Inloggen - Registreer  

Administratief Medewerker Verkoop Binnendienst

Van Egmond - Barendrecht - 14-03-2024 Naar vacature  

  • Administratief Medewerker Verkoop Binnendienst | Barendrecht

Deel deze vacature

In deze veelzijdige functie werk jij, als Administratief Medewerker Verkoop Binnendienst, elke dag mee aan de beste klantoplossingen. Bewaak jij graag het overzicht én heb je oog voor de klant en het bedrijfsproces? Dan is dit wellicht dé functie voor jou!

Dit breng je mee:

 Communicatief vaardig naar klant en organisatie;
 Mbo+ werk- en denkniveau in de richting van administratie, sales, service of hospitality;
 Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
 Je beheerst Microsoft Office en ook andere systemen maak jij je snel eigen;
 Een proactieve en oplossingsgerichte houding die past bij de mindset van Van Egmond Groep: durven, leren & aanpassen.

Dit hebben we te bieden:

 De mogelijkheid om een dagdeel mee te lopen om alvast kennis te maken met het team en de functie; 
 Een uitgebreid inwerkprogramma, zodat jij je binnen no-time goed aan de slag kan;
 
Een informele sfeer en no-nonsense mentaliteit;
 Aandacht voor vitaliteit en ontwikkeling; korting op sportscholen, fruit van de zaak, een goed uitgeruste (thuis)werkplek en opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;

 Een winstdelingsregeling;
 
25 vakantiedagen en 12 ADV-dagen bij een fulltime dienstverband;
 Personeelskorting binnen onze Portal;
 Uitzicht op een overeenkomst voor onbepaalde tijd.

Wat ga je doen?

Als administratief medewerker op de verkoop binnendienst in Barendrecht werk je intensief samen met de 6 commercieel collega’s. Je ondersteunt jouw collega’s op administratief gebied onder andere door; het verwerken van orders in diverse systemen, het ondersteunen bij het opstellen van offertes, zorgdragen voor de juiste klantinformatie in ons CRM-systeem en het verstrekken van opgevraagde productinformatie richting klanten. Je bewaakt de offerte en orderstatussen en je houdt jouw oren en ogen open als het gaat om signaleren en terugkoppelen van afwijkingen, opvolgen van klantwensen en procesverbeteringen.

Dankzij jouw leergierigheid leer je de processen, producten en diensten van Van Egmond Groep steeds beter kennen. Heb je de ambitie om door te groeien tot commercieel medewerker? Dit is zeker bespreekbaar!

De kerntaken samengevat:
Op juiste wijze verwerken van orders;
Verstrekken van productinformatie;
Signaleren van klantwensen;
Bijhouden en beheersen van order- en offerte-administratie;
Bijhouden van offertelijsten en klantinformatie via CRM.

Over Van Egmond Groep

Om elke klant binnen de machinebouw, paneelbouw en industriële eindgebruikers de best passende oplossing te bieden, zijn wij als Van Egmond Groep actief op verschillende vlakken. Zo bieden wij als elektrogroothandel een ruim assortiment artikelen aan, maar kan men ook bij ons terecht voor aanvullende industriële en logistieke dienstverleningen en trainingen van ons kenniscentrum. Maar daar laten wij het niet bij. We blijven onszelf verder ontwikkelen, verbeteren en uitbreiden, om zo samen doelen te behalen en uiteindelijk verder te groeien.

Naast alle vakinhoudelijke en technische ontwikkelingen, is er veel persoonlijke aandacht voor jou als collega. Ontwikkelmogelijkheden, vrijheid, gelijkheid en een gezellige werkomgeving zijn dan ook belangrijke aspecten die niet uit het ogen worden verloren.

Als onderdeel van de internationale organisatie Sonepar, ontwikkelen we de komende jaren deze aspecten met nog meer aandacht verder. Zo kunnen we de goede werkomgeving behouden waar iedereen zich thuis voelt.

Ondanks dat Van Egmond Groep een organisatie met inmiddels meer dan 250 medewerkers is, blijven de lijnen kort. Bij ons zijn alle medewerkers gelijk, kan je met iedereen een gezellig praatje maken en vieren we gezamenlijk de successen die we behalen.

Kom je ons team versterken?

Stuur jouw sollicitatie met korte motivatie in via onderstaand formulier of mail naar
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Van Egmond