Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Klantenservice Medewerker Social Media

Bcc - Amsterdam - 12-09-2022 Naar vacature  

Zet jij die extra stap en ga jij voor een 10? Maak jij het verschil om de klant écht verder te helpen? Dan is Klantenservice Medewerker Social Media bij BCC zeker wat voor jou!

Als Klantenservice Medewerker Social Media bij BCC krijg je vragen over onze producten, bestellingen, retourzendingen en reparaties. Je beantwoord vragen via WhatsApp, Social Media en e-mail. Of je pakt de telefoon om meteen met de klant de oplossing te bespreken. Het resultaat? Een happy buy!

“Het leukst vind ik dat je met zoveel verschillende soorten mensen in contact komt, dus er zit echt een grote diversiteit in. Hierdoor is het werk lekker afwisselend!”

Hoe ziet je dag als Klantenservice Medewerker Social Media eruit?

Je checkt in bij de dagelijkse morning meeting onder het genot van een kop koffie. Met elkaar bespreek je de doelstellingen voor de dag. Gisteren heb jij de verwachtingen van een klant overtroffen en deze ervaring deel je met je collega’s. Met veel openstaande vragen die via WhatsApp zijn binnengekomen kan de dag beginnen! Je adviseert de klanten over bezorgingen, producten en voorraad. Heb jij een andere afdeling nodig om een klacht direct op te lossen? Dan neem jij contact op met één van je collega's en zorg je samen voor de juiste oplossing.

Aan het eind van de ochtend bespreek je met je Assistent Teamleider hoe de ochtend verlopen is. Je kreeg een aantal keer dezelfde vragen en hebt een idee hoe we de klant hier vooraf over kunnen informeren, deze pitch jij aan je collega’s!

De tijd vliegt voorbij en het is alweer lunchtijd. Daarna ga je weer aan de slag om zoveel mogelijk klanten blij te maken. Want daar krijg jij een kick van! Na de lunch ga je verder met de bellende klanten. Je vind afwisseling fijn en hebt daarom gevraagd of je in de middag mag bellen. Voor je het weet is het alweer tijd om uit te loggen. Morgen staan er weer een heleboel reviews van klanten voor jou klaar die blij waren met jouw adviezen!

Wie ben jij?

Wij zoeken een enthousiaste collega die energie krijgt van een blije klant en gezellige collega’s. Mede dankzij jou is werken bij BCC leuk en waarderen onze klanten ons hoog op verschillende review sites.

Wat wij verder belangrijk vinden:
  • Minimaal mbo3 werk- en denkniveau;
  • Je bent empathisch en oplossingsgericht;
  • Je spreekt duidelijk en hebt een fijne telefoonstem;
  • Je kunt goed luisteren, samenvatten, doorvragen en kunt een gesprek vastleggen in een gespreksnotitie;
  • Je kunt gemakkelijk met verschillende systemen werken;
  • Je bent nieuwsgierig en hebt een brede interesse.

Wat bieden wij jou?

  • Een functie van 24 tot 38 uur in Amsterdam-Duivendrecht;
  • Flexibele werktijden mogelijk: tussen 8:00 en 18:00 uur doordeweeks en op zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur. Je werkt per maand 2 zaterdagen, meer mag altijd!
  • Een uitgebreid inwerktraject van 4 weken in Amsterdam-Duivendrecht;
  • Een combinatie van op kantoor en thuiswerken maar altijd in overleg;
  • Korting bij aankoop van producten!
  • 8% vakantiegeld.
  • Pensioenregeling.
  • Vergoeding van reiskosten, 100% vergoeding bij gebruik van OV;
  • Een gezellige en informele bedrijfscultuur waar veel ruimte is voor eigen initiatief.

Push that button!

Al enthousiast geworden? Wij horen graag van je! Reageren op deze vacature kan via de sollicitatiebutton. Jouw sollicitatie wordt direct naar de desbetreffende manager gestuurd en je kunt snel een reactie van ons verwachten!

Meer weten over BCC? Klik dan op
link!

Opdrachtgever

BCC Contact Center

Publicatiedatum

09.09.2022

Details

Meer details
Adres
Van der Madeweg 13
,
1114 AM
Match criteria
Branche
  • Detailhandel
Functiegroep
  • Klantenservice
Opleidingsniveau
  • MBO
  • HBO
  • LBO
  • Voortgezet onderwijs
Job Search Agent
Maak een Job Search Agent en ontvang nieuwe vacatures per e-mail.
meer...



Meer vacatures van Bcc