Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Administratief medewerker inkoop

Unica - Rotterdam - 13-05-2023 Naar vacature  

Het proces rondom inkoopcontracten is cruciaal in de voortgang en samenwerking tussen leverancier en klant. Dus word jij blij wanneer alles administratief goed geregeld is, dan is de functie van administratief medewerker inkoop iets voor jou?

Jouw uitdaging als Administratief medewerker inkoop

Als administratief medewerker inkoop ben je in de breedste zin van het woord ondersteunend aan de inkopers die verantwoordelijk zijn voor de strategische inkoop van de diverse materialen voor de verschillende Unica entiteiten.

Jij verleent de inhoudelijke en administratieve ondersteuning bij het inkoop proces. Denk hierbij aan taken zoals:
  • De administratie rondom de inkoopcontracten.
  • Het proces rondom de bonusregistratie
  • Het beheren en onderhouden van de inkooprapportages
Daarbij wordt het zeer gewaardeerd wanneer je zorgt voor het beheer en de continue verbetering van diverse documenten die gebruikt worden binnen het inkoopproces.

Als je voldoende ervaring hebt, begeleid je zelfstandig inkoopprocedures. Heb je die ervaring nog niet, maar wel de ambitie dan kan het ervaren team van inkopers je daarbij helpen.

De standplaats voor deze functie is Rotterdam omdat vele werkzaamheden indirect zullen zijn voor Unica Building Projects, Unica Building Services en Unica Datacenters zal je ook zo bereidt moeten zijn om te reizen naar Bodegraven of Hoevelaken.

Wat biedt Unica jou?

Een leuke functie bij een snelgroeiende organisatie met de arbeidsvoorwaarden die je van een gerenommeerde speler mag verwachten. Bovendien stimuleren we ondernemerschap en persoonlijke/professionele ontwikkeling van al onze collega’s. Dus ook van jou.

Ook goed geregeld:
  • Een bruto maandsalaris tussen de € 2700,- en € 3150,- afhankelijk van jouw kennis en ervaring.
  • Je hebt genoeg tijd om te rusten of op vakantie te gaan want je ontvangt 25 vakantiedagen en 13 ADV-dagen. Daarnaast heb je de ruimte om thuis te werken.
  • Je pensioen wordt geregeld via het Pensioenfonds Metaal en Techniek.
  • Als het met Unica goed gaat, gaat het met jou ook goed! Daarom krijgen onze medewerkers een winstdelingsregeling.
  • Er is er een groot aanbod van opleidingen en cursussen die je kan volgen om jezelf te ontwikkelen.
  • Je krijgt een warm welkom; we hebben een uitgebreid onboardingstraject. Je wordt begeleid door een buddy en er zijn verschillende introductieactiviteiten om je snel thuis te laten voelen.
  • Unica is een grote organisatie met ruime doorgroeimogelijkheden waarbij wij graag invulling geven aan jouw persoonlijke ambities.
  • Tot slot krijg je als medewerker van Unica korting op allerlei diensten en producten. De leveranciers van Unica (Boels, Grohe, Fietsvoordeelshop, Technische Unie en nog veel meer) bieden je namelijk unieke kortingen aan!

Jouw team

Bij het Inkoop-team wordt er door 14 medewerkers en, waar mogelijk, stagiaires/trainees gewerkt aan het facility management en de inkoop voor ons primaire proces. Van het regelen van bedrijfskleding en leaseauto’s tot het opstellen van (raam)contracten met onderaannemers en producenten van technische materialen: de afdeling Procurement & Supply chain regelt het. Als team communiceren we snel en delen we kennis in onze ‘weekly calls’. Op onze tweewekelijkse teamdagen op de vestigingen versterken we bovendien het teamgevoel extra. Vanuit Procurement & Supply chain werken we samen aan het beste resultaat voor klanten en partners. Samen maken we de toekomst.

Natuurlijk vragen we ook wat van jou

De ideale kandidaat is een accurate, scherpe en communicatieve sterk persoon die graag proactief taken oppakt en procesverbeteringen kan initiëren. Je voelt je comfortabel bij een no-nonsense werkomgeving en krijgt energie wanneer je samen net dat stapje extra kan zetten om succes te behalen. Verder zien wij graag in je cv terug dat je beschikt over:

  • Een afgeronde Mbo- of Hbo-opleiding in de richting van inkoop, administratie of commercie.
  • Ervaring met de administratie rondom inkoop is een pré
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal

Wie zijn wij?

Als voorloper in duurzame innovaties en allround technische dienstverlening lost Unica alle vraagstukken op het gebied van technologie in de gebouwde omgeving op. De diensten van Unica bevinden zich onder meer in de domeinen installatietechniek, energie, ICT, internet of things (IoT) en smart buildings. Unica zet de wensen en behoeften van klanten om in functionele oplossingen op maat die bijdragen aan duurzame, digitale, gezonde en comfortabele leef- en werkomgevingen. Met een slagvaardig netwerk van negen toonaangevende bedrijvenclusters, ruim 3.700 medewerkers en een omzet van € 758 miljoen behoort Unica tot de grootste technisch dienstverleners van Nederland.

LI-JD2

Meer weten over deze vacature?
Heb je vragen, stel ze gerust en we proberen ze zo snel mogelijk te beantwoorden.
meer...



Meer vacatures van Unica