Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Inkoper Bouw & Facilitair
Maastricht UMC - 02-06-2022
Naar vacature
Servicebedrijf Financiën
Beroepsgroep
Financieel
Vacaturenummer
v22.0238
Ja, ik wil deze baan!
Wat ga je doen?
Wat ga je doen?
De functie binnen het facilitaire inkoopteam omvat het zelfstandig inkopen van kleine tot middelgrote exploitatie- en investeringspakketten van goederen en diensten met bouw/techniek/facilitair als voornaamste aandachtsgebieden. Tevens behoort het onderhouden van contacten met leveranciers aannemers en interne opdrachtgevers en het verzorgen van een deel van de bijbehorende inkoopadministratie tot de verantwoordelijkheden van de inkoper. De voornaamste interne opdrachtgevers zijn het Servicebedrijf Bureau Vastgoed & Huisvesting en het Servicebedrijf Facilitair Bedrijf.Het takenpakket is afgeleid van de taken van de senior inkoper en houdt in dat je voor de toegewezen
portefeuille, bestaande uit kleinere en/of minder risicovolle contracten de volgende taken uitvoert: naast het onderhouden van de interne en externe relaties stel je mede inkoopstrategieën en methodieken op voor bouw en techniek zaken binnen de geldende inkoopprocedures en voer je mede marktonderzoek uit, waarna je eventueel samen met de projectleider de specificaties opstelt, de leveranciers selecteert en contracteert. Verder beoordeel je samen met projectleiders de leveranciers en aannemers op hun prestaties. Werkzaamheden worden uitgevoerd op basis van contractmanagement (leveranciersbeoordeling, contract compliance etc.). Er wordt van jou een proactieve houding verlangd als het gaat om een bijdrage te leveren aan de ondersteuning van grote inkooptrajecten al of niet onder leiding van een senior inkoper.
Wat vragen wij van jou?
- Een HBO werk- en denkniveau met een bouwkundige of facilitaire achtergrond, wellicht aangevuld met een minor inkoop tijdens je opleiding. Je hebt, of bent bereidt om een NEVI 1 diploma te behalen.
- Capaciteiten die iemand tot een uitstekend inkoper maken zoals: initiatief, commerciële daadkracht, aandacht voor integrale processen, financieel inzicht etc.
- Analytisch vermogen om project/opdracht specifieke risico’s te onderkennen en dit te verwerken bij het opstellen van overeenkomsten.
- Contactuele vaardigheden die zich kenmerken door een proactieve, op verbetering en synergie gerichte attitude, waarbij wij van jou een juiste balans verwachten tussen enerzijds durf en anderzijds gevoel voor tact.
- Het is een pré als je enige ervaring in de bouwwereld hebt. Zoals kennis over marktpartijen, het begrijpen en toepassen van open-begrotingen van adviseurs, aannemers en marktconforme prijzen zijn bekend terrein.
- Een groot verantwoordelijkheidsgevoel bij de uitvoering van je taken en komt op deze wijze eenvoudig tot zelfstandige invulling van je taken.
- Probleemoplossend vermogen, stressbestendig, je kunt veel zaken tegelijkertijd managen en bezit aantoonbare onderhandelingsvaardigheden.
- Ondernemend, je bedenkt nieuwe verbetervoorstellen die een toegevoegde waarde voor de MUMC+ organisatie hebben en daarmee de inkoopfunctie steviger op de kaart zetten, hierbij ben je een teamplayer, werkt soepel met directe collega's, mensen uit onze grote en complexe organisatie en met externen.
- Een doortastende persoonlijkheid en je bent prima in staat om mee te denken en je in te leven in de ander. Je weet snel tot de kern van de zaak te komen (doelgericht).
Het is een pré als je kennis en ervaring hebt met:
- Werken in/met grote complexe organisaties.
- Europees aanbesteden.
- UAV, Bouwteams, DNR, ARW.
- ERP systeem.
Hoe ziet je werkomgeving er uit?
Binnen het Servicebedrijf Financiën bestaan de volgende afdelingen: Control en Reporting, Verkoop, Contractering en Zorgadministratie, Financieel Administratief Service Centrum, Administratieve Organisatie en Interne Controle, Inkoop, Bureau Patiëntenregistratie en Digitalisering & Archivering.De afdeling Inkoop is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en toepassing van het inkoopbeleid, alsmede de realisatie van alle inkoopbehoeften van het academisch ziekenhuis Maastricht. Hierbij worden de principes van integraal management; supply chain management, leveranciersmanagement, contract management en de Europese richtlijn inzake aanbestedingen gehanteerd. Het inkooppakket behelst alle goederen, diensten en werken voor de primaire en ondersteunende processen. Het inkoopvolume op jaarbasis bedraagt gemiddeld 230 miljoen euro.
Arbeidsovereenkomst
Het betreft een arbeidsovereenkomst van 3 jaar voor gemiddeld 36 uur per week conform artikel 2.4.2 Cao umc, zijnde een tijdelijk contract vooruitlopend op een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd als bedoeld in lid 3 van artikel 2.3 Cao umc.Wat bieden wij?
Naast deze uitdagende functie waarin jij je verder als Inkoper kunt ontwikkelen bieden wij uitstekende arbeidsvoorwaarden.De Cao universitair medische centra (umc) is op deze functie van toepassing.
Wij bieden je:
- Eindejaarsuitkering van 8,3% van je bruto jaarsalaris;
- Goede pensioenvoorziening bij het ABP;
- Mogelijkheid om je collectief te verzekeren voor o.a. ziektekosten (umc) en arbeidsongeschiktheid (Loyalis);
- Cao à la Carte, waaronder bijvoorbeeld een fietsregeling en fitnessabonnement;
- Diverse incompany trainingen en mogelijkheid tot ontwikkeling via e-learning methodiek.
Salaris
Afhankelijk van opleiding en ervaring bedraagt het salaris maximaal € 4.800,- bruto per maand bij een fulltime aanstelling, conform schaal A10 van de Cao umc.Heb je nog vragen?
Voor meer informatie over de functie, de sollicitatieprocedure of overige vragen kun je contact opnemen met Team Recruitment. Bereikbaar iedere werkdag op telefoonnummer: 043-387 59 77 of per mail:Meer algemene informatie over arbeidsvoorwaarden en werken bij het Maastricht UMC+ is te vinden op
.
Een screening en/of online assessment kan onderdeel uitmaken van de selectieprocedure.
De sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden in de maand november 2022.
meer...Meer vacatures van Maastricht UMC