Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Accountmanager evenementen

Erfgoedstem - Amsterdam - 20-01-2023 Naar vacature  

2 weken geleden geplaatst
Voor ons Team Communicatie en Commercie zoeken wij een accurate, communicatieve en gastvrije Accountmanager Evenementen, die ons team op het kantoor aan de Herengracht in Amsterdam komt versterken en net als wij de passie en het vakmanschap voor het behoud van monumenten wil delen met heel Nederland.

Over Hendrick de Keyser Monumenten

‘Hendrick de Keyser’ is hét nationale goede doel voor het behoud en beheer van monumenten. De omvang van onze collectie met ruim 440 monumenten gebouwd tussen 1495 en 1993 verspreid over Nederland, is uniek. De bouwkunst, architectuur en interieurs zijn buitengewoon en veelal origineel. Eenmaal verworven panden blijven voor altijd in ons bezit. Hiermee spelen wij een belangrijke rol in het erfgoedbeheer van het verleden, heden en de toekomst.

Momenteel werken we met ruim 80 mensen aan het behoud, beheer én de toegankelijkheid van de mooiste huizen van Nederland.

Team Communicatie en Commercie

Tien jaar geleden is Hendrick de Keyser gestart met het openstellen van onze mooiste huizen voor een breed publiek. Zo is een tiental huizen te bezoeken als museumhuis. Een selectie van onze mooiste huizen is daarnaast te huur voor bijzondere evenementen, of als vakantiehuis. Door het openstellen van deze huizen kan iedereen kennismaken met onze nationale woongeschiedenis. En worden inkomsten gegenereerd, wat van levensbelang is voor het behoud van onze huizen.

Door vertrek van een collega zijn wij op zoek naar een Accountmanager Evenementen, die onze evenementenlocaties vertegenwoordigt bij zowel zakelijke als particuliere opdrachtgevers die een evenement willen organiseren.

Onze verwachting

Hendrick de Keyser heeft door heel Nederland vijftien bijzondere evenementenlocaties die afgehuurd kunnen worden voor een diner, bruiloft, concert, filmopname, feestelijke borrel, fotoshoot of zakelijke bijeenkomst. Jouw rol binnen het team is het onderhouden van het contact met de opdrachtgever, het actief op zoek gaan naar nieuwe opdrachtgevers, offertes en overeenkomsten maken, locatiebezoeken plannen en begeleiden en contact onderhouden met cateraars en overige leveranciers. Daarnaast ben je regelmatig bij een evenement aanwezig.

Team Communicatie en Commercie is ook verantwoordelijk voor de reserveringen van de vakantiehuizen en een aantal facilitaire zaken, zoals de organisatie van schoonmaak, reparaties en sleutelbeheer. Omdat je deel uitmaakt van het team, spring je als het nodig is bij met het maken van een reservering of het beantwoorden van e-mail of telefoon.

Jij bent gastvrij, zelfstandig, communicatief en representatief.

Wat ga je doen?

  • Adviseren van zakelijke en particuliere opdrachtgevers die interesse hebben in het afhuren van een bijzondere monumentale locatie;
  • Je bent (mede-) verantwoordelijk voor het onderhouden en optimaliseren van ons zakelijke netwerk;
  • Je gaat proactief op zoek naar nieuwe opdrachtgevers;
  • Zelfstandig inplannen van afspraken en bezichtigingen met opdrachtgevers;
  • Maken van offertes en overeenkomsten voor evenementen;
  • Contact onderhouden met cateraars en andere leveranciers ten behoeve van een evenement;
  • Bedenken en initiëren van (sales)acties en samenwerkingen met zowel bestaande als nieuwe partners;
  • Aanwezigheid en begeleiding van events op locatie;
  • Administratieve taken zoals het maken van planningen en het controleren van facturen;
  • Bijspringen bij overige werkzaamheden van onze afdeling.

Wat breng je mee?

  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring op HBO of MBO+ niveau in de hospitality & eventbranche;
  • Kennis en ervaring met MS Officepakket;
  • Kennis en ervaring met het systeem Smart Event Manager is een pré;
  • Communicatief vaardig en commercieel inzicht
  • Gastvrij en inlevingsvermogen in verschillende doelgroepen;
  • Uitstekende planner en teamspeler;
  • Verbindend, resultaat gedreven en hands-on
  • In bezit van Rijbewijs B

Wat krijg je daarvoor terug?

  • Een afwisselende baan met veel zelfstandigheid, in een enthousiast team, waarin je meewerkt aan een uitdagende commerciële en inhoudelijke doelstelling;
  • Werken in een historische omgeving, bij een professioneel goed doel;
  • Prettige werksfeer en goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een marktconform salaris, afhankelijk van leeftijd en ervaring, tussen € 2.800 en € 3.300 bruto op basis van 40 uur;
  • Een aanstelling voor 1 jaar met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd.

Solliciteren

Hendrick de Keyser Monumenten is een inclusieve en diverse organisatie. We zijn nieuwsgierig naar jou en vinden het belangrijk dat ons team een afspiegeling vormt van de Nederlandse bevolking. Kun je niet wachten om te starten? Dan komen we graag met je in contact.

Solliciteren doe je door je motivatiebrief met actueel CV (beide als PDF) uiterlijk vrijdag 3 februari 2023 per e-mail te sturen naar
o.v.v. vacature Accountmanager Evenementen. De eerste gesprekken met geschikte kandidaten zullen plaatsvinden op vrijdag 10 februari 2023.
Voor inhoudelijke vragen over de functie kun je contact opnemen met Maaike Odolphi, Teamleider Communicatie en Commercie, 06-113 526 80. Voor vragen over de sollicitatieprocedure en ontvangst van sollicitaties kun je contact opnemen met Maureen Jangi, HR adviseur, 06-824 972 73.

meer...



Meer vacatures van Erfgoedstem