Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Commercieel medewerker aug

Heilbron - Didam - 11-08-2022 Naar vacature  

Ben jij commercieel, inlevend, resultaatgericht en heb je affiniteit met bankzaken? Hou je er van om in een snel groeiende, veranderende en tevens uitdagende werkomgeving te werken? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou!

Wat houdt de baan in?
Als commercieel medewerker draai je volledig en actief mee in het team van de afdeling hypotheken, verzekeringen en bankzaken (RegioBank) op ons kantoor in Didam. Je verzorgt de kas- en baliewerkzaamheden voor de RegioBank, en alles wat daar bij hoort. Je adviseert over o.a. de betaal- en spaarrekeningen voor particuliere en zakelijke relaties en verzorgt de gehele afhandeling hiervan. Tevens ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten met vragen over schadeverzekeringen.

Jouw uitdagingen als commercieel medewerker zijn:
Het verrichten van frontoffice werkzaamheden voor de RegioBank (o.a. kas- en baliewerkzaamheden) en verzekeringen;
Het adviseren van cliënten over zowel particuliere en zakelijke betaal- en spaarrekeningen;
Het verzekeringstechnisch voorbereiden van aanvragen voor nieuwe polissen en/of wijzigingen op bestaande polissen, alsmede het controleren van de polisopmaak;

Het onderhouden van contacten met verzekeringsmaatschappijen, banken, cliënten en interne organisatie;
Op accurate wijze gegevens verwerken met betrekking tot klanten, polissen, contracten en schades in geautomatiseerde systemen;
Het behandelen van kredietaanvragen;
Het verzorgen van een correcte en volledige deels geautomatiseerde dossiervorming en archivering;
Het verrichten van diverse commerciële (ondersteunende) werkzaamheden. Het zelfstandig verzorgen van de correspondentie;
Het volgen van relevante ontwikkelingen in de markt, signaleren van knelpunten en voorstellen doen ter verbetering van de resultaten.
Wat staat daar tegenover?
Een aantrekkelijke, zelfstandige functie bij een informele en dynamische organisatie waarin eigen initiatief en meedenken over nieuwe ontwikkelingen gestimuleerd wordt. Daarnaast:

Een bruto fulltime salaris tussen de
€ 2.324 en € 3.065
, afhankelijk van ervaring;
Een contract van 24 tot 40 uur per week;
De mogelijkheid om deels vanuit huis te kunnen werken voor een goede balans tussen werk en privé;
26 vakantiedagen (o.b.v. een fulltime dienstverband), 8% vakantiegeld en een pensioenregeling;
Een reiskostenvergoeding;
Een thuiswerkvergoeding en een thuiswerkbudget;
Personeelskorting bij het afsluiten van je verzekeringen;
Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op een vaste aanstelling;
Volop mogelijkheden jezelf verder te ontwikkelen en opleidingen te volgen.
Hoe ziet het team eruit?
Als commercieel medewerker werk je in een dynamisch team, bestaande uit 14 collega’s. We hebben een prettige werksfeer met talentvolle, gedreven en ambitieuze collega’s in een ondernemende werkomgeving waar je volop de ruimte hebt voor eigen initiatieven. Verantwoordelijkheid, uitdaging en plezier in het werk staan voorop met een mix van kennis en vrijheid. Vertrouwen dient als basis om de slagvaardigheid van de organisatie te vergroten. Ambitie en persoonlijke groei worden daarnaast sterk aangemoedigd.

Wat wij van je vragen?

Je bent ondernemend, betrouwbaar, betrokken en deskundig. Daarnaast:
  • Minimaal een afgeronde mbo 4-opleiding;
  • Relevante werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • In het bezit van diploma’s Wft basis en Wft schade particulier of bereid om deze op korte termijn te behalen;
Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Je bezit de volgende eigenschappen en competenties:
Flexibel en stressbestendig;
Nauwkeurig efficiënt;
Uitstekende communicatieve vaardigheden;
Klantgericht.
Wij zijn Heilbron
Heilbron biedt (risico)advies aan bedrijven en particulieren en leveren diensten op het gebied van schade-, zorg- en inkomensverzekeringen. Wij bieden graag dat stukje zekerheid, zodat onze relaties met een gerust hart kunnen leven én ondernemen. Heilbron Groep en Voogd & Voogd Groep zijn in 2021 gefuseerd en verdergegaan onder de naam Alpina Group. Alpina Group is één van de grootste financieel adviesbedrijven van Nederland met sterke regionale wortels en internationale ambities. De fusie resulteert in een onderneming van zo’n 2000 medewerkers. We hebben meer dan 40 locaties in Nederland en België en zijn een serviceprovider voor ruim 3.200 aangesloten adviseurs. Wij adviseren zowel particulieren als bedrijven over (financiële) risico’s en schade-, levens- en zorgverzekeringen. Ook voor hypotheekadvies of aan- en verkopen van onroerend goed kan men bij ons terecht. Via ons innovatieve platform kunnen zowel eigen als externe adviseurs voor hun klant een keuze maken uit vele schade-, levens- en zorgverzekeringen van meer dan 20 grote verzekeraars.

meer...



Meer vacatures van Heilbron