Inloggen - Registreer  

Parttime Office Manager / Office Assistant Vaste

The Office Managers - Eindhoven - 07-03-2024 Naar vacature  

Eindhoven (20-24 uur)

Organisatie

is een medisch-technologisch bedrijf dat baanbrekende vaatimplantaten ontwikkelt waarmee het natuurlijke ontstaan van levend weefsel mogelijk wordt gemaakt. Voor het gedreven, internationale en dynamische team van ca. 50 professionals zoeken wij een:

is a medical tech company developing breakthrough vascular implants that enable the natural formation of living tissue. For the highly motivated, international and dynamic team of about 50 professionals, we are looking for a:

PARTTIME OFFICE MANAGER / OFFICE ASSISTANT | XELTIS INTERNATIONAL | VASTE BAAN / PERMANENT JOB | 20-24 UUR/HRS | EINDHOVEN

Functieomschrijving | Wat ga je doen?

Ben jij een enthousiaste, hands-on Office, Facility & Hospitality Assistant met een high energy level en ben je een echte, zelfstartende, multi-tasker? Dan hebben we de volgende reeks uitdagende, leuke en diverse taken voor jou:

  • Event & Travel Management: Het organiseren van bedrijfsevenementen en het assisteren van de Executive Assistant bij het coördineren en plannen van internationale meetings en reizen. Je organiseert bijvoorbeeld de maandelijkse “Lunch & Learn” voor 45 personen.
  • Office Management: Zorgen voor een gastvrije sfeer, het regelen van facilitaire en office zaken. je zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt en je bent het eerste aanspreekpunt voor leveranciers.
  • Support: Assistentie bij verschillende taken, je rent vaak van hot naar her, trap op, trap af: dit gaat het best op sneakers!
  • Projecten: Je neemt initiatief bij het invullen van deze zelfstartende rol. Als je mogelijkheden tot verbeteringen ziet: je input wordt gewaardeerd!
Are you an enthusiastic, hands-on Office, Facilities & Hospitality Assistant with a high level of energy and a real multi-tasker? Yes! We have a number of challenging and varied roles in store for you:

Event & Travel Management: Organise corporate events and assist the Executive Assistant in coordinating and planning international meetings, calls, and travel. Organising the monthly “Lunch and Learn” for 45 persons is your responsibilty.

  • Office Management: Ensuring a welcoming atmosphere and anticipating facility and office needs. Acting as the main liaison with office suppliers.
  • Support: Assist with a variety of tasks, from ordering supplies to troubleshooting technical issues.
  • Projects: Taking initiative to improve job efficiency. This role is self-directed role and contribution to continuous improvement is encouraged.

Functie eisen | Wat neem je mee?

Deze uitdagende vaste baan is bij uitstek geschikt voor een energieke en pro-actieve ondersteuner. Je brengt het volgende mee:
  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau.
  • Ervaring in een internationale dynamische omgeving met meerdere stakeholders.
  • Ervaring met Google apps en Microsoft Office.
  • Vloeiende taalvaardigheid, zowel mondeling als schriftelijk, in zowel Nederlands als Engels.
  • “Getting things done”-mentaliteit met een positieve instelling en een hoog energie niveau

This dynamic permanent role is ideally suited for a ‘high energy’ and proactive Office Assistant. The requirements are:
Minimum MBO+ level.
  • Preferably experience in an international dynamic environment with multiple stakeholders.
  • Familiarity with Google Apps and Office365.
  • Good communication skills, both verbal and written, in both English and Dutch.
Not native Dutch applicants who speak Dutch at level A2/B1 are welcome to apply.
  • A getting things done mentality with a positive attitude and high level of energy.

Arbeidsvoorwaarden | Wat wordt geboden?

  • Werkzaamheden kunnen alleen op locatie plaatsvinden; hybride werken is zeer beperkt mogelijk. Het kantoor ligt op het universiteitsterrein en is uitstekend bereikbaar via het openbaar vervoer en er is gratis parkeergelegenheid op slechts 5 minuten loopafstand.
  • De 20-24 uur worden verdeeld over min. 4-5 dagen waardoor deze rol goed te combineren is voor ouders met schoolgaande kinderen. De maandag en dinsdag zijn vaste werkdagen.
  • Er wordt een jaarcontract aangeboden tegen een meer dan prima salaris met bonusregeling. De intentie is te gaan voor een langdurige samenwerking.
  • Er zijn mogelijkheden om de uren en werkzaamheden uit te breiden. Scholingsmogelijkheden zijn er ook!
  • Als extraatje worden onder andere lidmaatschap van een sportclub, deelname aan evenementen en themafeesten, en een fietsplan aangeboden.
  • The role is mostly working on-site only, hybrid work is limited. The office is located at the university campus and is easily accessible by public transport and there is free parking within a 5 minutes walk.
  • The 20-24 hours are spread over at least 4-5 days, making it easy to combine for parents with school-age children. Mondays and Tuesdays are fixed days.
  • An initial one year contract will be offered. The intention is to work with you on a long term basis.
  • There are opportunities to extend working hours and job content. Training opportunities are also available!
  • Benefits offered include membership of a sports club, participation in events and themed parties and a bikeplan.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van The Office Managers