Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Office manager - ToekomstBouw

Toekomstgroep - Halfweg - 23-04-2022 Naar vacature  

Ben jij proactief, een kei in ontzorgen en een echte regelaar?

Voor ons nieuw te realiseren kantoor in Halfweg zijn wij per direct op zoek naar een fulltime

Office manager

Wat ga je doen?

Als office manager ben je het gezicht van de vestiging en ondersteun je de directie in de breedste zin van het woord. Je bent de rechterhand van de adjunct directeur in Amsterdam en bent graag met verschillende taken bezig. Je zorgt ervoor dat alles op de vestiging goed geregeld is. Je kunt snel schakelen tussen de diverse werkzaamheden en hierbij het overzicht behouden, zonder in te boeten op zorgvuldigheid. Zo ben je onder andere verantwoordelijk voor de correspondentie, agendabeheer, onderhouden van contacten met klanten en collega’s, verrichten van secretariële werkzaamheden, organiseren van interne en externe activiteiten en zorg je met jouw proactieve houding voor een efficiënte gang van zaken. Je voelt situaties goed aan en anticipeert hierop met de juiste acties. Deze functie is nieuw voor de vestiging, waardoor je veel ruimte hebt voor eigen initiatief en de kans krijgt om met jouw talent de functie naar een hoger niveau te tillen.

Wie zoeken wij?

Binnen
ToekomstBouw

zijn wij op zoek naar een office manager die:
  • Minimaal 32 uur per week beschikbaar is;
  • Beschikt over een afgeronde MBO-opleiding richting management assistente of directiesecretaresse;
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring heeft;
  • De Nederlandse taal in woord en geschrift goed beheerst;
  • Ervaring heeft met presentatietechnieken;
  • Een proactieve houding heeft met een probleemoplossend vermogen;
  • Accuraat en gestructureerd werkt en initiatief durft te nemen als zaken beter kunnen;
  • Goed overzicht kan houden;
  • Klantvriendelijk is en beschikt over een servicegerichte instelling;
  • Op professioneel niveau zowel zelfstandig als in teamverband kan werken;
  • Ervaring heeft met Microsoft Office en bij voorkeur met BouwWorks;
  • Gemotiveerd is om zijn/haar talenten in te zetten om de organisatie naar een hoger niveau te brengen.

Wat bieden wij?

Binnen
ToekomstBouw

krijg jij een plek waar je met enthousiasme, gedrevenheid, kennis en kunde veel kunt bereiken. Zo bieden wij:
  • Een leuke, informele werksfeer in een gezonde onderneming;
  • Interessante werkomgeving met projecten bij toonaangevende bedrijven uit de regio;
  • Grote mate van vrijheid en zelfstandigheid om je rol zelf in te vullen;
  • Een marktconform salaris en pensioen conform cao Bouw & Infra;
  • Mogelijkheden voor verdere persoonlijke groei en ontwikkeling;
  • Bij goed functioneren een vast contract.

Over ons

ToekomstBouw
heeft jarenlange ervaring op het gebied van woningbouw en commercieel, maatschappelijk en multifunctioneel vastgoed wat zorgt voor een vlekkeloze realisatie van (nieuw)bouwplannen. Daarnaast zorgt

ToekomstBouw
voor waardebehoud en waardevermeerdering van bestaand vastgoed door middel van planmatig onderhoud en renovatie. ToekomstBouw maakt onderdeel uit van ToekomstGroep BV. Door het bundelen van onze verschillende disciplines zijn wij in staat om integrale, innovatieve en duurzame oplossingen te leveren voor zowel nieuwbouw, verbouw, renovatie als planmatig onderhoud. Ons werkgebied is voornamelijk Noord-Holland. Onze drijfveer? Door samenwerking sterk!

Bouw jij mee aan onze Toekomst?

Ben je enthousiast geworden en wil je graag solliciteren? Mail dan je CV en motivatie naar
Voor vragen over de functie kun je contact opnemen met Jeroen Veeken, adjunct directeur ToekomstBouw Amsterdam, bereikbaar op 06-10 09 47 69.
De verwachting is dat de nieuwe locatie in Halfweg eind 2022 wordt opgeleverd. Tot die tijd zal de inwerkperiode voornamelijk op onze vestiging in Andijk plaatsvinden in combinatie met dagen op onze locatie in Amsterdam.

meer...



Meer vacatures van Toekomstgroep