Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Supportdesk-medewerker
Vind jij het leuk om ondersteuning te leveren aan de medewerkers van klanten in de vorm van balieservice? Zet jij dat extra stapje om jouw klanten optimaal te helpen? En ben je graag onderdeel van een informeel, hecht en gezellig team? Dan ben jij de supportdesk-medewerker die wij zoeken!
Is dit dé vacature voor jou? Solliciteer dan direct!
Vul hier direct de link naar jouw LinkedIn-profiel in. Dan nemen we snel contact met je op!
place
Regio Eindhoven
alarm
40 uur
school
MBO
Supportdesk-medewerker
De baan
Je werkt het grootste deel van de tijd als support engineer op de ZorgDesk van ons kantoor in Waalre (regio Eindhoven). Daarnaast werk je elke drie weken drie werkdagen (24 uur) bij onze zorgklant Opella in Ede. Hier lever je ondersteuning aan de medewerkers van de klant in de vorm van balieservice.Je houdt je als supportdesk-medewerker bezig met de volgende werkzaamheden:
- Via de ZorgDesk gemaakte afspraken voor het inrichten, uitleveren en innemen van ICT-hulpmiddelen afhandelen tijdens spreekuren
- Lijst bijhouden van de ICT-hulpmiddelen per eindgebruiker op basis van het personeelsbestand en voorraadbeheer (CMDB)
- Oppakken van simpele verstoringen en tickets die op de ZorgDesk van Acknowledge geregistreerd worden
- Beheren en uitgeven van printdruppels en printcodes inclusief het op de printserver registreren en installeren
- Incidenten en verzoeken registreren in ons eigen managed services-ticketsysteem
- Met directe ZorgDesk-collega’s, (interne) klanten, leveranciers, oplosgroepen en servicemanagers communiceren
- Je werkt met veelgebruikte technieken in de markt, zoals Microsoft Server, Office 365, EndPoint Manager (Intune), Azure, Citrix, Ivanti en SafeNet
Het team
Je werkt als supportdeskmedewerker in het ZorgDesk-team, onderdeel van. Dit is een jong, dynamisch en energiek team, waarbij vertrouwen, gezelligheid en jezelf zijn voorop staan. Er heerst binnen dit team een informele en gezellige sfeer waar met plezier hard gewerkt wordt. Support engineer Dylan vertelt: “Iedereen in het team staat voor elkaar klaar en we zijn altijd in voor wat humor. Af en toe maken we een grapje, komen met een raadsel of hebben het over gebeurtenissen die wij in de afgelopen dagen hebben meegemaakt. Hierdoor werk ik graag en met plezier in dit team. Er worden game-avonden op afstand georganiseerd en uitjes buiten werk zijn niet ongewoon. Tijdens de tweewekelijkse stand-ups sparren we met elkaar over lopende zaken.”
Jouw profiel
- Afgeronde mbo-opleiding ICT (of vergelijkbaar) niveau 2, 3 of 4, maar we staan ook open voor (nog) niet-afgestudeerden
- Bij voorkeur enige ervaring in een servicegerichte (ICT-)omgeving
- Belangstelling voor ICT
- In het bezit van een geldig rijbewijs B
- Goede communicatieve vaardigheden, waardoor je gemakkelijk contact legt
- Georganiseerd en werkt zelfstandig
- Kunt overzicht bewaren en snel schakelen
- De klant centraal stellen in het vinden van oplossingen
- Empathisch en begrijpend luisteren, waardoor jij de juiste prioriteiten kunt stellen voor een melding
- Positief, gemotiveerd en enthousiast
Ons aanbod
- Salaris dat past bij je functie en ervaring
- Laptop van de zaak
- Goede arbeidsvoorwaarden, zoals flexibel werken, een lease-fietsplan met fiscaal voordeel, korting op je aanvullende zorgverzekering, interessante studiekostenregeling en 26 vakantiedagen
- Leren staat bij ons hoog in het vaandel, dus bieden we met onze Ackademy volop mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen via trainingen, cursussen en certificeringen
- Veel vrijheid en verantwoordelijkheid om de beste resultaten te behalen en nieuwe dingen te leren
- Jaarlijkse verbeteringen aan de hand van een medewerkerstevredenheidsonderzoek
- Hele toffe en gezellige collega’s!
- Leuke jaarlijkse events, zoals het personeelsfeest, de zomerbarbecue, de kerstborrel en het nieuwjaarsontbijt
- Je bent een belangrijk onderdeel van een platte organisatie, naar je ideeën wordt niet alleen geluisterd, maar er wordt ook echt iets mee gedaan
Deel dit artikel
Eline helpt je graag!
Heb je nog vragen over ons sollicitatieproces? Je kunt mij altijd bellen of mailen voor meer informatie.Eline helpt je graag!
Een nieuwe baan in 5 stappen
Wij vinden dat een sollicitatieproces niet wekenlang hoeft te duren. Bij ons geen uitgebreide vaardigheidstesten of assessments. Een goede persoonlijke klik en enthousiasme vinden we veel belangrijker.1
Telefonische kennismaking
Ik bel je zomaar even op!2
Het eerste (video)gesprek
Maak kennis met onze recruiter en je nieuwe teamcoach.3
Vul online het DISC-formulier in
We zijn benieuwd naar jouw communicatiestijl.4
Kom langs voor het tweede gesprek
Ontmoet alvast je toekomstige collega(‘s).meer...
Meer vacatures van Acknowledge