Inloggen - Registreer  

Werkplekbeheerder

Delta-n - Den Haag - 13-04-2024 Naar vacature  

Ons Detacheringsteam

Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging? Bij Delta-N Detachering krijg je de kans om direct bij klanten aan de slag te gaan. Als onderdeel van ons Detacheringsteam werk je flexibel en proactief. Hier zijn een paar redenen waarom je bij ons wilt horen:

Vangnet van Delta-N Collega’s

: Bij Delta-N sta je er nooit alleen voor. Onze collega’s staan altijd klaar om je te ondersteunen bij uitdagende vraagstukken. Samen zorgen we ervoor dat je het beste uit jezelf haalt.

Kennisdeling

: Kennissessies zijn een integraal onderdeel van ons Detacheringsteam. Je kunt sparren met collega’s, nieuwe inzichten opdoen en je expertise vergroten. Zo blijf je altijd up-to-date!

Delta-N DNA

: Hoewel je bij klanten werkt, blijf je verbonden met Delta-N. Je hoort bij ons, maar valt onder het detacheringstak. Dat betekent het beste van beide werelden: vrijheid en ondersteuning.

Kortom, bij Delta-N Detachering ben je niet alleen een professional, maar ook een gewaardeerd lid van ons team. Solliciteer vandaag nog en ontdek hoe jouw carrière kan groeien met Delta-N! 🚀

De functie

Als Werkplekbeheerder biedt je ondersteuning aan gebruikers bij hardware- en softwareproblemen, beheert en onderhoudt je werkstations, laptops, printers en randapparatuur, en zorg je voor het beheer van gebruikersaccounts en toegangsrechten. Daarnaast schakel je met externe leveranciers voor reparaties en onderhoud en draag je bij aan het vernieuwen van de werkplek image en lifecycle management, volgens de ITIL-methodiek en met behulp van ITSM-tools zoals TOPdesk en ServiceNow. Je zorgt voor de Windows security patches op de virtuele omgeving, werkt aan het beschikbaar stellen van applicaties voor gebruikers, voert wijzigingen uit op basis van het ITIL framework, en schrijft en beheert technische documentatie. Ook neem je deel aan projectmatige werkzaamheden, zoals in-beheer-name-trajecten voor nieuwe software of het uitfaseren van bestaande applicaties. Als Werkplekbeheerder bestaan jouw werkzaamheden uit o.a.;

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle IT gerelateerde vraagstukken van klanten en collega’s en weet daarin prioriteiten te stellen
  • Je werkt veelal op locatie van de klant
  • Je stelt een nauwkeurige analyse van het probleem op en zorgt voor een passende oplossing
  • Je bent eigenaar van gemelde cases en regisseert deze tussen alle betrokkenen. Uiteraard houd je hierbij de klant goed geïnformeerd
  • Je bent de spin in het web die eigen initiatief toont en geen complex vraagstuk uit de weg gaat
  • Belangrijk uitgangspunt in je functie is: first time fix

Jouw profiel

De juiste kandidaat beschikt over de volgende kenmerken;
  • Afgeronde MBO-opleiding (niveau 4) richting ICT
  • Minimaal 3werkervaring in een vergelijkbare functie
  • Je hebt de certificaten; ITIL Foundation (must), MS900 en AZ900. MD100 en MD101 is een pré
  • Je hebt ervaring met o.a. Office 365, Azure, Teams, OneDrive is een pré
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en het Engels, zowel in woord als geschrift
  • Je vindt het leuk om afwisselende projecten en issues van verschillende klanten op te pakken
Daarnaast herken je jezelf in de volgende termen: servicegericht, flexibel, stressbestendig, oplossingsgericht, analytisch en organisatorisch sterk met een hoog verantwoordelijkheidsgevoel.

Onze belofte aan jou

Wij bieden je een boeiende functie waarin je zelfstandig en op professionele wijze te werk gaat in een ambitieuze en dynamische organisatie. Groei en ontwikkeling vinden wij belangrijk, daarom investeren we veel in onze medewerkers in de vorm van ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden. Denk daarbij ook aan seminars, congressen en inspirerende kennisavonden. Tevens vinden wij het belangrijk om te zorgen voor ontspanning en bij te dragen aan jouw gezondheid. Dit vind je onder andere terug in social events zoals wintersport, fietsen in de bergen, een kantine met pooltafel en Xbox, wekelijks vers fruit en een dakterras waar de vrijdagmiddagborrel gedronken kan worden. In ruil voor jouw betrokkenheid en inzet, bieden wij je een uitgebreid pakket aan uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals;

  • 💰 Een goed salaris
  • 🎁 Leuke bonussen
  • 🚗 Een auto van de zaak of een reiskostenvergoeding
  • 🏝️ 26 vakantiedagen (waarvan 2 door Delta-N management toegewezen) en de optie om meer dagen te kopen
  • 🎓 Een goede pensioenregeling
  • 🛡️ Aanvullende verzekeringen
  • Veel kansen om bij te leren

Nieuwsgierig geworden?

Voel jij je uitgedaagd om in een dynamische omgeving te werken en altijd te streven naar het beste resultaat? Ben je helemaal in je element als je met mensen in contact staat en hen van dienst kunt zijn? Dan ben jij dé match voor ons! Solliciteer direct via de button in de rechterkolom met jouw cv en motivatie.

Heb je nog vragen of wil je meer weten over de functie of de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met onze Corporate Recruiter Roshni Sardha-Orie via 085 – 487 52 00 of mail naar recruitment@delta-n.nl.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Delta-n
Meer Werkplekbeheerder vacatures