Inloggen - Registreer  

Wagenparkbeheer

Buko - Velsen Noord - 17-03-2024 Naar vacature  

Door overzicht zorg jij voor inzicht

Als je op kantoor bent, verzorg je de documenten van de voertuigen. Denk hierbij aan kentekenbeheer, apk’s, tachograaf uitlezen. Je houdt per wagen de status bij van schades, onderhoud en vervanging van onderdelen. Je werkt nauw samen met jouw leidinggevende, onze Manager Logistiek en Materieel. En ook heb je een kort lijntje met de afdelingen KAM, Inkoop en Financiële Administratie. Hierdoor houdt je volledig inzicht in de processen.

Een andere belangrijk collega is de Planner Materieeldienst. Bij zijn afwezigheid neem je een deel van zijn taken waar. Wat betekent dat je veel werkt met email via Outlook, Excel en via whatsapp in contact staat met een klein aantal van onze chauffeurs.

Jouw standplaats is bij onze Materieeldienst in Velsen Noord. Je zal veel op pad zijn, daarom heb jij de beschikking over een auto. Onze vestigingen zitten verspreid door het hele land en ons hoofdkantoor zit in Barendrecht. Daar zal je een paar keer per week aansluiten bij de afdelingen KAM, Inkoop en Financiële Administratie. Je moet het dus niet vervelend vinden om regelmatig onderweg te zijn.

Uren per week:

32-40 uur

Carriereniveau:

MBO

Regio:

Velsen-Noord

BUKO Bedrijf:

BUKO Infrasupport
Ons landelijke aanspreekpunt voor het
Uitwerken van adviezen aan interne collega’s en berijders over automotive gerelateerde zaken
Beantwoorden van vragen van leveranciers en berijders
Onderhouden en uitbouwen van relaties met externe partners zoals servicebedrijven, dealers en carrosseriebouwers
Calculaties en rapportages draaien in Ultimo, Monday en Excel
Samenwerken met alle vestigingen en met de afdelingen KAM, Inkoop en Financiële administratie
Beheren van het proces van schademeldingen aan lichte bedrijfswagens en rollend materieel en het opvolgen van herstelacties
Beheren van het proces rond het vervangen en bestellen van lichte bedrijfswagens en bijhorende zaken
Controleren van facturen en contractaanpassingen aan de hand van de onderhoudscontractafspraken
Jouw rol
Deze eigenschappen heb jij als Medewerker Wagenparkbeheer | Velsen Noord
  • Implementeren van nieuwe voertuigen in het bedrijfsproces
  • Monitoren van het onderhoud van voertuigen en signaleren van het oplopen van kosten
  • Voorstellen van verbeteringen, kostenverlaging, kostenbewaking
  • Inzicht hebben in slijtage van onderdelen en tijdig signaleren van bijzonderheden
  • Gestructureerd werken en het belang snappen van het vastleggen van gemaakte afspraken in systemen en contracten
  • Beheren van het proces rondom de instroom en uitstroom van voertuigen
  • Zorgen voor een gestroomlijnde administratieve afhandeling van deze processen
  • Analyseren van gegevens om de prestaties van het wagenpark te verbeteren en kosten te optimaliseren
PAPIEREN
Minimaal MBO werk- en denkniveau
Enige ervaring in een soortgelijke functie is een pré
Aantoonbare ervaring met commerciële en administratieve taken
Affiniteit met auto’s, transport en wagenparkbeheer
Je bent handig met Excel en werkt graag met de computer
Je houdt van aanpakken, bent servicegericht en communicatief sterk
Je werkt secuur
Je hebt rijbewijs B
ARBEIDSVOORWAARDEN
Vrije tijd.
Je hebt 26 vakantiedagen bij een 40-urige werkweek.
Goed geregeld.
Je bouwt pensioen op, ondergebracht bij onze pensioenregeling bij Nationale Nederlanden. Wij betalen de helft van je premie. Verder bieden we je een aanvullende verzekering op het gebied van (gedeeltelijke) arbeidsongeschiktheid.

Beloning.
Wij bieden een goed salaris dat is gebaseerd op jouw kennis en ervaring, een mobiele telefoon en laptop.
Goed werkgeverschap
Uit het laatste medewerkers onderzoek blijkt dat 76% ons aanbeveelt als werkgever. Op tevredenheid geven ze ons een 8,0. Daar zijn we enorm trots op!
Aandacht voor vitaliteit en balans.
Elke week vers fruit op je werkplek, er is ruimte voor sportieve initiatieven en we hebben aandacht voor jouw persoonlijke situatie. En kom jij bijvoorbeeld graag op de fiets naar je werk? Maak dan gebruik van ons fietsplan.

WAT WIJ NOG MEER BIEDEN
Een warm ontvangst en een gedegen inwerkperiode.
Met behulp van ons Leermanagement systeem bieden we je alle ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Een zelfstandige functie dus met ruimte voor groei.

Een uitdagende werkplek met betrokken medewerkers bij een groeiend bedrijf.
Modern materiaal, informele werksfeer en regelmatig taart bij de koffie.
BUKO is volop in beweging. We groeien als organisatie en daarom zijn we ter uitbreiding van ons team op zoek naar een Medewerker Wagenparkbeheer. In deze nieuwe rol binnen BUKO beheer je alle bedrijfswagens en voertuigen binnen onze organisatie. Als Medewerker Wagenparkbeheer zorg je ervoor dat al het papierwerk en onderhoud in orde is. Je houdt overzicht op wat er op de verschillende vestigingen gebeurt en zorgt dat het wagenpark altijd up to date is.

Je bent een belangrijke schakel in het efficiënt beheren en optimaal laten functioneren van ons wagenpark. Dit jaar zijn we o.a. gestart met de implementatie van elektrische bedrijfsvoertuigen. Dit brengt de nodige veranderingen en uitdagingen met zich mee, waar jij een rol in kan spelen. Ons (bedrijfs)wagenpark bestaat momenteel uit meer dan 100 voertuigen.

Zo gaan we met elkaar om

Wij vinden goed werkgeverschap ontzettend belangrijk. Want naast dat wij goed zijn voor onze klanten en opdrachtgevers, willen wij ook goed zijn voor onze eigen collega's.

Werken bij BUKO is werken volgens onze beloftes. Ze geven aan wat wij belangrijk vinden en hoe we met elkaar omgaan. Hier staan wij voor.

We werken veilig

We maken plezier

We zijn betrokken

We kijken vooruit

Zo ziet onze

sollicitatie­procedure eruit
Lekker duidelijk net als wij
Solliciteren
Je solliciteert via de website en ontvangt een bevestiging in je mailbox.
De voorselectie
Op basis van jouw CV en motivatiebrief maken wij een eerste selectie en hoor je snel van ons.
Het eerste contact
Sluit jouw profiel aan? Dan neemt HR adviseur Pamela contact met je op om jouw CV en motivatie door te nemen. Na een telefonisch gesprek ontvang je van ons een afwijzing of een uitnodiging voor het eerste gesprek.

Het eerste gesprek
Jouw eerste kennismakingsgesprek zal plaatsvinden op één van de werklocaties. Bij dit gesprek sluit Johan aan, onze Manager Logistiek en Materieel en een van zijn collega's.

Assessment
Je gaat een assessment maken waarin je competenties worden getoetst. De uitnodiging voor het assessment krijg je per mail toegestuurd en je kunt het assessment thuis maken achter je eigen pc of laptop. Het assessment bestaat uit drie onderdelen die je los van elkaar kunt maken.

Het tweede gesprek
Tijdens dit gesprek, bespreken we de uitslag van het assessment. Je hebt dit gesprek met HR adviseur Pamela en een collega vanuit een van de afdeling Finance.

De terugkoppeling
We bellen jou binnen een week met een terugkoppeling.
Welkom
Wij gaan al het papierwerk voor jou in orde maken, want jij wordt onze nieuwe collega. Welkom bij BUKO.

Solliciteren doe je

op jouw manier
Je kunt online solliciteren of ons bellen: 088-0188018.
Als je ons maar laat weten waarom jij bij BUKO Infrasupport Materieeldienst past.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Buko