Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Projectondersteuner Tijdelijke verkeersmaatregelen

Buko - Zwolle - 07-10-2021 Naar vacature  

Jij bent een echte aanpakker

Voor onze vestiging Zwolle zijn wij op zoek naar een projectondersteuner die zorgt voor een overzichtelijke en kloppende administratie. Je stelt offertes op, verwerkt orders en helpt projecten mee voor te bereiden. Jij maakt de bonnen gereed voor de planning en voorziet deze van de juiste documenten en verkeersplannen. Daarnaast verzorg jij vergunningsaanvragen bij gemeentes, provincie en RWS en help je o.a. bij het bestellen van verkeersregelaars. Bovenal ben jij een aanpakker en in staat snel te schakelen tussen werken in een team en zelfstandig werken. Daar krijg je energie van.

Uren per week:

40 uur

Carriereniveau:

MBO

Regio:

Zwolle

BUKO Bedrijf:

BUKO Infrasupport
Een doener
Je bent in staat snel te schakelen tussen werken in een team en zelfstandig werken. Je werk zal afwisselend zijn, en vooral gericht op administratieve werkzaamheden. Dankzij jouw flexibiliteit ben je in staat om hier goed mee om te gaan. Je blijft in alle gevallen nauwkeurig en secuur werken. Dat je soepel kunt inspelen op veranderingen wordt gewaardeerd en creëert mogelijkheden voor meer en andere taken en verantwoordelijkheden. Als projectondersteuner werk je hele dagen met de computer. Dit vind jij leuk en je bent dan ook erg handig met programma’s als Word, Excel en Outlook.

Dit ben jij
Deze eigenschappen heb jij als Projectondersteuner Tijdelijke verkeersmaatregelen
  • Je hebt MBO werk- en denkniveau.
  • Je werkt accuraat en brengt structuur aan.
  • Je weet prioriteiten te stellen.
PAPIEREN
Je hebt MBO werk- en denkniveau.
Je hebt enkele jaren relevante werkervaring.
Je bent woonachtig in de regio.
Je hebt ervaring met het MS Office pakket.
ARBEIDSVOORWAARDEN
We bieden je natuurlijk een salaris 😊. We doen een aanbod dat past bij jouw ervaring.
Reiskostenvergoeding, een laptop en mobiele telefoon of telefoonvergoeding.
Vrije tijd.
Je hebt 26 vakantiedagen bij een 40-urige werkweek.
Goed geregeld.
Je bouwt pensioen op, ondergebracht bij onze pensioenregeling bij Nationale Nederlanden. Wij betalen de helft van de premie.
Goed werkgeverschap.
Uit het laatste medewerkers onderzoek blijkt dat 83% ons aanbeveelt als werkgever. Op tevredenheid geven ze ons een 8,2. Daar zijn we enorm trots op!
Lekker vitaal
Elke week vers fruit op je werkplek en de mogelijkheid om deel te nemen aan ons fietsplan.
WAT WIJ NOG MEER BIEDEN
Een warm ontvangst en een gedegen inwerkperiode.
BUKO Academy bied je alle ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Een zelfstandige functie dus met ruimte voor groei.
Een uitdagende werkplek met betrokken medewerkers bij een groeiend bedrijf.
Personeelsuitjes en een knallend eindejaarsfeest.
Modern materiaal, informele werksfeer en regelmatig taart bij de koffie.

Jouw team

Het commerciële team regelt alles voor onze klanten. Van tekenaar tot verkoop, van ondersteuning tot advies. Na hard werken is er ook tijd voor ontspanning. We gaan geregeld samen op pad en organiseren samen BBQ's en borrels. Dat is ook BUKO. Hoe BUKO ben jij?

Zo gaan we met elkaar om

Wij vinden goed werkgeverschap ontzettend belangrijk. Want naast dat wij goed zijn voor onze klanten en opdrachtgevers, willen wij ook goed zijn voor onze eigen collega's.

Werken bij BUKO is werken volgens onze beloftes. Ze geven aan wat wij belangrijk vinden en hoe we met elkaar omgaan. Hier staan wij voor.

We werken veilig

We maken plezier

We zijn betrokken

We kijken vooruit

Zo ziet onze

sollicitatie­procedure eruit
Lekker duidelijk net als wij
Solliciteren
Je solliciteert via de website en ontvangt een bevestiging in je mailbox.
Eerste contact
Onze HR Adviseur Alyn neemt contact met je op om jouw CV door te nemen.
De voorselectie
Op basis van jouw ervaring, motivatie en het telefonisch gesprek met jou ontvang je van ons een afwijzing of een uitnodiging voor het eerste gesprek.
Het eerste gesprek
Jouw eerste kennismakingsgesprek zal plaatsvinden op de werklocatie met Henk, manager projecten en Alyn, HR adviseur.
Het assessment
Je maakt een assessment waarin jouw competenties worden getoetst. De uitnodiging voor het assessment krijg je per mail toegestuurd en je kunt het assessment thuis achter je pc of laptop maken. Het assessment bestaat uit drie onderdelen die je los van elkaar kunt maken. In totaal duurt het assessment ongeveer een uur.

Het tweede gesprek
In het tweede gesprek bespreken we de resultaten van het assessment. Je hebt dit gesprek met HR adviseur Alyn of een andere collega van HR. De manager projecten sluit ook aan. Samen stellen ze jou de laatste vragen om het beeld compleet te maken.

De terugkoppeling
We bellen jou binnen een week met een terugkoppeling.
Welkom!
Wij gaan al het papierwerk voor jou in orde maken, want jij wordt onze nieuwe collega. Welkom bij BUKO.

Solliciteren doe je

op jouw manier
Je kunt online solliciteren of ons bellen: 088-0188018.
Als je ons maar laat weten waarom jij bij BUKO Infrasupport Zwolle past.
meer...



Meer vacatures van Buko