Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Service Adviseur (Fulltime) Service Adviseur

Kien - Nijmegen - 28-12-2021 Naar vacature  

Bij Kien zijn we per direct op zoek naar een
Service Adviseur
. Jouw nieuwe functie behelst het
adviseren
en
verkopen
van diensten en producten, maar ook het
adviseren
over mobiliteitsvraagstukken en aandragen van mobiliteitsoplossingen.

Hoe ziet je dag als Service Adviseur bij Kien eruit?

Je begint elke dag met een overleg met de voorman en de After Sales Verantwoordelijke, onder het genot van een kopje goede koffie, waar jullie samen de planning van de dag doornemen. Na een dosis sparren met je collega’s ga jij vol energie aan de slag!

Als belangrijke spil tussen de klanten en de werkplaats ontvang je onze klanten (zowel in de showroom als per mail, app of telefoon) op jouw eigen klantgerichte manier en bespreek je de uit te voeren technische werkzaamheden, plant de afspraken in en communiceer je deze met onze werkplaats. Tussendoor zie je toe op de voortgang van de werkzaamheden, stuurt bij waar nodig en houdt de klant tussentijds op de hoogte. Halverwege de middag bekijk je alvast hoe de dag van morgen er uit gaat zien en plan je, indien nodig, werkzaamheden door. Voordat de klant de auto komt halen zorg jij ervoor dat je volledig op de hoogte bent van de uitgevoerde werkzaamheden en ligt de factuur klaar. Als de klant de auto komt ophalen bespreek je de uitgevoerde werkzaamheden en de bijbehorende factuur met de klant en bedank je hem/haar voor de komst!

Als Service Adviseur weet jij wat nodig is voor de beste Customer Journey, de hoogste klantentevredenheid en ben jij helemaal up to date met de nieuwste technische ontwikkelingen.

Jouw werkzaamheden in het kort

Je adviseert onze klanten over onze diensten en producten.
Je draagt zorg voor de planning van de werkplaats.
Je adviseert over mobiliteitsvraagstukken in de breedste zin des woords en draagt hiervoor oplossingen aan.
Je hebt een signalerende rol, als verlengstuk van de Sales, rondom het verkopen van auto’s en mobiliteit.
Je verwerkt alle bijkomende administratie als klantgegevens, garantieclaims en facturatie.
Een keer per week wordt er nog uitgebreid nagepraat over de afgelopen week, onder het genot van een hapje en een drankje!

Wat krijg jij als Service Adviseur bij Kien?

Een zelfstandige en uitdagende fulltime baan van 40 uur per week met 24 vakantiedagen per jaar en een goed salaris.
Je komt op een plek waar je je nooit zult vervelen, geen dag hetzelfde is en er altijd wat nieuws te leren valt. Cursus of opleiding nodig? Regelen we!

Je gaat deel uit maken van een hecht en gezellig team met als motto “Work Hard, Play Hard”. Op vrijdagmiddag proosten wij dan ook gezamenlijk op de week!

Barbecueën in de zomer, samen eten tijdens de kerst of een personeelsuitje? Een ding is zeker, het is altijd gezellig.
Goed gereedschap is het halve werk! Dat is niet alleen voor onze monteurs, maar geldt voor alle afdelingen. Dus alle tools om je functie goed te kunnen vervullen staan voor je klaar!

Wat vragen wij aan jou?

Een afgeronde MBO-opleiding in een relevante richting.
Commerciële vaardigheden, klantgerichtheid en een goede portie werkervaring in het vak van minstens 3 jaar.
Vaardigheid met MS Office (met name Outlook, Word en Excel). Ook nog ervaring met Autoline? Dan heb je een streep je voor.
Je spreekt zowel de taal van de klant als die van de monteur en weet hier moeiteloos tussen te schakelen.
Gebeurt er iets onverwacht zoals een klant die klaar staat om op vakantie te gaan en een lekke band krijgt? Flexibel en proactief als jij bent, biedt je hem/haar een kopje koffie aan, zorg je dat de werkplaats de band snel kan repareren en de klant weer op weg kan!

Gas erop! Jij schrikt niet van targets en staat open voor een uitdaging.
Gek op mooie auto’s? Dan zit je bij ons helemaal op je plek, want de stoerste wagens komen voorbij, waar je ook nog eens in mag rijden!
meer...



Meer vacatures van Kien