het wegwerken van achterstanden en het verbeteren van de registratiekwaliteit van de objecten binnen de BAG Amsterdam. (Inconsistenties contouren BAG objecten vs monumenten,
Onderzoek niet gereed gemelde panden zonder VBO’s, Mutatiesignalering BAG, Gebouwen zonder bouwjaar, Verblijfsobjecten (VBO’s) zonder gebruiksoppervlakte.)
Verder het toetsen van aangeleverde brondocumenten (bv. omgevingsvergunningen) op juistheid, volledigheid en actualiteit;
Het opstellen van nummerplannen die de basis vormen voor registratie van vastgoedgegevens in overleg met betrokkenen binnen- en buiten-gemeentelijk;
Het beantwoorden van vragen over uitvoering van de wet BAG;
Interpreteren, registeren en archiveren van alle soorten aangeleverde brondocumenten voor de BAG;
Het technisch tekenen van voorlopige pandgeometrie;
Controle van het werk van collega’s;
Organisatie van het eigen werk in combinatie met de keten;
Rapporteren over de voortgang, overleg en knelpunten aan het management.
Gemeentelijke organisatie
De gemeentelijke organisatie bestaat uit vijf clusters, een bestuurs- en concernstaf en zeven bestuurscommissies (stadsdelen). De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De clusters Ruimte en Economie, Sociaal, Dienstverlening en Informatie, Interne Dienstverlening en Stadsbeheer bestaan uit afdelingen die expertise hebben op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op:
De opdrachtgever(s)
Basisinformatie beheert en verstrekt voor de stad Amsterdam de basis- en kernregistraties. Daarmee wordt de stad voorzien van gegevens, van onder meer personen, bedrijven, adressen, gebouwen en topografie, die nodig zijn bij de uitvoering van meer dan 90% van de gemeentelijke taken. Basisinformatie heeft als stelselbeheerder van de Gemeente Amsterdam een forse opgave om een excellente beheerder van basis- en kernregistraties te worden. Zorgen dat de gegevens kloppen, volledig en actueel zijn. En dat de afnemers daar maximaal rendement uit kunnen halen. Dat stelt eisen aan inwinning, beheer en toegankelijkheid. Basisinformatie richt zich op de volgende onderdelen en uitdagingen: – efficiëntere inwinning van gegevens voor basis- en kernregistraties. – het verhogen van de kwaliteit van de gegevens. – het verhogen van het rendement uit het gebruik van data uit basis- en kernregistraties. – het efficiënter en laagdrempelig beschikbaar stellen en ontsluiten van de gegevens van één centraal punt.
Eisen en wensen
Je hebt in de afgelopen 2 jaar geen ambtelijke aanstelling gehad bij de gemeente Amsterdam.Geeft in maximaal 1 pagina aan waarom jij de meest geschikte bent voor deze opdracht.
Je
beschikt minimaal over een hbo werk- en denkniveau, bv richting Bouwkunde.
Je hebt minimaal 2 jaar coördinerende ervaring t.b.v. controleren van werk van collega’s en verbeteren van processen.
Je hebt moeiteloze omgang met standaard kantoorautomatiseringspakketten (MS Office).
Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring in het analyseren en invoeren van grote hoeveelheden gegevens met betrekking tot Omgevingsvergunningen.
Je hebt minimaal 5 jaar ervaring met BAG-registratie en BAG in de keten.
Je hebt bij voorkeur ervaring met BGT/IMGeo en BOR
Je hebt bij voorkeur ervaring met Amsterdamse BAG-plus gegevens.
Je hebt bij voorkeur ervaring met optimalisatie BAG-WOZ registratie.
Je hebt
bij voorkeur ervaring met werken in de registratieomgeving van Neuron.
Je hebt minimaal 2 jaar ervaring met de volgende eisen:
- Wetgeving BAG;
- Het werken met geografische informatie;
. CAD tekenen in Microstation 2D of GEOCAD;
- Ruime ervaring met het opstellen van huisnummerplannen;
- Het kunnen lezen van bouwtekeningen;
- Kennis van de omgevingsvergunningen/WABO, VTH, Onderzoeken en oplossen van terugmeldingen van de BAG/WOZ.
Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Voeg een motivatiebrief van maximaal 2 pagina’s A4 en CV van maximaal 3 pagina’s A4, enkelzijdig, lettergrootte 10 toe. Ten aanzien van referenties de vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Vermeld het opdrachtnummer op je eventuele reactie.
Stuur je CV en motivatiebrief
Overige informatie in verband met Corona.
In verband met de richtlijnen van het RIVM, werken onze collega’s waar mogelijk thuis. Komt de kandidaat in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever vooralsnog een video-gesprek in met de kandidaat. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen. De kandidaat voert het gesprek alleen.Begindatum
: 9 augustus 2021
Einddatum
: 26 november 2021
Op tot verlenging
: Ja
Standplaats
:
Amstel, 1, 1011PN, AMSTERDAM/Thuis
Uren
: 32-36
uur per week
Aantal ZZP’ers
: 2
Gesprek
:
Zo spoedig mogelijk
De functie wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever.
Voor de periode van de opdracht gaan wij een tijdelijk dienstverband met je aan
. Salarisindicatie € 3.100 tot maximaal € 4.500 bruto per maand op basis van 40 uur. (afhankelijk van leeftijd en ervaring).
Nadere informatie verkrijgbaar bij team ZP&co 085 – 487 85 00.
ZP&co is een voor ZZP’ers met een HBO+ werk-denkniveau. Wij hebben geen winstdoelstelling.
Jij als Zelfstandig Professional
staat centraal in onze coöperatie. Doe mee en word lid. Bedrijven die op zoek zijn naar ZZP’ers. Wij hebben ze. Meld uw vacature aan op ons administratie info@jong-en-ko.nl. Met een achterban van ruim 14.000 ZZP’ers heeft de coöperatie altijd een oplossing.
meer...
Meer vacatures van Zp&co