Inloggen - Registreer  

Klatenservicemedewerker - Fulltime - Drunens Ruiterhuis

Startlijsten - Drunen - 21-09-2022 Naar vacature  

Klantenservice medewerker (fulltime)

Dienstverband:

fulltime

Omschrijving:

Onze salessupport-afdeling is op zoek naar fulltime klantenservice-toppers!
Drunens Ruiterhuis groeit! Daarom zijn wij op zoek naar versterking voor onze customer service afdeling.
Onze salessupport afdeling is verantwoordelijk voor alle klantenservice van onze winkel, onze webshop en onze groothandel. Deze klantenservice loopt via kanalen zoals mail, telefoon, live chat, WhatsApp, Facebook messenger, Instagram DM en verschillende andere! Het doel van deze afdeling, is het zo goed mogelijk ondersteunen van de winkel, de webshop, en de groothandel, door het zo compleet mogelijk afhandelen van de klantenservice via alle mogelijke kanalen. Als sales support medewerker ben je de schakel tussen leverancier en klant!

Doe jij niets liever dan zorgen dat iedereen tevreden is, zit jij altijd bovenop de nieuwste trends, en houd jij bovendien van gezelligheid en contact met anderen? Wat nou als je die passie voor socializen en klantcontact zou kunnen combineren met een goed salaris, de aller leukste collega’s, en de gaafste paardensportartikelen van de beste merken?! Dan ben je bij Drunens Ruiterhuis aan het juiste adres.

Tell me more!
Wat houdt zo’n gave baan bij een van de grootste en beste ruitersportwinkels van Nederland nou eigenlijk nog meer in? Dan zullen we je vertellen…
  • Aantrekkelijk salaris; Je verdient genoeg om in het weekend een rondje te kunnen geven aan je vrienden. Daarnaast bouw je pensioen op.
  • Jong en dynamisch team; Er wordt veel gelachen op kantoor, we lunchen uitgebreid samen en er zijn regelmatig gezellige etentjes, feestjes en uitjes.
  • Klantenservice-ervaring is een pré; Je leert onze klanten (nog beter) helpen van onze ervaren toppers in het vak, en misschien leer jij hen zelfs nog wel wat bij met jouw customer service-skills.
  • Doorgroeimogelijkheden; We staan voor alles open. Daarom werken veel van onze medewerkers al jaren met veel plezier bij ons.
  • Personeelskorting en andere extra’s; een erg leuke korting op alle producten en merken in de winkel én leerzame trainingen met het team.
  • Vakantiedagen en reiskostenvergoeding tot 30 km, volgens CAO.
Kan jij niet al onze eisen en wensen afvinken? De ideale werknemer bestaat misschien niet, maar als je passie hebt voor de paardensport, voor contact met anderen, voor shoppen, en ook nog eens alles doet om klanten helemaal tevreden te houden, dan pas je wellicht tóch in ons team en in de functie die we voor je hebben. Aarzel dus niet om toch te solliciteren!

Go for it!
Ga jij samen met ons team voor de ultieme klantbeleving? Werk jij graag in een inspirerende, trendsettende ruitersportzaak? Ben jij fulltime beschikbaar en durf jij de uitdaging met ons aan?!?

Dan ontvangen wij graag jouw motivatiebrief en CV (uiteraard met een leuke foto van jou) per email aan Janneke Schoenmakers, via
.
Natuurlijk willen wij er zeker van zijn dat we de perfecte toppers vinden om ons super-team te versterken. Daarom nemen we de tijd om alle reacties te verzamelen. Hierdoor kan het zo zijn dat je niet direct een reactie van ons ontvangt.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Startlijsten