Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Contactpersoon

Vanad Engage - Capelle aan den IJssel - 04-08-2021 Naar vacature  

Klantenservice Medewerker Autobranche
»
»
Klantenservice Medewerker Autobranche
Ben jij een echte fan van auto’s en heb jij een voorliefde voor het helpen van klanten? Kom dan werken bij een van onze mooie automotive projecten van VANAD Enage. We werken voor de grootste importeur van Nederland, voor een groene car sharing service en hebben een afdeling die gespecialiseerd is in de klantenservice van de elektrische laadpalen. Kortom, ben jij zowel servicegericht als administratief sterk en heb jij altijd al in een klantenservice omgeving willen werken? Lees dan snel verder!

Wat jij doet

Op de klantenservice van een van onze automotive projecten sta je de klanten telefonisch en per mail te woord met vragen over de producten en diensten. Voorbeelden van wat je gaat doen:

  • Je helpt klanten met vragen over de auto, denk hierbij aan technische vragen, onderhoudsvragen en eventuele klachten (helaas die zijn er ook)
  • Als klantexpert help je met vragen over elektrische laadpalen: denk aan storingen, vragen over de rekening of problemen bij het gebruik
  • Carsharing is niet voor iedereen gelijk duidelijk: vragen gaan over het niet kunnen vinden van de auto, dat de rekening niet klopt of dat ze vragen hebben over het abonnement
Kortom, voor iedere autoliefhebber wat wils!

Wat je mag verwachten

  • Een service gericht functie waar auto’s en een leuk team centraal staan
  • Een flexibele functie waarbij je zowel dag- als avond/weekenddiensten draait
  • Training om je op weg te helpen
  • Fantastische begeleiding waarin we jou niet alleen inhoudelijk maar ook persoonlijk begeleiden

Wat bieden wij?

  • Een marktconform salaris + vakantiegeld
  • Vaste uren zodat je zeker bent van je werk en garantie hebt op salaris
  • Een 7 maanden contract met 1 maand proeftijd & uitzicht op een vast dienstverband
  • Meer- en overuren krijg je per kwartaal uitbetaald;
  • Meer vakantiedagen wanneer je niet ziek bent geweest in een kwartaal;
  • Reiskostenvergoeding mits je verder dan 10km van ons kantoor vandaan woont;
  • Een enthousiast en bevlogen team van collega’s;
  • Je krijgt van ons een intensieve training en je krijgt direct betaald vanaf dag 1;
  • Doorgroeimogelijkheden tot vraagbaak, trainer, casemanager, team manager of recruiter;
  • VANAD Group biedt meer dan 130 online trainingen aan via GoodHabitz. Voor iedereen gratis toegankelijk!

Wat neem jij mee?

  • Parttime of fulltime beschikbaar is mogelijk (24 en 36 uur per week);
  • Je bent 2 avonden tot 20:00u en 1 hele zaterdag per 2 weken beschikbaar;
  • Computersystemen en programma’s kennen voor jou geen geheimen;
  • Je bent communicatief sterk;
  • Leergierig is een hele belangrijke eigenschap die jij bezit;
  • Professionele en verantwoordelijke instelling t.o.v. thuiswerken en de beschikking over een thuiswerkplek.

Wie zijn wij? 

VANAD Engage is een facilitair engagementcenter en onderdeel van VANAD Group. Wij geloven in werknemerstevredenheid en persoonlijke ontwikkeling. De klant staat centraal, maar de ontwikkeling van onze medewerker eveneens. We werken vanuit ons hoofdkantoor in Capelle a/d IJssel.

meer...



Meer vacatures van Vanad Engage