Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Jr. Applicatiebeheerder

Ang - 19-09-2022 Naar vacature  

Vind jij het leuk om met applicaties te werken en help jij anderen graag op weg bij het beheren en inrichten van een IT-systeem? ANG heeft de baan die je zoekt! Wij bieden jou daarnaast ook een fijne club collega’s en een baan met veel ontwikkelmogelijkheden, waarbij ‘learning on the job’ de sleutel is.

Jouw uitdaging als jr. Applicatiebeheerder?
Je maakt deel uit van het
van ANG en gaat als (toekomstig) specialist van de GOUW-IT applicatie aan de slag bij onze klanten. Je bent in-house bij de klant verantwoordelijk voor het beheer en de maatwerkinrichting van de GOUW-IT applicatiesoftware op het gebied van de basisregistratie adressen en gebouwen (BAG) en de wet Waardering Onroerende Zaken (WOZ). Deze software stelt gemeenten in staat aanslagen op te leggen, zoals OZB-belasting of de afvalstoffenheffing.

Je hebt affiniteit met processen, maar bent ook graag met mensen bezig. Je bent het aanspreekpunt voor onze klanten en kunt hen goed op weg helpen met het systeem.

Waaraan moet je voldoen?
  • Je beschikt over mbo+ werk- en denkniveau;
  • Je vindt het leuk om met applicaties te werken;
  • Je bent leergierig;
  • Je bent bekend met SQL of bereid hierin te leren;
  • Je bent in staat om technische informatie om te zetten in begrijpelijke taal;
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken;
  • Je hebt ervaring en affiniteit met processen;
  • Je bent minimaal 32 tot 40 uur beschikbaar.
Afhankelijk van jouw achtergrond en ambities kijken wij op termijn ook graag samen naar je verdere ontwikkelmogelijkheden binnen onze organisatie.
Wat kun je van ons verwachten?

Uiteraard zorgen we ervoor dat we je voorzien van alles wat je nodig hebt om jouw werk goed te kunnen doen. Daarnaast biedt ANG:
  • Een salaris tussen de € 2.200,00 en € 2.800,00;
  • Een buitengewoon goede reiskostenvergoeding € 0,19 netto en € 0,11 bruto per kilometer;
  • Een thuiswerkvergoeding a € 2,00 netto voor de dagen dat je vanuit huis werkt;
  • Een prettige werkomgeving waar je de ruimte krijgt om te zijn wie je wil zijn met veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en door te groeien. ANG heeft hiervoor onder andere een samenwerking met GoodHabitz; een opleidingsplatform dat meer dan 160 trainingen en masterclasses aanbiedt waar je vrij aan kunt deelnemen; 
  • Deskundige collega’s waarmee je plezier hebt en van wie je veel kunt leren;
  • Iedere dag lunch je met je collega’s op kantoor (betaald door ANG), minimaal 1 maal per maand hebben we frikandel friday en op vrijdagmiddag is er een borrel om het weekend in te luiden;
  • 28 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband (+ 2 roostervrije dagen aangewezen door de organisatie);
  • Een goed bedrijfspensioen;
  • Een actieve personeelsvereniging (Pvee) die regelmatig activiteiten organiseert voor alle ANG’ers.
Wie zijn wij?
ANG is een toonaangevend adviesbureau dat overheden adviseert, ondersteunt en inspireert. Wij werken veelal op projectbasis voor onder andere gemeenten, waterschappen en belastingsamenwerkingen in het brede werkveld van basisregistraties, belastingen, juridische procedures, werkprocessen en organisatieadvies. Binnen ANG werken wij op kantoor, bij de klant of vanuit huis met elkaar samen.

Werken bij ANG betekent samenwerken met een fijne club collega’s, waar hard werken en het leveren van dienstverlening van hoge kwaliteit hand in hand gaan met plezier. Je werkt samen aan de projecten bij onze klanten. Een goed humeur, een groot verantwoordelijkheidsgevoel en goede communicatieve vaardigheden zien we dan ook graag in jou terug! 

meer...



Meer vacatures van Ang