Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Allround Customer Support Medewerker

Rutges - Rozenburg - 11-06-2021 Naar vacature  

Rutges Cargo Europe is een innovatieve Europese wegtransporteur met een sterke focus op service en kwaliteit en bedient vele klanten in de Hightech, Farmaceutische en Air Cargo markten. Onze aanpak is simpel en doeltreffend: het inzetten van kennis, expertise en netwerk om volledig op maat gemaakte transportoplossingen te realiseren.

Ontzorgen en service naar de klant staan voor ons centraal. We zijn gecertificeerd middels ISO, AEO, TAPA en GDP en bieden het hoogste niveau van veiligheid en kwaliteit.

Als Allround Customer Support medewerker van de transportplanning ben je het aanspreekpunt voor order entry en status updates in het transport management systeem, met de daarbij behorende administratieve afwikkeling van de algehele transportadministratie.

Je werkt in een operationeel team van meerdere planners en ondersteund het team met voorkomende werkzaamheden. Tevens weet je een belangrijke brug te slaan tussen de specifieke front office en back office taken die er liggen.

Als Customer Service Medewerker ben je verantwoordelijk voor het klantgericht en efficiënt behandelen van alle binnenkomende vragen, opmerkingen, klachten en andere berichten die binnenkomen.

Functienaam : Allround Customer Support medewerker
Werkmaatschappij : Rutges Cargo Europe B.V.
Standplaats : Rozenburg (Schiphol)
Aantal uren per week : 40 uur per week

De functie:

  • Accurate en proactieve informatievoorziening naar klanten;
  • Aanspreekpunt voor klanten met betrekking tot de status van zendingen; leveringen en gewijzigde afleveromstandigheden;
  • Behandelen van speciale klantverzoeken;
  • Opstellen van performance rapporten voor de geselecteerde klanten;
  • Interne communicatie met betreffende afdelingen;
  • Bijdragen leveren aan verbeterprojecten en implementaties van nieuwe klanten. Tekorten en verschillen oplossen;
  • Klantvragen oplossen;
  • Klachtenafhandeling en administratie;
  • Het eerste (telefonische) aanspreekpunt zijn voor klanten;
  • Behandeling en afhandeling van alle binnenkomende vragen en opmerkingen per mail;
  • Correcte afhandeling van klachten binnen de gestelde termijn;
  • Documentatie verwerken en terugkoppelen aan de klant via het CRM-systeem;
  • Uitvoeren van algemene administratieve werkzaamheden in ons Transportsysteem;
  • Correspondentie in zowel in Nederlandse als Engelse taal.

Het profiel:

Als customer service medewerker logistiek is het belangrijk dat je zowel klant- als servicegericht bent. Daarnaast ben jij altijd betrokken bij de belangen van het bedrijf en jouw collega’s. Jij hebt het vermogen om de kennis die je bezit te delen met je collega’s. In de rol van administratief medewerker ga je verder accuraat te werk, ben je goed in samenwerken, communiceren en creatief denken. Ook is het van belang dat je zelfstandig te werk kunt gaan en jouw eigen werkzaamheden goed kunt plannen en organiseren. Als customer service medewerker beheers je bovendien de Nederlandse en Engelse taal.

  • Beschikbaar op maandag tot en met vrijdag tussen 07:00 en 19:00 uur (flexibel);
  • De kans om je te ontwikkelen binnen de logistiek;
  • Goed in Nederlands en Engels in woord en geschrift
  • Analytisch en secuur;
  • MBO of hoger;
  • Medior/Senior;
  • Nederlands, Engels (talen);
  • Mogelijkheid op vast contract!;

Standplaats

:
Schiphol Logistics Park Rozenburg.

Het aanbod

  • Reiskostenvergoeding of 100% vergoeding van het openbaar vervoer;
  • Salaris conform CAO beroepsgoederenvervoer;
  • Pensioen;
  • Je maakt onderdeel uit van een enthousiast team;
  • Persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden;
  • 24 vakantiedagen op fulltime basis;
meer...



Meer vacatures van Rutges