Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Customer Service Manager

Le Nouveau Chef - Heiloo - 08-08-2022 Naar vacature  

Ben jij een ervaren people manager met procesoptimalisatie skills? Dan zoeken wij jou! Le Nouveau Chef is een internationaal merk dat al 35 jaar professionele kleding voor de horeca ontwerpt en produceert. Wij worden door de markt als hét topmerk gezien en onderscheiden ons door een modieus en duurzaam assortiment en onze persoonlijke service. Nederland is onze thuismarkt, echter leveren wij inmiddels wereldwijd en ligt de focus vooral op verdere internationale groei, een zo duurzaam mogelijk productieproces en het bouwen aan de erkenning als luxury brand wereldwijd.

Wat ga je doen als Manager Customer Service?

Als Customer Service Manager ben je teamleider van de Sales & Service afdeling en geef je sturing aan een team van 6-8 (customer) support medewerkers. In jouw functie ben je verantwoordelijk voor het bewaken en optimaliseren van het Sales & Service beleid, een groot gedeelte van de customer journey en de processen die hiermee gepaard gaan. Je plant en coördineert de werkzaamheden van de afdeling en je waarborgt de kwaliteit van onze dienstverlening. Jouw overige verantwoordelijkheden zijn:

  • Het opstellen, implementeren en bewaken van het Sales & Service beleid;
  • Optimalisatie van de customer service en customer journey;
  • Het waarborgen van de kwaliteit van de dienstverlening;
  • Initiëren, verbeteren en implementeren van werkprocessen, methodes, best practices en/of systemen;
  • Aansturen, coachen en ontwikkelen van het (customer) support team;
  • Creëren van condities en een goede werksfeer zodat het team optimaal kan functioneren en de organisatiedoelen worden bereikt;
  • Begeleiden van de debiteuren- en crediteurenadministratie.

Onze ideale kandidaat:

  • Heeft HBO+ werk- en denkniveau;
  • Heeft uitgebreide ervaring in een soortgelijke functie als Customer Service Manager, Manager Verkoop Binnendienst;
  • Kan snel processen doorzien en heeft commercieel inzicht;
  • Is een positief voorbeeld voor het team;
  • Is analytisch en stuurt op output;
  • Heeft een helikopterview en denkt in oplossingen;
  • Heeft een gestructureerde instelling en is accuraat;
  • Heeft een hospitality mindset en begrijpt de doelgroep;
  • Bezit uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels (Duits pré);
  • Bij voorkeur kennis van het werken met Exact Online.
Wat bieden wij?
Wij bieden jou een dienstverband in een informele bedrijfscultuur bij een inspirerend en innovatief familiebedrijf met gezonde en internationale groeiambitie. Je ontvangt een marktconform salaris op basis van je opleiding en werkervaring. Daarnaast kun je deelnemen aan ons talentontwikkelprogramma. Bij Le Nouveau Chef geloven we dat jouw toegevoegde waarde het grootst is als je met plezier naar je werk gaat. Inhoudelijke uitdaging en de ambitie en ruimte om jezelf te ontwikkelen vinden we daarom erg belangrijk.

meer...



Meer vacatures van Le Nouveau Chef