Inkoop/administratief Assistent
logistiek assistent | administratief
Organisatie- en afdelingsomschrijving
Voor onze afdelingen Logistiek en Project management zoeken we gezamenlijke ondersteuning voor admin werkzaamheden. Je werkt 50% voor logistiek en 50 % voor projectmanagement.Functie-omschrijving
Voor onze afdelingen Logistiek en Project management zoeken we gezamenlijke ondersteuning voor admin werkzaamheden zoals afhandelen van inkooporders (en bijbehorende facturen), voorraadbeheer en project documentatie/afhandeling met leveranciers én klanten (Klanten in overleg met de project manager). Ook opvolgen van kleine orders mbt materiaalleveringen naar klanten.Diverse taken zoals:
- Contact met leveranciers en klanten;
- Ondersteunen inkoopaanvragen en verwerken t.b.v. bestellingen;
- Goedkeur facturen wegwerken
- Interne voorraadorders en projecten ter voorbereiding voor productie overleggen met de inkoper;
- Ondersteunen orderaanvraagformulieren;
- Ondersteunen bij het plaatsten van bestellingen bij leveranciers.
Functie-Eisen
- Een afgeronde MBO opleiding (Technische affiniteit/opleiding een grote pre)
- Goede beheersing van administratieve procedures en systemen.
- Goede kennis van Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, en Engels, Duits is een pre.
Aanbod
- Marktconform salaris.
- 25 vakantiedagen en 13 ATV dagen (naar ratio, sommige dagen zijn door klant vastgelegd).
Naar vacature
Meer vacatures van Dinel