Inloggen - Registreer  

CRM Marketeer

Bouwmaat.nl - Amersfoort - 16-03-2024 Naar vacature  

Hoofdkantoor Bouwmaat Nederland
Fulltime

Wat breng je mee?

Je werkt graag op eigen initiatief en daagt onze specialisten uit om hun B2B campagnes te verbeteren. Je hebt het vermogen om jouw analyses overtuigend te communiceren in duidelijke conclusies en actiepunten voor het team en andere afdelingen, waar zij direct mee aan de slag kunnen. Hiermee ben je in staat om anderen te inspireren en te motiveren.

  • Hbo werk- en denkniveau bij voorkeur door een afgeronde opleiding in de richting van ICT en Media, (Digital) Marketing, Commerciële Economie of Communicatie.
  • Beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift.
  • Aantoonbare kennis van en ervaring met Data-analyse, conversie optimalisatie, content marketing, CRM/campagne management, data driven marketing, e-mailmarketing en basiskennis van HTML.
  • 3 tot 5 jaar aantoonbare recente werkervaring in soortgelijke functie.
  • Goede kennis van GA4 vereist.
  • Aantoonbare kennis van en ervaring met andere datasystemen of customer journey mapping is het vermelden waard.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel schriftelijk als mondeling.

Wat krijg je terug?

  • Fulltime brutosalaris tussen de € 3.900,00 en € 4.850,00 per maand.
  • Resultaatafhankelijke bonus die kan oplopen tot 12% van je bruto jaarsalaris.
  • 26 vakantiedagen PLUS nog 3 extra vakantiedagen als jij een kalenderjaar niet ziek bent geweest.
  • Korting op al onze producten.
  • Reiskostenregeling.
  • Pensioenregeling met flexibel sparen.
  • Hybride werken incl. thuiswerkmiddelen.
  • Persoonlijke groei en verdere ontwikkeling in je (eigen) vakgebied met ons eigen digitale opleidingshuis Bouwplaats.

Het team

Binnen de afdeling Marketing & E-commerce werk jij nauw samen in een multidisciplinair team met onze SEO-, Email-, data-, SEA,- en marketingspecialisten. Een team van specialisten dat zich toelegt op het ontwikkelen, uitvoeren en waarborgen van de omnichannel marketing en digital- en datastrategie. Een gezellig team dat open staat voor elkaars mening, met elkaar afspraken maakt over het werk en successen samen viert. Een team dat waarde hecht aan verbondenheid met veel vrijheid en prettig samenwerken.

Wat ga je doen?

We hebben veel klantdata en samen met onze data specialisten breng je jouw gepersonaliseerde en geautomatiseerde marketingprogramma’s ten uitvoer. Jij weet als geen ander hoe je fact-based marketing moet bedrijven. Klanten aan je binden, nieuwe klanten aantrekken, de Share of Wallet vergroten en lead nurturing zijn doelstellingen waar jij dagelijks mee bezig zult zijn.

  • Je haalt energie uit het werken met een CRM kalender. Je bent verantwoordelijk voor het bepalen van de verschillende contactmomenten met de klant. Hierbij kijk je goed naar de beschikbare data en maak je gebruik van o.a. het RFM-model. Hierbij is meten en bijsturen erg belangrijk. Je neemt de vestigingen mee en laat zien wat het nut is van een goed onderhouden klantrelatie en deelt actief successen.
  • De NPS wordt maandelijks uitgevraagd. Aan jou om actief aan de slag te gaan om de klanttevredenheid verder te laten groeien.
  • Doorlopend ben je proactief bezig met diverse initiatieven rondom het behouden van klanten. Je focust je op een goede en loyale klantrelatie om de Share of Wallet te verhogen. Daarnaast heb je natuurlijk dezelfde uitdaging rondom nieuwe klanten. Jij hebt daarbij de customer journey of klantreis haarscherp in beeld.
  • Een belangrijke klantgroep loopt achter op omzet, daar moet extra campagne op worden gevoerd. De inzichten krijgen we uit diverse systemen, aan jou om de commerciële vertaalslag te maken.
Met een scherp oog voor engagement en omnichannel opbrengst, ontwikkel en coördineer je doelgerichte, geautomatiseerde CRM-campagnes (CRM marketing automation) op basis van nauwkeurige klantsegmentaties en (klant)data. Uiteraard gebruik je deze inzichten om onze omnichannel campagnes continu te verbeteren.

Je bouwt meer op bij Bouwmaat

Jouw werkplek is bij de Beste Werkgever in retail van 2022-2023. Dat is niet voor niets en daar zijn we dan ook enorm trots op! Wij hebben een zeer afwisselende functie voor je klaarliggen met veel doorgroeimogelijkheden. Als organisatie willen we blijven ontwikkelen en innoveren. Kortom, we zijn een professionele, gedreven organisatie met een sociale en resultaatgerichte cultuur. Vindingrijk en daadkrachtig staan hoog in ons vaandel.

We werken binnen een fijne werksfeer waar successen worden gevierd en staan stil bij jubileums en andere bijzondere momenten. Niet voor niets is een van onze merkwaarden ‘Persoonlijk betrokken’. Daarnaast zorgen we ook goed voor onze mensen.

Solliciteren?

Wil jij samen met Bouwmaat aan jouw carrière bouwen? Solliciteer dan op de functie CRM Marketeer en stuur je CV en motivatiebrief. Wil je meer weten of heb je vragen? Neem dan gerust contact op met Claudia Verboom, HR Adviseur a.i. via 033 – 299 28 00 of stuur een e-mail naar hr@bouwmaat.nl.

We zijn door onze medewerkers beloond met het World-class Workplace 2022-2023 keurmerk. Daar zijn we supertrots op!
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Bouwmaat.nl
Meer CRM Marketeer vacatures