Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
ISA - Informatie Service Advies - Archipel
Voor 14-18 uur per week.
Voor onze nieuwe Servicedesk zijn wij op zoek naar Service toppers! Toppers die er samen met ons voor gaan zorgen dat alle ICT, inkoop en facilitaire vraagstukken die binnenkomen naar volle tevredenheid worden afgehandeld. Het kan natuurlijk zomaar zijn dat jij niet alle storingen of vragen zelf kan oplossen, maar dan weet jij als geen ander bij welke collega je dan terecht kan. Samen is namelijk veel leuker en 2 weten meer dan 1! Ben jij de aangewezen oplossingsgerichte serviceprofessional die ons team komt versterken? Ben jij proactief en denk jij in mogelijkheden? Dan gaan wij graag het gesprek aan met jou!Dit houdt je werk in:
Als ISA collega maak jij onderdeel uit van het servicedeskteam. Deze centrale afdeling houdt zich bezig met ICT, inkoop en facilitaire vraagstukken. Alle medewerkers binnen Archipel kunnen bij jou en jouw collega’s terecht voor o.a. ICT-aanvragen en storingen, inkoopaanvragen en het regelen van de installatie van applicaties en programma’s. Jij biedt direct hulp bij alle problemen en zorgt voor een goede en klantvriendelijke afhandeling van alle vragen die binnenkomen. Deze vragen, mutaties en storingen worden geregistreerd evenals de antwoorden hierop, zodat medewerkers 24/7 antwoorden kunnen vinden op veel gestelde vragen. Daarnaast heb je continu inzicht in de nog uit te voeren en gerealiseerde activiteiten.Verder:
- Ben je expert op het gebied van de diensten- en productencatalogus. Je kent de opbouw van de producten en diensten, weet hoe deze beheerd dienen te worden en bent goed geïnformeerd over de geldende spelregels;
- Zorg je dat je op de hoogte bent en blijft van alle regelingen en aanpassingen en je draagt er zorg voor dat ook je collega’s van ISA tijdig en voldoende geïnformeerd zijn over wijzigingen;
- Heb je zicht op de diensten en producten die zijn opgenomen en hoe deze worden weergegeven in de diensten- en productencatalogus;
- Draag je het Archipelbeleid uit en leg je regelingen en procedures uit. Je signaleert ontwikkelingen en afwijkingen en kunt hierop anticiperen;
- Zie je ook verbetermogelijkheden in de proces gestuurde organisatie en kom je met verbetervoorstellen.
Wat breng je mee?
- Je hebt een afgeronde MBO 4 diploma;
- Je hebt affiniteit en kennis van ICT, facilitaire dienstverlening, callcenteretiquette, inkoop en ICT;
- Je bent bekend met MS office en MFIS-systeem, zoals bijvoorbeeld TopDesk;
- Je kan overstijgend denken (helikopterview);
- Je kan zelfstandig werken en bent vindingrijk;
- Je bent kwaliteitsgericht;
- Je bent kritisch op jezelf en hebt oog voor verbeterkansen;
- Je werkt graag samen met anderen en staat open voor feedback van collega’s;
- Je gaat professioneel en tactvol om met alle vragen;
- Je bent communicatief sterk;
- Je laat pas los als een vraag is beantwoord en bent pas tevreden als je klant dat is;
- Je bent proactief en werkt graag in een dynamische omgeving.
Wat mag je van ons verwachten?
Een afwisselende en uitdagende baan, voor de duur van 7 maanden met kans op verlenging, in een fijne leerzame omgeving. Je gaat werken in een gedreven team met collega’s waarmee je kan afstemmen en sparren. Daarnaast krijg je de kans om een aandeel te leveren in een organisatie die volop in verandering is. En dat alles natuurlijk in combinatie met een marktconform salaris in FWG 30/35 (€ 1863,09 - € 2.845,21) CAO VVT. Daarnaast prima secundaire arbeidsvoorwaarden en ontwikkelmogelijkheden via e-learning via Goodhabitz.meer...
Meer vacatures van Archipel Zorggroep