Inloggen - Registreer  

Inkoop/administratief Assistent

Dinel - Zwijndrecht - 15-04-2024 Naar vacature  

logistiek assistent | administratief

Organisatie- en afdelingsomschrijving

Voor onze afdelingen Logistiek en Project management zoeken we gezamenlijke ondersteuning voor admin werkzaamheden. Je werkt 50% voor logistiek en 50 % voor projectmanagement.

Functie-omschrijving

Voor onze afdelingen Logistiek en Project management zoeken we gezamenlijke ondersteuning voor admin werkzaamheden zoals afhandelen van inkooporders (en bijbehorende facturen), voorraadbeheer en project documentatie/afhandeling met leveranciers én klanten (Klanten in overleg met de project manager). Ook opvolgen van kleine orders mbt materiaalleveringen naar klanten.

Diverse taken zoals:
  • Contact met leveranciers en klanten;
  • Ondersteunen inkoopaanvragen en verwerken t.b.v. bestellingen;
  • Goedkeur facturen wegwerken
  • Interne voorraadorders en projecten ter voorbereiding voor productie overleggen met de inkoper;
  • Ondersteunen orderaanvraagformulieren;
  • Ondersteunen bij het plaatsten van bestellingen bij leveranciers.

Functie-Eisen

  • Een afgeronde MBO opleiding (Technische affiniteit/opleiding een grote pre)
  • Goede beheersing van administratieve procedures en systemen.
  • Goede kennis van Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, en Engels, Duits is een pre.

Aanbod

  • Marktconform salaris.
  • 25 vakantiedagen en 13 ATV dagen (naar ratio, sommige dagen zijn door klant vastgelegd).
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Dinel