Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Front Office Manager (Fulltime)

Valk - Den-haag - 19-01-2022 Naar vacature  

Welkom in dé horecafamilie van Nederland! Ben jij iemand die antwoord heeft op alle vragen en samen met de Assistent Front Office Manager het beste uit het team wilt halen? Top! Dan zoeken wij jou! Om ons Front Office team weer op volle sterkte te krijgen zijn wij op zoek naar een professionele en daadkrachtige Front Office Manager.

Beschrijving

Aan de Front Office ben je, samen met je collega’s, het gezicht van Hotel Den Haag – Nootdorp. Je zorgt er samen met het team voor dat de gast zich thuis voelt en de service ontvangt die zij verwachten. Als Front Office Manager ben jij een coach die het team leidt. Samen met de Assistent Front Office Manager zorg je er voor dat alle processen zo efficiënt mogelijk verlopen zodat het team kan doen waar ze goed in zijn; het verblijf van de gasten onvergetelijk maken.

Het Front Office team bestaat uit een Front Office Manager, Assistent Front Office Manger, shiftleaders, receptionisten, stagiaires en een nachtteam.

De belangrijkste verantwoordelijkheden en taken van de Front Office Manager zijn:
  • Verrichten van alle receptie werkzaamheden zoals check-in, check-out, correct afhandelen van telefoongesprekken, e-mail verkeer, inboeken van kamer- en tafelreserveringen en fungeren als het centrale aanspreekpunt van het hotel
  • Zorgdragen voor een goede sfeer in het team
  • Coachen, motiveren, begeleiden en inwerken van het FO team
  • Uitvoeren van controles op verschillende aspecten
  • Afnemen van sollicitatiegesprekken, functionering-en beoordelingsgesprekken
  • Het veranderen en verbeteren van werkmethoden en procedures, op basis van praktijkervaringen en suggesties van gasten
  • Optimaliseren van de personeelsinzet.
  • Opstellen van werkroosters en het bijhouden van vakantiedagen/overuren van het team
  • Organiseren van voldoende hotelbezetting
  • Het afhandelen van klachten
  • Revenue management.

Functievereisten

Je beschikt over minimaal 3 jaar ervaring binnen de afdeling Front Office aangevuld met leidinggevende ervaring.

Je bezit de volgende competenties:

Besluitvaardig, organisatorische vaardigheden, aanpassingsvermogen, resultaatgericht, accuraat, overtuigingskracht, initiatiefrijk, innovatief en verantwoordelijk.

Je beschikt over een afgeronde MBO of HBO opleiding; Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschift, beheersing van Duitse en/of Franse taal zijn een pré; Kennis van IDPMS/HotelConcepts is een pré.

Wij bieden:

Alles is mogelijk, als je maar wilt en wij willen jou! Daarom bieden wij:
Een jonge dynamische werkomgeving met een prettige en gezellige werksfeer; Korting op hotelovernachtingen binnen de Van der Valk Exclusief groep;
Salaris! Hoeveel? Conform de markt en passend bij de functie en ervaring;
Mooi-meegenomen-extra’s: gratis sporten in onze fitness, korting op je zorgverzekering en personeelsuitjes.
meer...



Meer vacatures van Valk