Inloggen - Registreer  

Backoffice Services Medewerker

Dustin - Nijmegen - 07-03-2024 Naar vacature  

Thrive at Dustin: IT-innovatie, groei en een dynamisch team van 2.200 mensen. Klaar om een impact te maken?

Reageer op deze vacature
Kom ons dynamische Backoffice Services team versterken en maak deel uit van een warme en diverse werkomgeving waarin jouw vaardigheden en inzet worden gewaardeerd, en jij verantwoordelijk bent voor specifiek de hardware leasecontracten. 

Dit maakt de positie als Backoffice Services Medewerker uniek

Samenwerkingen met verschillende teams en expertisegebieden
  • Veel vrijheid in je rol, zodat je zelfstandig kunt werken en verantwoordelijkheid kunt nemen voor het behalen van doelen
  • Actief meedoen aan het verbeteren van werkmethoden en -processen, waarbij jouw ideeën essentieel zijn voor het efficiënter maken van de organisatie
In ons Backoffice Services team hebben we een bijzonder hechte groep, die zich richt op het beheer van onze backoffice. Twee personen (jij en één andere collega) richten zich specifiek op de hardware leaseportfolio's. Wat ons echt onderscheidt, is de nauwe samenwerking en ondersteuning die we bieden aan onze klanten, de financiële instellingen en andere belanghebbenden, naast het leveren van uitgebreide rapporten aan Sales, klanten en het management.

Jouw rol en invloed als Backoffice Services Medewerker

Verantwoordelijkheid
: Je krijgt de verantwoordelijkheid voor de nauwkeurige administratie van alle hardware lease gerelateerde contracten 
en alle daaraan gerelateerde administratie (waaronder o.a. serienummers).
Samenwerking
: Samen met je team zorg je voor een efficiënte afhandeling van alle administratie. Je werkt nauw samen met zowel je directe teamleden als met andere afdelingen, zoals Sales en Customer Support, om een soepele workflow te waarborgen.

Kernactiviteiten

:
  • Nauwkeurige contractadministratie uitvoeren, inclusief het beheren en bijwerken van contracten en gerelateerde documentatie.
  • Proactief communiceren met zowel interne als externe belanghebbenden om een vlotte informatiestroom te garanderen en eventuele vragen of problemen tijdig aan te pakken.
  • Opstellen van rapporten met betrekking tot leasing, waaronder managementrapporten en rapporten voor sales- en klantenteams, om inzicht te bieden in de prestaties en trends binnen het leaseportfolio.

Voordelen bij Dustin

Wij geloven dat Dustin meer te bieden heeft dan alleen de hier genoemde voordelen. Je zult dit volledig begrijpen als je eenmaal bij ons werkt.

Voor deze specifieke functie kun je het volgende verwachten:
  • Je ontvangt €0,26 per kilometer reiskostenvergoeding of een volledige OV-vergoeding 
  • Thuiswerkvergoeding van €2,35 per thuiswerkdag, maandelijks uitbetaald 
Meer van onze voordelen vind je hieronder in de vacature.

Wie zou succesvol kunnen zijn in deze rol?

We zien jou als een nieuwsgierig en gedreven persoon die zeer gedetailleerd en accuraat werkt, en daarnaast een centrale rol kan vervullen in een complexe administratieve omgeving met zowel interne als externe belanghebbenden. 

Daarnaast is het belangrijk dat: 
  • Je een mbo+ of hbo werk- en denkniveau hebt
  • Ervaring hebt met complexe administratieve taken in een snel veranderende omgeving, ingewikkelde administratieve puzzels oplossen in verschillende systemen
  • Je minimaal 32 uur beschikbaar bent per week

Wat kun je daarna verwachten?


Je sollicitatie wordt anoniem behandeld. We verwachten de volgende stappen in het wervingsproces:
  • Telefonische kennismaking met een recruiter
  • 1e gesprek met Paul 
  • 2e gesprek met een collega uit het team en Paul
Heb je vragen over deze functie? Neem contact op met Recruiter Elza van Grootel-Coenraats via e-mail: elza.coenraats@dustin.com 
Locaties
Status werken op afstand
Hybride
Gewenste werkuren
32 - 40
Gesproken taal
Nederlands, Engels

Nog meer redenen nodig om Dustineer te worden?

Thuiskantoor en vergoeding

Een uitgebreid thuiskantoor ingericht door Dustin. Voor elke dag dat je thuis werkt krijg je een vergoeding: €2,35.

Collectieve zorgverzekering

De keuze voor een voordelig collectief ziekteverzekeringsplan.

Personeelskorting

IT-hardware tegen inkoopprijs (voor eigen gebruik) aan te schaffen via onze webshop.

27 vakantiedagen

Op basis van een 40-urige werkweek.

Dustin Academy

Een toegewijde focus op je persoonlijke groei door middel van individuele ontwikkelingsplannen.
Contact
Interim Recruiter

Dit is wat Dustin speciaal maakt

As you grow, we grow.

Jouw ontwikkeling is cruciaal voor ons. We moedigen iedereen aan om nieuwsgierig te blijven en te blijven leren. Daarom hebben we onze eigen Dustin Academy, die jouw voortdurende groei ondersteunt.

Be part of an exciting journey.

Met teams in Nederland, Zweden, Denemarken, Noorwegen, Finland en België zijn we een toonaangevende online IT-partner in Scandinavië en de Benelux, die er voortdurend naar streeft om een van Europa's top IT-partners te worden.

Make an impact that matters.

We geven dagelijks prioriteit aan duurzaamheid met ambitieuze doelen om de impact op het klimaat te verminderen, circulariteit te vergroten en sociale gelijkheid te stimuleren. Diversiteit en inclusie zijn een integraal onderdeel van onze kracht.

Together we win as a team.

We omarmen een ondersteunende cultuur, stimuleren een duurzaam werk-privéleven en ondersteunen een gezonde levensstijl. We bieden flexibiliteit, waardoor een mix van digitaal en kantoorwerk mogelijk is die is afgestemd op jouw rol en die de beste voorwaarden biedt voor een evenwichtig dagelijks leven.

Dustineers

Werkplek & Cultuur

Wij koesteren een cultuur die wordt gekenmerkt door
eenvoud
, voortdurende
ontwikkeling
en
samenwerking
. We vieren diversiteit, moedigen innovatie aan en geloven in samen winnen als één team. We hebben veel plezier in ons werk en vieren elk succes.
Kom langs op een van onze kantoren om hallo te zeggen en ons team te ontmoeten - de koffie staat klaar ☕️

You keep us moving. We keep you moving.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Dustin